Hoe wist je dat hij last had van zijn oortje? Ik heb hier een huilerige baby en denk dat het misschien ook zijn oortje kan zijn.
ik heb mijn oudste wel vast gehad maar dat mag niet meer dus doe ik het ook niet hannah slaapt nu wel btr nu ze in een slaapzak ligt en in een envelop of zou het komen omdat ze wat koortsig is van de prikjes? ze drinkt wel btr nu en heeft vanacht ook door geslapen nou moet maar zien als ze weer koortsvrij is hoe het dan gaat
mijn kinderwagenbak is groot ze kan er wel in tot een mnd of 6 messch ook wel 7 ze heeft in de kinderwagen gewoon een jasje aanwant ze trapt ook steeds de deken af in de kinderwagen wat gaan jullie dit weekend doen? plannen wij gaan morgen naar k3 in groningen en zondag naar beverwijk ff een leuk dagje uit met mijn gezinnetje
wie heeft hier kindjes aan de nutrix hannah is bijna 4 mnd mag dacht ik al aan de nutrix maar heb aleens eerder nutrix in de fles gehad maar dat word dik en wil het nie mer door de speen heen welke fles gebruiken de mama's daarvoor?
Bedankt voor je antwoord. Nee, de mijne grijpt niet naar zijn oortje. Ik heb zijn oortjes ook goed bestudeerd en gemasseerd om te kijken of hij een andere reactie zou krijgen. Of dat hij het misschien uit zou schreeuwen van de pijn. Maar hij blijft gewoon mopperen. Vandaag wel een stuk minder dan gisteren. Of misschien had hij gister gewoon een huildag.
ik ben online met de gsm van bart haha lachen heeft 2 maanden gratis! Wij zijn nu onderweg naar zeeland toe. Alle kindjes beterschap hier slaapt alles .. We kunnen wel 2 weken weg blijven haha. Wij gebruiken een vestje voor eva in de wagen en draagzak en voetenzak in de maxi cosi mbt vastleggen ik zou het risico niet wagen sem ging ook alle kanten op in bed vandaar net als bij eva vroeg een slaapzak aan! Ik wil best meeten maar heb weinig zin in een mega drukke beurs met kids jammer Fijn weekend allemaal
Frits heeft nutrix door zijn laatste fles en dan geef ik hem speen 3, met alleen melk en nutriton krijgt hij speen 2 allebei van Avent! Wij gebruiken geen slaapzak, het leek wel alsof hij er minder lekker door sliep, en zonder gaat nog steeds goed, hij trapt de deken niet van hem af.
Wat voor speen heb je nodig als je nutrix door de melk gaat doen? Speen 3? Of maak je dan zelf een extra gaatje erbij? En hoe doe je dat dan?
Hoi meiden, het is lang geleden dat ik ben langsgeweest,dus ik kan niet op iedereen reageren Wanneer en bij welke beurs willen jullie afspreken? Groetjes claudia..
de 1 2 3 speen van advent gaat supersnel tenminste bij gewone voeding maar ga speen 2 dan wel proberen maar met de nutrix word het wel dikker nou ja tis gewoon ff uitzoeken
bij de 3-standen speen van avent leek stand 3 ook veel te hard te gaan in vergelijking met de gewone speen 3... Daarom gebruik ik die liever.
dus er is ook nog een 3 stand speen dan haal ik die van de week ff die 1 2 3 speen lijkt stand 1 wel net zo snel te gaan als stand 3 bij gewone melk dan he
Zo veel geschreven zeg, ik kan helaas niet op iedereen reageren. Jammer dat er een paar kindjes ziek zijn, beterschap allemaal gewenst. Er heerst griep hoorde ik op school! Fijne zaterdag nog. Groetjes Mineke
Hallo allemaal, Die spenen blijft maar uitproberen he! De avent speen nr 1, 2 en 3 werkt niet bij onze kleine. Ze drinkt er gewoon niet uit. De 1 2 3 speen gaat veel te snel. De difrax speen s gaat te langzaam, de m eigenlijk te snel. Nu drinkt ze ongeveer 7 minuten over een fles van 190 ml (voeding voor hongerige baby's + 2 schepjes nutriton) Doe ik er meer nutriton in dan drinkt ze een stuk minder op Ik heb nu de dental speen maat m van difrax besteld en straks met de nutrix is het denk ik uitproberen of ze het met de maat m of l het beste drinkt. Het gaat al iets beter met de kleine, alleen blijft ze steeds gelijk na de voeding en zelfs 2 uur later grote mondjes terug geven. Na de fles laat ze zelf gelijk een boer en moet er dan bij huilen, omdat er dan ook gelijk melk mee terug komt Ik hoop echt dat het een buikgriepje is en geen reflux oid... Vannacht werd ze 3x wakker, hopelijk gaat het komende nacht weer beter
anders probeer je inplaats van 2 schepjes nutriton 4 schepjes en kijken of ze dan nog steeds zoveel terug geeft Quinten moet op een fles van 240 10 schepjes nitroton hebben anders gaat alles er weer uit