Ja no problem, hier gaat het ook zonder problemen, soms kort ik een blok ook in tot bijv. 2,5 uur. Gewoon een beetje kijken hoe je kleine erop reageert, zo doen wij het nu ook hihihi
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff wat een dag vandaag....................... Vanaf 11:30 was mevrouwtje wakker Tot en met NET....................... Eindelijk wilt (slaapt ze) OP BED! Vandaag was ze niet stil te krijgen! Niks was goed, niks hielp. Heb ik haar bijna heel de dag in de box gehad! Ook nog even in de schommelstoel. Toen viel ze in slaap YES dacht ik. Hup naar bed, en weer KRIJSEN! Terwijl ze nooit zo is Maar goed nu eindelijk heb ik rust..... En wat denk je..... jawel Aardappels schillen, koken! Dus ik ga maar weer. Maar ben echt helemaal GEBROKEN
Pfff... Net hier een mooie blauwe lucht met een paar mooie witte kleine wolkjes... dus ik hup de was opgehangen. Is zo droog met die wind dacht ik. Nu stortregent het. Dat had ik echt niet aan zien komen hoor. @ Essie: Wat een dag voor jou zeg. Succes nu met schillen en koken. Hopelijk vanavond wel wat rust voor jou.
@ Essiegirly: Bij jou is de kleine dus vandaag ook aardig op dreef hihihi hier ook al de hele dag. Het liefst lekker bij Mama slapen en leg je haar in bed ook meteen krijsen hahahaha We hebben het er maar druk mee
Laten we het hopen.... En wat je zegt Daantjuh bij mama is het goed! Maar mama is gekke Henkie niet Hier regent het al heel de dag.............. Ik zie al op tegen morgen.... Dan moet ze haar 1e prikjes. ALs ze dan ook zo ga doen! En woensdag gaat ze 4 uurtjes naar Oma Dan heb ik een training voor mijn nieuwe baan!
Nou hier regent het dus absoluut niet de hele dag. Wel een hoop wind, maar geen regen. We zijn zelfs nog lekker een stuk wezen wandelen vanmiddag. Maar ik hang de was op en dan komen er vanuit het niets een paar donkere donderwolken opzetten, alsof ze het weten...
@ Essie: Spannend hoor, de eerste prikjes. Ben ook echt benieuwd hoe dat hier zal gaan. En bij oma zal het vast wel allemaal goed komen. Oma's hebben dat eerder gedaan, met zo'n kleine baby...
Nou, daar lijkt het wel op! En ik heb al zo veel was nu, het is echt dubbel zo veel geworden sinds die kleine er is.
@ Essie: Nu zie ik dat jij in Dordrecht woont. Raar dan dat jij de hele dag regen hebt gehad, en ik niet, woon toch best in de buurt.
hihi ligt niet aan jou ik zag um ook was even een test moet ff een site hebben waar ik foto's op kan zetten...
Hier nog een foto zojuist gemaakt! hier hebben ze allebei hun t-shirt aan waar het geboorte kaartje op afgebeeld staat