Wow, fl3x, wat ziet dat er leuk uit! Babet houd nog niet eens haar hoofd echt omhoog op haar buik. Dus dat zal nog even duren. Daantje, welkom terug!
Ja was echt heerlijk ff bijtanken. Nog steeds hetzelfde met de kleine, men moeder is helemaal kapot van die week dat we weg waren. Tussen 16.00 en 20.30 is het echt nog en ramp..... Hoop echt dat het snel verbeterd....
Ja dat zeker, vooral voor de kleine.... Vind het zo verschrikkelijk dat ze zo ontroostbaar is, want je doet echt alles. Hopelijk groeit dat arme kind er snel overheen.
hey dames.. wat gaat het hard met sommige kindjes zeg... zie dat er al kleintjes om de 5 uur komen voor de fles en dan nog maar 4 flessen krijgt nou die van mij krijgt er nog steeds 6 en dan drinkt ze ongeveer 150 doe meestal 150 water en dan 5 schepjes voeding drinkt ze niet altijd leeg en snacht's komt ze ook nog gewoon om de 4 uur soms 5 uurtjes en heel soms slaapt ze door rollen doet die van mij ook nog niet wel brabbellen en sabbellen op vingers enz enz pakken doet ze ook wel heb ook ff foto's bekeken erg lief weer... nou ga ff verder lezen hier
@Moaatje: heb je verhaal gelezen bij het andere topic, vervelend zeg. Het enige wat de productie zou kunnen verhogen is vaker kolven. Je zou kunnen beginnen op de dagen dat je thuis bent om tussen de voedingen door te kolven, of vaker aanleggen, dan heb je de dagen dat je werkt misschien wel meer melk. Je kun ook kijken op http://www.borstvoedingsforum.nl/index.php vind ik zelf een hele fijne site. Welkom (terug) Evy en Linda Daantje: fijn dat je ff hebt kunnen bijkomen, had je geen heimwee naar je meisje? @ flex: leuk filmpje, hier gaat het ook zo. Alleen het laatste stukje met de benen wil niet altijd en dan is het gillen Morgen naar het KDV en volgende week werken. Ben benieuwd hoe het gaat met kolven, plannen, files etc....
@moaatje: ik heb Chiel nog niet op 4 flessen, maar heb het idee dat hij dat wel zou kunnen, maar ik moet volgende week weer naar het cb toe, en dan ga ik het even overleggen. ze krijgen in principe dan weer minder. als je uitrekend, 5 x 180 = 900 cc en 4 x 210 = 840 cc. krijgen ze dan iets anders extra erbij of zo? bv fruithap o i d?
Ja dat had ik zeker hihihi, als we er daar met iemand over spraken schoten bij mij de tranen al in men ogen. Gister toen ik haar weer lekker kon knuffelen had ik ook de tranen in men ogen staan, zo blij was ik weer haar te zien. Volgend jaar gaat ze ook lekker mee, maar dat was dit jaar echt geen doen geweest.
noa zit ook nog op 5 x 150..die drinkt ze ook niet altijd leeg.. voor het slapen gaan geef ik meestal 180 de ene keer drinkt ze de fles helemaal leeg en de andere keer maar de helft..ze slaapt nu wel door... das echt wel lekker zeg...t mag ook wel want a.s. donderdag begin ik weer met werken..ik heb er echt zin in...vandaag was noa weer naar het kinderdagverblijf...(wennen) het is wel lastig om dr achter te laten daar maar ja het zal wel moeten straks... noa houdt nu echt dr hoofd goed rechtop als ze op dr buik ligt... ze rolt nog niet om...@ flexx: esmay is echt een vluggert zeg! is is nu echt met dr handjes bezig en pakt nu echt dr knuffeltje en dr doekje waarmee ze slaapt. Van het weekend had ze voor het eerst toen ze bij me op schoot zat zelf dr speentje van tafel gepakt..t koste haar wel veel moeite (kreunen) maar t is dr gelukt! ven benieuwd wanneer noa gaat omrollen want af en toe denk ik dat het niet lang meer zal duren...ze gooit de hele tijd dr benen en dr kont in de lucht als ze in de box ligt.. Ook is ze echt een onwijze kwijlerd! ik kan dr net zo goed de hele dag met een slab om laten haha ze zit ook onwijs op dr hand en dr vingers te sabbelen...zou ze soms tandjes krijgen? nou ik heb weer genoeg gekletst ga ff gtst kijken xxx lin (dit is weer me oude vertrouwde inlogname)
Vanochtend bij het KDV geweest op intake. Volgende week gaat hij 1 dagje daarheen. Zag er wel erg leuk uit, het is een kleine baby groep tot 1 jaar met 3 leidsters erop, das wel fijn. Het is het enige kindje dat borstvoeding krijgt, een paar anderen krijgen FV en thuis BV. Ik dacht ff dat ze mij ook wilde overhalen, mooi niet. Lekker mama's slagroom, daar groeit ie goed van Toen ik thuiskwam had ik het wel ff moeilijk, ff een traantje weggepinkt.... Wordt nog wat volgende week Bij ons is het slapen net andersom als bij de meeste van jullie. De kleine sliep al heel snel hele nachten door, nu opeens is hij de laatste week elke nacht 1x wakker, hoe dat nou komt? Vanacht was het om de 4 uur
jeetje vlademira...wat snel? ik mocht noa ook al een beetje rijstebloem geven alleen maar een heel klein beetje 1 a 2 theelepetjes...omdat ze nog geen 4 maanden is.. mag jij quinten al geven wat op het pak staat dan? ik ben nu trouwens voorlopig opgehouden met dat rijstebloem want ik heb het idee dat ze dr nog niet klaar voor is...ze drinkt nl maar heel weinig als ik er rijstebloem bij doe...aan de speen ligt het niet want heb al n speciale 3 standen speen gekocht..maar ze weet dr nog niet mee op te gaan..voorlopig slaapt ze nog door dus wacht ik er wel mee tot ze 4 maanden is..