ja ik mag de normale hoeveelheden doen en hij drinkt erg goed erin als hij het niet krijgt heeft hij niet genoeg en dan komt hij 2 uur later weer vandaar dat ik normale hoeveelheid mag doen
zou wat zijn als ze je willen overhalen jij bepaal toch wat je geef! mij manneke sliep ook door en toen had hij een week dat hij weer om 4u kwam en nu slaap hij weer door! gaf eerst de laatste fles om 11u toen kwam hij snachts en nu geef ik hem rond half 10 en slaap hij tot half 7.
Dit is écht heel erg veel! Ik kan me niet voor stellen dat het goed is. Ik zou oppassen dat je dalijk geen dikkertje krijgt op deze manier, want zoveel hebben ze echt niet nodig. (De maag vergroot door zulke hoeveelheden waardoor een kind eraan gewend raakt, zo ontwikkel je een onverzadigbaar kind.) Beter vaker minder als zoveel in ene op deze leeftijd. PS: Geen kritiek, maar advies!
bij jou ook, gek is dat toch. Hier ook als ik hem om 20.30 laatste voeding gaf sliep hij tot 7.00 uur en als ik later ben bv 22.00 dan komt ie 's nachts.
hij vroeg zelf elke keer om meer elke keer krieeg hij 180 maar dan was hij niet verzadigd toen 210 nog niet verzadigd nu 240 wel verzadigd krijgt zelfs voeding voor hongerige baby's mijn man en ik zijn allebij dun de opa's en oma's ook zit geen aanleg om dik te worden in de familie kunnen echt alles eten (ben zelf een ontzettend snoeper en weeg 59 kg )
Ik dacht hetzelfde.... Maar ze begon ook al zo vroeg met potjes enzo! Misschien is het een hele vrije CB hahaha! Maar nee bij ons niet hoor! @Bulldog wij hebben het in overleg met het CB (waar ik ook echt nooit problemen mee heb btw!) gedaan sinds donderdag. Wij beginnen ook pas met 6 maanden met bijvoeding (tenzij hij dadelijk erom vraagt..)
Quinten loopt zobiezo overal eel erg in voor hij krijgt al 2 tandjes kan zelfstandig zitten kan heel stevig op zijn benen staan als je zijn handjes vast houd draaid van rug op buik en terug heeft sterke behoefte aan ander voedsel elke keer alleen maar melk wil hij niet meer vandaar potjes
raar is dat he maar meestal moest ik hem dan wakker maken denk dat het daar aan ligt weet ook nie dusprobeer gewoon zn voeding tussen 9 en 10 te geven!
jeetje de nieuwe juni mama`s zijn er al weer wat ga de tijd hard.. morgen spuitjes halen hopelijk heeft hij er net als vorige x geen last van! ben benieuwd naar zn gewicht en lengte.
Hij kreeg 5 x 180 en voor de laatste fles moet ik hem nog steeds wakker maken (22.00 uur). Dus ik vroeg wanneer dat niet meer nodig zou zijn, en toen kregen we als antwoord dat ze ongeveer vanaf 4 maanden 1 fles minder gingen vragen en dat we dan de laatste fles al om 20.00 zouden geven. Maar aangezien het dan al een hele ruk wordt naar de ochtend, mochten we hem alvast gaan laten wennen aan rijstebloem omdat dat dan in zijn fles zit om hem wat meer te laten verzadigen! En hij went er nu aan en vindt het ook wel lekker, hij drinkt hem goed leeg! En als hij weer iets verder is, zou die ook een papje mogen vandaar. Maar twee lepels is bijna niets hoor!
Hier ook al met 3 maanden rijstenbloem gegeven hoor! En het cb kan me kont kussen.... Vind het helemaal niks daar........ Het was wel op advies, maar gingen ze er niet mee in deed ik het toch! Ik ben haar mama en ik voel en zie het beste wat ze kan en of niet kan. Ze eet nu banaan met liga erin gaat prima! Ze drinkt 4 x een fles van 200 cc En tussendoor fruithap in in de avond een groentehap! Fruithapjes kreeg ze al 2 weken voor ze 4 maanden werd... Ook dat ging goed Ik vind dat je moet doen waar jij achter staat!
Dat wil ik ook. Ik ben nog steeds aan de lijn om mijn zwangerschapskilo's eraf te krijgen. En het ga nog niet zo hard. Ik ben benieuwd of hij altijd zo super snel blijft ontwikkelen. Vind het echt zo'n kind wat strak al kan lezen voor dat hij het leert.
maar dat lezen kon ik ook al ik las begin groep 2 helemaal zelf geleerd door het voorlezen van mijn moeder herkende ik de woorden we lezen Quinten ook altijd savonds voor naar zijn pap en daarna lekker slapen
en studeert die af op zijn 8ste?! hahaha grapje, maar het kleine is er dan ook zo snel vanaf... Ik vind het heerlijk, zijn fles en lekker liggen en brabbelen en spelen op zijn manier... Ik vind het nu al zo snel gaan!
Hey meiden Morgen moet esmay weer naar cb prikjes halen gelukkig is mijn mannetje erbij deze keer! heb even een foto in me album gezet zag daar me dikke buik ook nog staan owwww wat mis ik die buik zeg! hebben jullie dat ook? of ben ik nu gek hihi
Ik heb nog steeds een aardige buik, alleen niet meer strak hahahaha... Ja soms mis ik het wel, maar aan de andere kant ook totaal niet hoor! Vandaag precies een jaar geleden testte ik positief, en nu is mijn kleine vlokje, een heerlijk ventje hahaha! Gelukkig maar....
By the Way, dat heerlijke ventje is ook de reden dat ik zolaat nog wakker ben en achter de laptop zit hahaha.... Ja babbellen kan op elk moment van de dag, dus ook sávonds laat als je met een volle buik in je bed ligt.... Snap dat dan mama!