Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ff jinthe spam:

2. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Nutrix is idd calorierijk. Er zit ruim 300 calorien per 100 gram in.
    Verder zitten er ook vitamines in, dus het is niet alleen voor een voller gevoel.

Ik zou in de supermarkt gewoon even de verpakking lezen en besluiten of je hem wilt halen of niet. Er staat precies hoe je het kunt gebruiken. Iets toevoegen als flesje of er pap van maken. Er staat ook een stukje over doorslapen als ik me niet vergis.

3. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
  4. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Nutrix geeft idd een langer verzadigd gevoel, maarer zitten ook vitaminen toegevoegd

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

zou ik nutrix zo door zijn flesje mogen doen? of moet dat ook allemaal in overleg met cb?

6. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik heb het zonder overleg gedaan met het cb

Nu hebben ze me een klein beetje op weg geholpen met een voedingsschema, maar dat houdt in dat ze tussen 15.00 en 19.00 fruit en groente krijgt en een papfles voor het slapen

Voor de mama's die bijvoeden wat is jullie schema en hoe passen jullie de hapjes in?

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hoeveel mag je eigenlijk aan bijvoeding geven dan?
    ik geeft Chiel een paar happen fruit om half 4 en om half 8 een beetje

8. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik mocht met een klein beetje beginnen en als e het lekker vindt mag ik het hele potje geven als ze het zou lusten

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

oke, ik ben zelf naar een paar lepels gestopt, maar dan begint hij te huilen, hij vind het heerlijk, zijn mondje gaat al open als hij het lepeltje ziet aan komen! heel leuk om te zien

10. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
  11. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hoi!

ik doe vanaaf voor het eerst nutrix door de fles voor de nacht
    had ook voor hongerige baby's maar ze komt gewoon 4 uur later gwoon snach'ts dus ga nu proberen met nutrix vanmorgen heeft ze ook nutrix door de fles gehad en dat ging prima

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hoeveel nutrix doe je er door heen dan? op hoeveel ml?

13. vlademira

vlademira Niet meer actief

koop ik in duitsland
    ik ben eerst met roosvicee begonnen heel klein beetje later wat meer daarna fruit banaan en appel heel klein beetje op de voorkant van het lepeltje en dan per week iets verhogen toen dat goed ging op de zelfde manier met wat ander fruit toen dat goed ging op de zelfde manier met groenten en dat gaat nu perfect gewoon langzaam aan op bouwen dan gaat het goed en als hij niet wil is het ook goed dan maak ik hem een hele fles maar ik doe er altijd een klein flesje achteraan

14. vlademira

vlademira Niet meer actief

nu 69 cm en 8kg precies

15. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Lekker druk gehad, heb net bijgelezen maar geen tijd gehad om te reageren.... net drie dagen werk achter de rug. Wel ff wennen inderdaad met de ochtendroutine. Gisteren zat ik om 6.30 in de auto, dus moest ik om 6 uur al voeden en daarvoor zelf douchen, aankleden en ontbijten.... Had overdag door afspraken maar tijd om 1x te kolven waardoor ik bijna op knappen stond. Was pas om 20.30 weer thuis.. Best zware dag.
    Gelukkig gaat het goed op het KDV, meneertje is alle juffies aan het inpalmen, lacht de hele dag naar ze :) Thuis is hij ook onwijs vrolijk en slaapt vanaf 19.30 als een blok. Vannacht heb ik hem slapend laten drinken, ik kon niet slapen van de melk :(

Hier geen bijvoeding. Vanwege allergie in de familie wil ik zo lang mogelijk volledige borstvoeding geven. Met 6 maanden wil ik de Rapley methode gaan gebruiken, lijkt me echt leuk.

ga ff relaxen op de bank.....

16. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Ik zit 2 kilo onder m'n gewicht, m'n broek valt van m'n kont af (maat 34). Moet hier wel mee uitkijken, zeker nu dat ik werk en minder tussendoortjes eet als thuis. Weeg nu 55 kilo :( Heb wel de hele tijd honger...

17. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Yeah applause voor Frits! Wat goed dat je al zo behendig bent! :thumup: =D>

18. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533