Juni 2008 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Champy, Jun 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2008
    1,553
    0
    0
    Het kan een regeldag zijn.... Dat schijnt met 3maanden te zijn. Wij hebben afgelopen 2 dagen en nachten ook last van gehad :( Meneer wilde dag en nacht om de 2 uur drinken, en veel ook, wel 20 min aan de borst. En hij heeft 2 dagen niet gepoept. Vanochtend opeens 3 volle luiers achter elkaar :( en nu slaapt ie al vanaf 11.00 uur vanochtend. Hopelijk is er nu weer een nieuw ritme met wat nachtrust, is mis het wel, was natuurlijk wel verwend met doorslapen vanaf de derde week. Nu blijkt maar weer, het is geen garantie dat het zo blijft :D

Bianca: hoe is het gegaan met wennen? Heb het idee dat een baby ook moet wennen. Onze kleine houdt mij zo in de gaten, overal waar ik heen loop, vooral als er mensen bij zijn. Pas na 10 min. of zo dan voelt hij zich op z'n gemak en gaat ie de ander helemaal doodstaren. Heel grappig, hij kijkt mensen dan heeeeel erg lang en strak aan.
    Jij begint ook 1 oktober toch? Ik ook, wel makkelijk 1 dag en dan gelijk weer weekend :) Of moet jij dan donderdag en vrijdag ook?

Mo: een paar weken geleden kwam ie wel eens na 5 uur, na de middagslaap vooral.

Van de week ff naar m'n schoonouders geweest. Van oma moet ie gelijk huilen en komt de pruillip. Bij opa gaat ie lachen en kraaien. Wel apart en beetje sneu voor oma, ze wilt hem zo graag knuffelen alleen wilt hij niet.

2. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Soms komt die om de 5 uur, soms om de 3 ligt er maar net aan hoe zijn bui is hahaha, maar meestal komt die wel gewoon netje op 5 flesjes uit.

Hier ook soms de pruillip, maar meestal zo over en idd dan ook bij de opa en oma..

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Hier dezelfde reden, ga er ook niet naar toe want anders koop ik toch weer wat! :D
    Ik heb zo'n rotdag vandaag gehad. Ik had vanmorgen prongelijk met nageltjes knippen bij Judith in haar vingertje geknipt. :cry: Bah Bah ga ze nooit meer knippen, mag mijn man voortaan doen. Het heeft even hard gebloed maar nu zie je het gelukkig al bijna niet meer. Dus ze lag hier vanmorgen te slapen met haar eerste pleister op haar vinger. :( Dus meiden alleen nog maar vijlen zou ik zeggen. :(

Fijne avond nog groetjes Mineke

4. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Oh mineke das minder! Ik knip ze ook, maar het gaat goed gelukkig....Maar ik vind het ook een rot klusje hoor!

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Ik vind het altijd doodeng om te doen, denk dat het daar ook van komt. :oops: Maar geloof dat ik het er moeilijker mee heb dan zij. Ze heeft vijf minuten gekrijst en tien minuten lag ze alweer te slapen. :confused: Ik heb het vanavond weer een beetje goed gemaakt, ze is lekker op schoot ingeslapen. Ik heb ze nu net op bed gelegd. ;)

Welterusten allemaal.

6. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede middag meiden.
    ik ben sinds donderdag aan het wi fiiten geslagen en het is echt heel erg leuk.
    heb ontzettend spierpijn van het hardlopen en steppen.
    ook doe ik joga via de wi en dat is echt heel erg leuk.

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    hey flex ik reageer een beetje laat maar ik mis die buik en de zwangerschap ook hoor! kan haast niet w88 op de volgende zwangerschap haha maar daar w8 ik nog een jaartje of 1,5 a 2 mee. eerst van deze schat genieten.

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    :cry:

felicia\slaapt nog steeds lekker bij papa en mama op de kamer, maar ook hier duurt dat niet erg lang meer :cry: gelukkig is het een grote wieg. zal idd wennen zij flex je meisje op n andere kamer

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow meiden heb zo slecht geslapen alleen maar liggen huilen :oops: miste esmay zo erg!

ik kan ook niet w88 tot me volgende zwangerschap maar ga net als jij minnie nog ff 2 jaartjes w88 totdat we zijn verhuist als dat in die tijd lukt ons huis te verkopen en een nieuwe te vinden:) In MeppeL! kan niet w88 tot het zover is! :)

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

oooow ik wil ook de wii fit ! me vriend en ik zijn met elkaar aan het tennissen zo gaaf! maar de wii fit ga ik kopen als ik mijn telefoonb heb verkocht

11. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

Jul 15, 2008
    1,081
    0
    0
    Ergens in NL
    :) Hoera hoera hoera, onze kleine meid heeft eindelijk weer eens doorgeslapen vannacht. Na de fles van 18.30 uur is ze om 20.00 uur naar bed gegaan. Om 23.00 uur hebben we haar weer een fles gegeven, die ze slapend gedronken heeft, daarna sliep ze meteen weer door tot 05.30, speentje gegeven en daarna melde ze zich om 6.30. Toen een flesje en nog even tot 08.00 uur geslapen. Toen was ze echt klaarwakker en uitgeslapen.

Hopelijk gaat het komende nacht weer net zo!

Hebben jullie nog tips voor hoe je de ontlasting beter op gang kan helpen? Ze slaat standaard een dag over en de 2e dag heeft ze er dan telkens echt last van.
    We geven iedere fles al 10 ml extra water. Ze heeft Friso extra met 1 1/2 schep nutriton.

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    ik zou ook graag weer zwanger willen zijn maar ik wacht er ook nog 1 tot 1,5 jaar mee
    eerst deze lekker opzien groeien en alle ontwikkelingen mee maken.

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    fijn dat ze door heeft geslapen doet je zelf ook goed he?
    ik heb helaas geen tips voor je ik gebruik nutrlion omneo voor de moeilijke ontlasting dus hij peopt hier 1x per dag!

14. vlademira

vlademira Niet meer actief

als ik zie hoe jullie kindjes doorslapen durf ik het bijnA NIET TE VERTELLEN VAN qUINTEN DIE KRIJGT 9 UUR LAATSTE FLES EN SLAAPT DAN DOOR TOT KWART OVER 10 DE VOLGENDE OCHTEND SOMS MOET IK HEM DAN GEWOON NOG WAKKER MAKEN OMDAT ER ANDERS VEEL TE LANG TUSSEN ZIT TOT DE VOLGENDE FLES.

15. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    das ook lekker...

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    hier is ook niet veel gepraat!

iedereen van het lekkere weer aan het genieten
    van de week word het herfst :(

17. joyce1990

joyce1990 Actief lid

Feb 14, 2008
    385
    0
    16
    Female
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Hallo'tjes,

Wie van jullie kindjes eet al fruitpap?

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Hier nog geen fruithapje!

Fl3xgirl; Ik zag dat jij ook dat gave roze blouse heb met die grijze mouwen van de zeeman. Maar hier zijn er allemaal witte plekken ingekomen van 1 keer wassen :evil: Heb jij dat ook, hij staat net zo gaaf!
    Vind het echt balen. :(

19. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Ik zat ook te denken om de Wii-fit te kopen. Maar vraag me af of ik het langere tijd ga volhouden, lijkt me best raar om in de woonkamer op een plankje te gaan rennen... ;) Ik ga in ieder geval de gordijnen dichtdoen...
    Maar jij bent dus heel enthousiast.

Joyce, hier ook nog geen fruithapje, ben het voorlopig ook nog niet van plan.

20. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Hier ook nog geen fruithap, Wel Nutrix door zijn laatste en eerste fles...

Share This Page