Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Bedenk maar zo, ieder kind is anders en jij bent de enige die dag en nacht om der heen is! Dus jij kent haar het beste!

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Die vind ik meestal een meter van de box hahaha, niet goed? Gooi terug lijkt het wel hahah :)

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha wat leuk zeg :D

Esmay heeft trouwens geen speen meer nodig! ben ik wel erg blij mee me nichtje had met haar 4 jaaar nog steeds een speen :confused:

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

5. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hé leuk, weer lekker druk hier bij de juni-mama's! Alleen heb ik niet zoveel tijd, we zijn druk aan het verven in ons nieuwe huis. En dat valt niet altijd mee met een kleintje.
    Meestal lees ik hier 's nachts een beetje bij via internet op mijn mobiel als ik Senna voed. Maar ze komt niet meer elke nacht, nog fijner natuurlijk.

Die rijstebloem waar jullie het over hebben, zitten daar ook voedingsstoffen in of is het alleen om in te dikken en voor een verzadigd gevoel?
    Ik zou ook wel "iets willen" zodat Senna toch wat meer aankomt, ik denk dat ze nu op 4300 gram zit (2 weken geleden op 4110gr) . Als ik lees wat jullie kindjes wegen, is Senna echt een hele kleine en lichte...

Als ik het wat rustiger heb kom ik weer meer reageren hoor, nu ff vooral meelezen.

Flex, beetje stomme vraag, maar waar heb je een bijtring gekocht? Heb er nog niet naar gezocht, maa rheb ze ook nog niet in winkels zien liggen. Senna sabbelt heel veel op d'r knuistjes en stopt d'r slabbers in d'r mond.
    Super dat je meisje helemaal geen last heeft gehad van de prikjes!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb hem van me ouders gekregen maar komt bij de V&D weg zal wel ff fopto laten zie dat esmay hem vast heeft dan weet je meteen welke wij hebben ;)

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

8. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Flex, hihi die wordt goed gebruikt zo te zien! Wat schattig! Wat een joekel van een ring trouwens.

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha jah ze is er wel gek op is makkelijk vast te houden voor der :)

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Dit heb ik ook al 2 keer meegemaakt. Ik schrok me letterlijk dood. Ik doe zijn dekentjes ook erg strak om zijn ledikant/wieg heen zodat hij ze niet weg kan trekken. Maar ik merk nu dat hij sterker begint te worden haha.. en het zit elke keer steeds losser.

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

mij manneke had gister last van zn spuiten hij had gister avond 39 graden koorts hij was helemaal warm, vorige x had hij er geen last van maar nu dus wel!
    van morgen was het al weer 37,7 dus is wel aan het zakken!

vandaag thuis opruimen enzo heb een berg strijk liggen word je gewoon akelig van dus hoop dat ik er aan toe ga komen.
    en dan morgen weer werken en dan is het weer weekend!

iedereen fijne dag vandaag..

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Je ben inderdaag gek jah. :) Ik kan nooit begrijpen als mensen dat zeggen maar dat kom omdat ik veranderd in een soort walrus. ;) Ik heb echt de eerste zes weken geroepen oh heerlijk dat die buik weg is, dat mijn man er gek van werd. :oops:
    Leuke bijtring heb jij zeg, erg handig zo groot dan kunnen ze hem goed beet houden. Ik heb hier zo'n rubberen bijtring, die eigelijk voor de tanden bedoeld is vind ze hier ook erg lekker alleen is die wat breder en is ze hem telkens kwijt. Denk dat die van jou handiger is.

Groetjes Mineke

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Succes met je strijk, ga ok maar gauw aan de schoonmaak hier. ;)

Doei

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
  15. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    wow Bulldog, gelukkig dat het gauw zakt idd, 39 is wel erg zeg!

Ik gauw de was opgevouwen en en nieuw erin gedaan, zodat we daarna lekker konden gaan wandelen ( de zon schijnt!) Kom ik terug, ligt er een uitgeteld in de box!
    Nou moeten we maar even wachten hahaaha

16. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Frits heeft een ring met balletjes erin, dus eigenlijk een soort rammelaar en een Apenkop van stof erop. Hij vind de aap lief, de ring lekker en de balletjes leuk hahahaha

Ik heb idd ook zo'n bijtring maar die vindy hij niet interessant. Wel zijn knuffels!
    Hij heeft een kussen, van echt zo lekker zacht stof en daar op zit een tijger, waarvan de poten loshangen aan de kussen (nog te volgen haha) en die kan die met zijn handen vast pakken, houdt die hem boven zich met gestrekte armen en dan begint die te gillen en knuffelt dan met de kussen en begint weeer opnieuw... Ja spelen kan die wel gelukkig! :)

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

die is idd erg leuk. ik heb deze heel lang geleden ooit eens een keer via de mail gekregen, maar blijft lachen!

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden ik heb gisteren een berichtje bij de nod september geplaatst heb gevraagt hoe het met spirit en elke gaat met spirit gaat het weer wat beter en elke is nog steeds herstellende van HELLP dat kan ongeveer een jaar duren zei ze.

19. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Das wel lief dat je dat gevraagd heb flex!

20. vlademira

vlademira Niet meer actief

Hallo meiden
    vandaag weer bij het CB geweest
    Quinten is 67 cm en weegt 7410 gram
    de arts van het cb stond er versteld van hoe groot en ook hoe sterk Quinten is en wat hij allemaal al kan.

Deel Deze Pagina