zo, weer even online. De laatste paar dagen een beetje druk gehad. Zo meteen ga ik wennen, want dan breng ik onze Suzanne naar het kdv voor 3 uurtjes. Ze zeggen dat de kleine gaat wennen. Die merkt er eigenlijk helemaal niks van. Het is mama die gaat wennen. Want zij moet de kleine achter laten. maar goed, ik heb heel wat op het programma staan om er niet aan te denken. Ik ben bezig met de achterdeur aan het schilderen. Kan ik mijn hoofd even leeg maken. Gisteren naar de osteopaat geweest. Het gaat goed met Suzanne. Het gaat steeds beter met haar. Maar ze heeft nog steeds een voorkeurshouding. Ik heb nu bij de thuiszorgwinkel een kussentje gekocht. Waar ze tussenin ligt. Heel erg strak, ze moet op haar linkerzij liggen. Verder zit ze met de voeding tussen de 160/170 cc. En dat gaat prima. Als ik haar 170 cc geef, dan geeft ze meestal een mondje terug. 's Nachts doet ze het prima met 170 cc. Vandaag kwam ze netjes om 7 uur; terwijl haar laatste voeding om kwart voor 11 is. Heerlijk, zeker als ik 1 oktober weer moet gaan werken. Zo ik ga afsluiten en ik ga zo onze Suzanne wegbrengen naar het kdv. Misschien tot straks en anders tot de volgende keer.
gister zijn we naar het cb geweest en ruben weegt nu 5750 gram en is 63 cm lang. ook heeft hij zijn prikkies gehad en gaf bij de eerste geen kik maar bij de 2e gaf hij toch een gil. maar bij mama op de borst en het was weer oke.
die tweede prik is ook heel gemeen de naald is ook veel dikker Quinten geeft bij de eerste ook nooit een kik bij de 2de moet hij altijd wel huilen Quinten hoeft de volgende pas weer als hij 10 maanden is
Zo ben ik weer eventjes ! Bedankt voor alle berichtjes Bart heeft er niets aan over gehouden gelukkig, hij heeft het al eens eerder gehad.. Maar ik hoop wel dat hij het niet nog eens gaat doen Maar we laten hem nog controleren hoor Nou ik heb nog wel bijgelezen, leuke foto's gezien en een hoop gewichten voorbij zien komen! Vlademeria die van jou is al bijna 1 of niet? hahaha LoL wat een flinke zeg! Heb je trouwens nog foto's of een filmpje ofzo waar hij zelf gaat zitten lijkt me echt leuk om te zien! dat zo'n kleine wurm al zelf gaat zitten! En je zei dat hij al 2 tandjes had? Eva heeft wel een wit puntje maar dit is naast de eerste 2 onderste tandjes zeg maar, dus weet niet of dit ook een tandje word..heb je hier ook een foto van? dan kan ik ff vergelijken Maar zo gaat het wel heel snel allemaal he Eva moet 07-10 Oktober naar het CB brrr dr 2e prikjes ik ben ook blij als ze er weer voorlopig vanaf is hoor! Ze mopperen ook pas bij het 2e prikje omdat ze het dan nog een keer doen en ze onthouden dat je ze pijn doet dat idee vind ik dan zo sneu Verder had ik nog gelezen wat Cellie zei op zich ben ik het hier wel mee eens.. Zonneschijn ik hoor het wel als je klaar bent met klussen hihi dan kom ik gelijk eens blieken naar je huisje en je dametje off course! Iedereen een fijn weekend volgende keer reageer ik wat beter maar neem nu ff een beetje rust..nog druk genoeg met dingetjes de komende tijd! En volgend weekend gaan we lekker een weekendje naar Zeeland toe met de familie van Bart! Dat zal ons ook wel goed doen.. tot klets dames!
Hee da's alweer lang geleden. Krijgt Eva dan pas d'r 2e prikjes? Hebben jullie het een beetje gerekt? Senna krijgt de 8e alweer d'r 3e prikken... We zijn nu nog druk met verven, we wilden alles geverfd hebben voor de vloerenlegger kwam. Maar hij werkt zo snel, daar kunne wij niet tegenop verven... Ik laat wel weten als t iets rustiger is. Fijne dag allemaal!
joepie de poeppie hannah heeft door geslapen van halff 11 tot 6 uur tis niet superlang maar ben hier al erg blij mee hahaha
Hihi...! Da's fijn! Is toch best lang? Kan me nog niet zo goed voorstellen dat we straks weer elke nacht helemaal door kunnen slapen... Lijkt me heerlijk.
hier is het tegenwoordig half 11 tot 8:00 wel lekker hoor Esmay moet vanaf vandaag in haar grote bed slapen ze past niet meer in de wieg he bah wat zal dat wennen zijn hihi
nee niet gerekt ze was ook ruim 2 maanden toen ze dr eerste prikjes kreeg En eerder kon ik ook niet met hun inplannen ik vind het ook handig om vervoer enz en iemand erbij te hebben dus dan moeten we allemaal kunnen!haha Maar ik vind het op zich niet zo erg, vind het wel fijn wat later dan heb ik ook het idee dat ze er goed tegen kunnen en ik hoop natuurlijk dat ze ook deze keer weer geen last ervan gaat krijgen! Nou vanmiddag waarschijnlijk ff naar de prenatal ik was ook alweer naar de koopavond geweest iemand nog meer? nu nog ff meepikken van die 20 % en vanavond naar de film met mijn nichie ff er lekker tussenuit
Bwtje, oja het zijn mamamazzaldagen toch? wat ga je kopen? Ik had ook wel willen gaan, maar heb niet echt iets nodig... En het gat in mijn hand is de laatste tijd al te groot. Dus ik ga maar even niet. Welke film ga je? Have fun!
Ik heb al een aantal films die ik wel wil zien En ze beginnen allemaal na 21.00 dus dat komt mooi uit want dan liggen de dames nog lekker te slapen.. Ook al laat ik altijd wel een flesje achter in de koelkast en vriezer Ik heb afgelopen keer winterjasjes gekocht voor zowel eva als sem, en nog wat kleine dingetjes.. Vandaag ga ik vooral mee voor mijn nichtje die is namelijk zwanger ! Ik had vorige keer ook nog waardebonnen, ik moet hier ook rustig aan doen met het geld, want als ik niet werk krijg ik toch minder binnen he ..
Ja zo zie je maar hoe kort een wiegje eigenlijk is he Maar spannend hoor.. moet je nagaan over 2 jaar mag ze weer naar een groter bed hihi! Dan zijn ze pas "groot"
jah idd tis heel kort heb toch wel een traantje weggepinkt hoor tis mooi dat ze goed groeit maar vind het jammer dat ze strax niet meer naast me ligt tis zo leeg in de slaap kamer nu
wanneer kan je kind om de 5 uur de fles krijgen ik heb nu het idee dat hannah niet echt honger heeft normaal als ze de fles wil huilt ze wel nu helemaal niet?
heb in me schema staan dat een kind boven de 6 kilo 4 voedingen op een dag mag hebben maar zou het voor de zekerheid maar even aan het cb vragen
Esmay is nu ook zwaarden dan 6 kilo maar die zeurt ineens om de 3 uur om eten snap er hniks meer vcan ze wilde altijd om de 4 uur hebben en nu niet meer?