quinten was de laatste keer 7410 gram en 67 cm ver boven gemiddeltzeiden ze en ook zeker niet te dik maar wel lekker mollig
en ik maar denken dat Quinten groot i me zijn 67 cm maar dit was alweer 3 weken terug weet niet hoe grot hij nu is
gisteren met Quinten naar de dokter geweest hij heeft midden oor ontsteking zo zielig hij krijgt nu antibiotika slaapt hij heel veel van
Je wil natuurlijk graag antwoord... Hier geen ervaring met eem slaapzakje. Mijn gevoel zoiu zeggen dat-ie nog wel vast mag zolang kindjes zich niet om kunnen draaien. Maar dat is mijn gevoel heb er geen verstand van... Maak je um nu wel vast of heb je dat nog nooit gedaan? Vlademira, beterschap met Quinten. Is niet fijn zo'n zieke hummel. Zijn sowieso erg veel mensen ziek, is het ook echt het weer voor. Bah, bah... Geef mij maar de lente en zomer!
Hier ook nog geen ervaring met slaapzakjes. Kreeg wel een tip van m'n buurvrouw (met drie kids) dat je als ze gaan draaien in het ledikant je de slaapzak aan de onderkant in moet stoppen. Dan draaien ze niet meer.
Wat doen jullie je kindjes aan naar buiten in de wandelwagen? Hier ligt de kleine onde de dekens totaan z'n borst, z'n handen liggen erboven maar worden wel erg koud. En jas vind ik weer erg overdreven.
Quinten heeft al een winterjasje aan staat echt heel stoer ben nog opzoek naar muts sjaal en handschoenen voor als het echt koud wordt
Ik gebruik al weken voor 's nachts een slaapzakje. Degene die ik nu nog gebruik is 70 cm lang dus die kun je niet onderstoppen. Als ik straks weer grotere koop, dan vouw ik ze dubbel. Wat betreft vastleggen, zolang ze nog niet kunnen draaien mag het volgens mij wel, ook als ze nog niet terug kunnen draaien mag t geloof ik wel. Vervelend al die zieke kindjes hoor! Hier gaat t al iets beter met t spugen van Evy. Soms huilt ze even als ze een boertje heeft gelaten. Ik denk dat haar slokdarm wat geiritteerd is. Ik zal straks eerst eens even mijn stem uitbrengen op de baby van de maand...
Ik gebruik al weken voor 's nachts een slaapzakje. Degene die ik nu nog gebruik is 70 cm lang dus die kun je niet onderstoppen. Als ik straks weer grotere koop, dan vouw ik ze dubbel. Wat betreft vastleggen, zolang ze nog niet kunnen draaien mag het volgens mij wel, ook als ze nog niet terug kunnen draaien mag t geloof ik wel. Vervelend al die zieke kindjes hoor! Hier gaat t al iets beter met t spugen van Evy. Soms huilt ze even als ze een boertje heeft gelaten. Ik denk dat haar slokdarm wat geiritteerd is. Ik zal straks eerst eens even mijn stem uitbrengen op de baby van de maand...
oeps 1x teveel gedrukt op enter O ja Evy draagt een jasje als ik haar in de wagen mee neem, verder ligt ze dan onder een enkel dekentje met lakentje. Als zij in de wagen ligt, duwt ze nl het dekentje steeds naar beneden. Passen jullie kindjes allemaal nog steeds in de wagenbak. Bij Evy wordt het steeds krapper, maar hoop dat ze er nog wel een paar weekjes in blijft passen. Het is juist zo fijn voor als ze zoveel huilt, als je dan gaat wandelen dan slaapt ze al aan het einde van de straat
quinten past er al een hele tijd niet meer in heb hem nu in de wandel wagen die is ook plat te leggen maar het liefst zit hij maar dit doe ik alleen voor korte stukjes
Wat jammer dat hij er niet in past. Hij is een flinke kerel he. Hier past Danny er nog makkelijk in. Ik denk zeker tot 5 maanden, maar hoop dat hij het tot 6 maanden redt.
Voorheen deed ik altijd een vestje aan over zijn kleding. En dan een enkele deken over hem heen. Sinds twee weken heb ik een winterjasje gekocht, want het is nu behoorlijk koud buiten en het regent vaak. Dus die draagt hij nu!