Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    O :confused:, heb ik wat gemist? Ik heb namelijk niet alles bijgelezen. Van haar helm weet ik. Heeft ze nog iets?

2. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    essy heb ook op jou gestemd.

ruben is nu 5750 gram en is 63 cm
    zal het even in mijn onderschrift neerzetten is wel makkelijk denk ik.

3. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    We tobben al weken aan....
    Ze heeft astma of is heeeel erg
    allergies voor iets... Niks gemist
    ik had het hier nog niet gemeld!
    Maar hebben nu antibiotica, als dat
    niet werkt moeten we volgende week
    naar het ziekenhuis! Ik heb me vnadaag
    al 3 omgekleed ze hoest veel en spuugt dan
    wat uit! Ook een beetje fles komt mee.
    Maar goed hoop dat ze er vanaf komt!
    D'rprikjes zijn nu al 2 keer uitgesteld!
    Met haar helm gaat het perfect!
    Mag waarschijnlijk al over 2 a 3 maanden
    af!

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Dan is Ruben nog wat groter dan Babet, en nog geen drie weken ouder. Ik zou me niet te druk maken als ik jou was. Al klinkt dat simpel, want als je bij mijn oudere berichten kijkt zie je ook wel is mijn zorgen om haar groei.
    Maar volgens mijn groeien ze niet slecht hoor.

hee, ik hoor mijn wasmachine wandelen....(durf bijna niet te kijken)

5. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Sam is 65 cm en weegt 7150 ;)

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ow, wat zielig. Hoesten is zo naar bij die ukkies. Sinds wanneer heb je die antibiotica? Heel veel sterkte met haar. Weet je wat ze gaan doen in het ziekenhuis?
    In elk geval fijn dat haar helm zijn werk lijkt te doen.

Wasmachine is verplaatst, maar geen water gelukkig. Meisje is nu wakker en erg vrolijk, dus ik ga even spelen.

7. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Sinds gister pas....
    Het is afwachten ik heb
    verder ook geen idee..?

8. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hannah is nu 61 en een halve cm
    en ze weegt 5970

geven jullie juh kindje ook wel eens wat later de fles er zit nu 4 en half uur tussen de fles volgens mij heeft ze nog nie echt honger anders geeft ze wel een gil

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ja hoor soms zit er bij mij 5 uur tussen, vooral tussen de ochtend fles en die van tussen de middag..
    De ene keer komt die om 7 uur en dan krijgt die pas rond 12.00 zijn tweede fles... hij slaapt dan bv net rond 11.00 dus wacht ik gewoon tot meneer komt!

Beterschap aan de zieke baby's! en succes aan de mama's!

Hier geen slaapzak, hij blijft netjes onder zijn dekentje! En juist met slaapzak gaat meneer lopen trappelen!

Frits woog laatst bij 65 cm 7230 gram... dus iets hoger dan gemiddeld...

Vandaag een hapje wortelen gegeven, hij zat de laatste dagen zo te smakken wanneer wij aten, dus we dachten proberen het gewoon! Ja hoor, 1 hap zorgt al voor heeeeel veeel oranje vlekken hahhaha, maar meneer vond het wel grappig, maar de fles werkt die toch liever naar binnen. We wachten nog even hahaha!

Nou de stem moet nog worden gegeven, dus kijk zo wel even!

He Moaatje wel die wasmachine goed opvoeden, loopt gewoon weg! :)

10. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Zonneschijn: hoe gaat het met Senna?

@xxxx Evy had het de eerste 3 keer dat ze naar het kdv ging ook zo erg.
    "s Nachts werd ze telkens wakker en huilde ze veel. Nu is dat gelukkig weer over...

Evy zit niet lekker in haar vel. Ze drinkt weer slecht, soms maar 90 ml en krijst dan alles bij elkaar. Ik krijg er dan ook niks meer in. Ook gaat ze hard huilen als ze een boertje laat. Vaak komt er dan ook wat melk terug.
    Gisterenavond dronk ze maar weer de 1/2 van haar fles leeg en huilen dat ze deed, daarna spuugde ze alles weer uit...Echt zielig. Ook vandaag veel last van de melk die omhoog komt, zelfs 1 uur later nog.
    Ik hoop dat dit snel overgaat. Tussendoor is ze wel vrolijk, maar kan zich slecht zelf vermaken. Ben dus steeds in de weer met haar.

Vanmorgen is de fysio weer geweest voor haar nekje. Het wordt al wat beter, maar toch ziet hij dat ze aan de linkerkant alles vervelend vind. Ook is ze nog erg schrikachtig en houdt ze haar handjes in vuistjes. Dit hoort nu niet meer zij hij. Voorlopig blijft hij nog komen en moeten we binnenkort naar de manuele therapeut. Die zal kijken of er niks aan de hand is met haar lijfje.
    Ben benieuwd.

Voel mezelf alleen ook niet echt top, ben erg moe van het werken en wil zo graag een vrolijk meisje hebben, die geen last heeft van haar ontlasting en van het spuugen en gewoon overdag ook slaapt. Nu slaapt ze telkens maar hooguit een uurtje als je geluk hebt.
    Het ging zo goed met me, na die depressie, maar voel nu dat het weer bergafwaarts gaat.
    Sorry hoor het lijkt nu allemaal zo negatief en dat wil ik ook weer niet.
    Het is echt wel een lieverdje voor de rest en ze groeit gelukkig wel goed.

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

oke... dan is Chiel wel ver boven het gemiddelde, met 64 cm en 7750 gram! pff, maar hij is niet te dik zeiden ze op het cb, maar die maxicosi wordt me nu toch echt wel zwaar!

@essie: veel succes met je meissie! hoop dat jullie snel weten wat er met haar aan de hand is, en dat ze er snel mee geholpen wordt zodat ze weer lekker vrolijk verder kan zonder dat ze er last van ondervindt!

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

is het niet wat om naar de osteopaat toe te gaan?
    (ik weet niet of ze een nekwervel of iets dergelijks vast heeft zitten?)
    bij Chiel heeft het geholpen voor zijn voorkeurshouding, zijn bovenste nekwervel zat namelijk vast, deze was na 1 behandeling al helemaal goed los, zodat hij ook goed naar links kan met zijn hoofdje.

ook kan een osteopaat haar hele lichaampje "nakijken" of er geen verstoppingen zitten, of er iets anders vast zit of zo iets.
    ik ben er in ieder geval heel erg tevreden over!

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

in het zh (en ook cb) vertelde ze mij dat ze pas een helmpje doen met 5 en halve maand, maar jij hebt hem voor Samantha eerder gekregen of niet? (waarom eigenlijk als ik vragen mag)

14. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Essie, wat rot dat je meissie al zo'n tijdje niet fit is. Hopelijk gaat het snel beter!

Lekker veel geschreven vandaag...

Senna valt nu echt super uit de toon met haar gewicht; 4225 gram, maar ja wel na 2 dagen erge buikgriep... Geen idee hoeveel ze daardoor is afgevallen, 3 en halve week geleden woog ze 4110 gr.

Moaatje, moest van de week nog aan je denken hoe het met je zou zijn. Hoe gaat het nu met kolven?

Mamakaatje, is inderdaad een zorg meer hè, als het met je kindje niet zo lekker gaat... Logisch dat dat meteen weerslag heeft op jou. Hopelijk gaat het snel beter en heb je weer een vrolijk meisje.

Met Senna gaat het weer wat beter, ze spuugt stukken minder maar drinkt nog lang niet zoveel als toen ze niet ziek was. Nog beetje verhoging. De oude is ze zeker nog niet, hopelijk snel.
    Ik ga vanavond toch maar wel uit eten met m'n collega's, wil wel even wat anders dan voor een ziek meisje zorgen en papa is thuis.

Bwtje, ga je vanavond bij het huis kijken? Succes en een fijn weekend. Ik hou je op de hoogte van Senna, maar het ergste is nu wel voorbij hoop ik.

15. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

hannah is hier ook een beetje aan het ouwehoeren al vanaf vrijdag met de flessen ze drinkt soms de flessen niet leeg en dan doet ze maar de helft op drinken het gaat nu wel weer iets btr trouwens

16. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hannah slaapt trouwens ook niet langer dan un een uurtje soms anderhalf
    ff een vraagje over het vastleggen van de slaapzak wie doet dat?
    hannah trapt haar ook uit de dekens heb haar nu ook helemaal boven in ietsje nog naar onder en ze ligt in een envelopje zodat ze niet naar onder kan in ieder geval
    zou dat nog mogen vast leggen?

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden

morgen ga ik naar duitsland toe effe een weekeindje weg.
    ben er wel ff aan toe

please meiden die nog nie hebben gestemd zouden jullie op Esmay willen stemmen worden bijna ingehaalt is nog iemand met 15 stemmen ik heb er 21 tot nu toe ;) moet ff vol blijven houden tot einde van de maand he :)

18. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

Omdat haar schedel onwijs
    snel groeit! Fontanellen zijn al
    zo goed als gesloten, en dan heeft
    de helm geen nut meer ;)
    Ze was 3 1/2 maand toen ze hem kreeg.

19. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    He meiden..lang geleden..

Heb net alles een beetje doorgelezen...maar kan niet alles lezen daar gunt Luuk me geen tijd voor!

Hier alles okee..
    Luuk groeit als kool...hij is al 68 cm en 8 kilo!
    Hatsiekiedee dat hakt erin!
    Spierballen van hier tot gunder (ik dan)

Chiel groeit ook zo hard zag ik!

Even een vraagje over slaapzakje gebruik.
    Doen jullie dan alleen slaapzak of ook een deken erover?

Enne...als jullie nog niet hebben gestemd op baby van de maand.. Luuk doet ook mee! ;)

Liefs, Paula

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

pfff, ook al zo'n grote vent! wauwie.
    gister bij collega op kraambezoek geweest, die kleine man weegt nu (is 2 wkn) een kilo minder dan dat Chiel bij de geboorte was! echt heel ieniemienie!

@essie: oke, daar ligt dat dus aan! bedankt voor de info!

Deel Deze Pagina