ik vind het een geweldig apparaat. ik vind vooral de yoga lessen echt heel leuk. ik merk echt dat ik spierpijn in mijn buik heb. en tegenwoordig staat niemand er meer van te kijken als mensen raar staan te doen in de woonkamer.
het was meer voor mij wennen. Maar ze heeft het prima gedaan. De kleine kinderen vonden het geweldig dat er weer een baby'tje bij was. Ze zit in een verticale groep. Dus da's wel makkelijk. Dan leert ze van andere kinderen en zij leren dan ook wat van haar. Ze blijven bij elkaar tot dat de andere kinderen 4 worden. En dan komt er weer nieuwe aanwas. Ik ga 3 dagen werken. dinsdag, woensdag en vrijdag. Dus deze week ben ik nog 2 dagen vrij en dan moet ik weer aan het werk. Welke dagen ga jij werken?
volgens onze fysio is het maken van fietsbeweging een goede optie. Een paar minuten per dag fietsbewegingen maken en dan komt het vanzelf op gang. Hij zegt, dat iedere baby minstens 1x per dag ontlasting moet hebben
Goedemorgen, @Bianca: ik wou dat Evy iedere dag ontlasting had, nu had ze zelfs pas 3 dagen later ontlasting en had er erg last van Helaas heb ik ook te vroeg gejuicht mbt het doorslapen. Ik snap er echt helemaal niks meer van. Als je de 4e fles om 18.30 uur geef kan ze makkelijk doorslapen tot een uur of 3.00, we moeten haar dan echt wakker maken voor de 5e fles. Maar als we haar om 22.30 uur de 5e fles geven, wordt ze 2x 's nachts huilend wakker en wil ze niet meer slapen maar een flesje. Ik ben ook weer helemaal gebroken nu.... kan wel huilen van moeheid. Vandaag probeer ik maar om de 3 1/2 uur een flesje te geven. Dus 05.30, 09.00, 12.30, 16.30 en om 20.00 uur. Ze gaat altijd rond 20.15 uur naar bed, eens kijken tot hoe laat ze dan doorslaapt.
nee geen last van gehad hij blijft heel mooi zal ff trug gaan als ik jou was heb zelf bij zeeman gewerkt en ze moeten um ruilen voor je
hallo meiden het is zo moeilijk om een winter jas rte vinden voor ons joch voor meisjes zijn er genoeg maar voor jongens pas vanaf maat 92 das toch stom krijgen jongens het niet koud of zo?
heel bekent probleem voor jongentjes is het zo moeilijk wat te krijgen terwijl voor de meisjes er in overvloed is. Heb voor esmay een jas van maar 80 gekocht haha nu nog te groot maar denk dat ze die strax wel past ze groeit zoi hard
ze hebben mij gezegt maat 80 te kopen maar als jij dan al maat 80 koopt zal ik dan wel al 86 kunnen kopen ja
@ Bianca: fijn dat het goed is gegaan bij het KDV. Ik start woensdag met werken. Ik ga 4 dagen werken waarvan 1 dag thuis, 3 dagen KDV. @mamakaatje: hier is het ook zo, hoe vroeger de laatste voeding, hoe langer hij doorslaapt. Gisteren was het 18.30 en hij heeft 9,5 uur geslapen. Krijgt ie om 22.00 z'n laatste voeding dan slaapt ie veel korter. Zat gisteren wel te dubben om het wakker te maken, heb hem maar gewoon laten slapen tot hij zelf kwam. @Vlademira: bij de Hema hadden we leuke gevoerde vesten met capuchon vanaf maat 68 is net zo warm als een jasje Vanacht dus goed geslapen tot 4 uur en daarna tot 9.00uur. Later in de ochtend werd het drama. Hij heeft ergens last van maar weet niet wat. Hele huilbuien, wilde niets, ook bijna niet drinken. Uiteindelijk was ie zo moe dat ie ik hem in bed hem gelegd. Gisteren beetje sterke uien gegeten, misschien is dat het wel. Wel zielig die traanoogjes
Bij de prenetal hebben ze verschillende winterjasjes voor jongens. Ik heb er zaterdag op de mamamazeldagen 2 gekocht. Ik heb een donkerblauwe nette jas gehaald met van die houten knopen, maat 62. En ik heb een stoere gehaald bruin/oranje met capuchon. Die is heerlijk dik. Ze passen Danny perfect, ook al draagt hij nog voornamelijk maat 56. Vorige maand hebben we er een gehaald maat 56 van burberry. Die is zo schattig, maar past bijna niet meer.
Dat is mij ook overkomen. Maar het grappige is dat ik zoo ontzettend schrok en Danny alleen maar zat te lachen en zijn vingertjes weg probeerde te trekken. Het bloedde ook niet echt. Ik zag opeens een rood puntje in zijn huid. Sindsdien knipt mijn man ze en het gaat perfect. Zijn nagels groeien te snel..pff houd het niet meer bij.
leuk idee een mamadag! Ik heb een jasje van Lief gekocht, heb maar maatje 74 gedaan. Nu heeft ze nog 2 dikkere jasjes in maat 62. Hoe is het bij jullie met de kleding, maatje 56 past niet meer, 62 is soms ook al aan de kleinere kant en 68 is nog te groot. Nu hoorde ik dat ze 68 wel een langere tijd zullen dragen, dat het dan niet zo snel meer zal gaan? Ik heb net om 19.30 de 5e fles gegeven, ze kwam zelf al steeds na 3 a 3,5 uur voor een flesje. Hebben kindjes met flesvoeding ook een regeldag bij 3 maanden? Ben benieuwd tot hoe lang ze door zal slapen, hopelijk tot een uur of 05.30 uur. Zit nl al aan het maximum van de voeding
hannah drinkt normaal 150/165 de laatste dage ndrinkt ze messch 2 flessen leeg en de rest doet ze 80 drinken ongeveer ik weet eigenlijk niet wanneer die sprongetjes zijn precies ze kauwt ook steeds op de speen van de fles ik denk zelf dat ze last heeft van tandjes