Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

nee die is het niet, want ik heb een foto op canvas besteld van ons manneke, en het is van dat bedrijf dus ik weet wat er in zit! :)

2. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik doe aan digitaal scrapbooking hier een paar voorbeelden als ik ook 1 voor jullie moet maken moet je het maar zeggen

3. vlademira

4. vlademira

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden leuke foto's weer zeg! echt super!

Esmay slaapt de laatste tijden door tot half 10! :D echt lekker gewoon kan ik ook ff uitslapen hihi :)

ik ga maandag ochtend op kraambezoek bij mijn buurvrouw, ikke ben erg nieuwsgierig :)

6. vlademira

7. vlademira

8. vlademira

9. vlademira

Voor wie ik er ook 1 kan maken moet het maar zeggen hoor

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

doe jij het ook via photobucket?

11. vlademira

dit is mijn persoonlijke favoriet

valt haast niet te lezen maar Quinten zijn naam staat er lichtjes in

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

die is mooi ;) ze zijn allemaal mooi! maar wat wil je ook met zo'n mooi jochie he hihi ;)

13. vlademira

alleen het overzetten voor het maken heb ik een speciaal programma waar je zelf weer allerlij dingen kan downloaden enzo

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

okeeej leuk hoor :)

15. vlademira

dankje word er verlegen van :oops:

16. vlademira

flex vind je het goed dat ik je heb toegevoegd op mijn msn

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

was me vanmorge kapot geschrokken me vriend werd nie goed pffffft mannen altijd maar vliegen zonder eerst wat te eten in plaats dat ie mij ff wakker maakt om hem te helpen doet ie het zelf allemaal om vervolgens bijna KO te gaan :rolleyes: ikke me bedje uit broodje maken voor hem toen ging het weer goed en heb thee met extra suiker gegeven :) nu issie werken

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

jah gezellie :)

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja hier was dat laatst dus echt zo gegaan nou dan schrik je je inderdaad rot!

Mannen zijn wat dat betreft ook lekker eigenwijs al helemaal als het een schorpioen is :p

hahaha

leuk Vlademira dat scrap booken maar ik ben er niet zo van misschien komt het er ooit nog van doe nu ook wel alles digitaal hoor!

Maar ziet er leuk uit ;)

20. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Kun je wel rustig aan beginnen of ook gelijk van die drukke dagen? Op zich vind ik het wel leuk, ik zit er gelijk weer in. Wel lastig is het kolven, dat vergeet ik gewoon als ik niet uitkijk of ik kan er geen tijd voor nemen. Dinsdag kon ik pas na 7 uur kolven, ik stond op springen, niet fijn. Ik ben veel onderweg en met afspraken plannen moet ik daar rekening mee houden. Daar moet ik nog iets op verzinnen, in de auto kolven of zo. Hoe ga jij het doen?

Deel Deze Pagina