ruben probeert dat ook heel erg. maar zijn handjes zijn nog iets te klein voor z'n grote fles ziet er echt heel schattig uit.
he meiden ben terug! En wat zie ik in me brievenbus een geboortekaartje me buurvrouw is donderdag avond bevallen van een meisje Evy twas leuk in duitsland alleen zijn we zondag al naar huis gegaan (meppel) omdat het zo regende nou we hebben onderweg een uur iun de file gestaan had het helemaal gehad ipv 3 uur rijden waren we 4½ uur onderweg :x ben nu ook kapot en ga zo lekker me bedje in!
ff een Esmay spam van het weekeindje weg we hadden ons badje niet meegenomen we hadden al zoveel dus dan maar in de gootsteen had alleen beetje teveel zeep ingegooit
wat lijkt dat schattig flex esmay heeft echt een meisjes koppie )*smelt* echt een schatje zullen we bij deze de bruiloft tussen Quinten en esmay regelen
haha dankje jij hebt een mooi jochie dus jah wrm niet he nog ff vraagje wat voor drinken geef je quinten? en vanaf wanneer mag je dat gaan geven want esmay snakt naar andere dingen
dat is van friso is speciaal voor kindjes vanaf 4 maanden maar kan geen kwaat om het iets eerder te geven en roosvicee mogen ze al vanf 2 maanden krijgt hij ook wel eens
er zijn 4 verschillende smaken appel,sinasappel,banaan rode vruchten appel,rodebes en multivruchten Quinten vind de appel,sinaassappel,banaan het lekkerste is lekker zoet de rode vruchten is vrij zuur
flex we zitten lekker tegen elkaar op te spammen met foto's heb je er nog meer is leuk al die baby foto's Meiden kom op met de foto's van jullie schatjes