thnx meis hihi ik heb ook al bijna geen haar meer op me hoofd (zo voelt het) maar tis normaal omdat je tijdens je zwschap bijna niks verliest komt het allemaal los na de bevalling gaat vanzelf weer weg meis
oke ik hoop het want word er helemaal gestoord van haha ga schapjes doen, we eten vanavond zelfgemaakte tomatensoep en morgen lekker lasagne ook zelfgemaakt! zit trouwens bij de weight-watchers wil graag 12 kilo afvallen dan weeg ik 60 kg maarals ik 65 weeg ben ik ook al weer blij, dat is mn oude gewicht
65 kg? Maar hoe lang ben je dan? Als ik 65 weeg ben ik hartstikke dun.. ben 1.78. Ik heb ook haaruitval, het hele putje weer vol vanochtend, maar hoort erbij he, verloor tijdens de zwangerschap bijna niets. En ondanks de haaruitval is mijn haar echt heel mooi en glanzend, dus maakt mij niet uit. Hoogstens wat vaker stofzuigen..
ja ik zie ook allemaal getallen waar ik van kan dromen ! hihi ik ben bezig om de 75 weer te halen en dat is een mooi streven ik ben zelf ook 1.80 dus ja ! Maatje 38 zal hier niet veel hange hihi Grappig om de lijst weer te zien! Flex je bent er bijna met je meisje! Hier ook mega last van haaruitval wordt er ook erg moe van :S! Vlademira moet zeggen dat de foto van je vriend erg onduidelijk is..dus kan niet echt zeggen nu waar hij op lijkt.. Sem heeft vandaag haar dansles weer gehad Erg leuk! En naar de markt geweest, Eva in de draagzak! En nu ff rustig thuis
Vlademira: ik vind hem erg op jouw lijken. De andere foto is beetje onduidelijk. In de email stond een advertentie over een product tegen . Kijk maar eens op priorin.nl met code BA08 kun je een proefpakket van 3 maanden aanvragen. Wellicht helpt het... Ik heb het ook zo erg, heb gelijk maar zo'n pakket aangevraagd. Mag in combi met borstvoeding.
moet er nog 4 hebben om gelijk te komen bijna onderin staat een zwart wit foto van our boy die heeft 38 stemmen