Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @ evitaa, wat leuk wij zijn ook op dezelfde dag bevallen net als linda echt leuk..hoelaat is jou knul geboren?

2. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hij is om 10.15 geboren, na een vlotte bevalling.
    De avond ervoor begin het wat te rommelen (22.00), 5.45 braken mijn vliezen en toen ging het vlot.. om 9.38 mocht ik gaan persen..
    en jij?

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Volgens mij ben ik dat, 34 jaar....

4. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    mannetje is wakker, net gegeten. Nu lekker ff naar buiten, de zon is gaan schijnen....

5. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik heb op jou dochter gestemd hoor Flex. (Nu 37 :) )

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

dankje meis;)

wij hebben besloten om voorlopig toch niet te gaan verhuizen maar ons huis te verbouwen gaan eerst met esmay haar kamer beginnen een mooie prinsessen kamer :D

7. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    hoi mo: Evy gaat naar de manueel therapeut omdat ze veel huilt bij het aan/uitkleden over haar hoofdje, slecht en kort slaapt, slecht drinkt (snel en onrustig), een voorkeurshouding heeft en ga zo maar verder.
    De fysio denkt dat er misschien iets in een wervel oid in haar nekje niet goed zit.... ze wil ook niet op schoot zitten, gaat zich dan overstrekken.
    Ook dat huilen voor, tijdens en na de fles herken ik. Dit doet Evy ook.
    Eerst maar ff naar de manueel en als dit niet helpt, wil ik als laatste nog een osteopaat proberen.
    Klinkt stom, maar ik hoop dat ze iets vinden en dat ze zich wat prettiger voelt.

Ps: Kan iemand mij nog ff helpen met mijn vraag mbt de rijstebloem in de fles? Hoeveel doen jullie en hoe maken jullie die fles dan klaar?
    Ik wil t vanavond nl gaan uitproberen, in de hoop dat ze 's nachts dan niet zo vaak wakker wordt voor een voeding....
    Alvast bedankt!

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    mamakaatje: Ik gebruik geen rijstebloem door de fles omdat ze er al nutriton door heen heeft. Maar ik heb hier wel een proefverpakking liggen en daar staat dat je in een fles van 200cc, plus het zakje en daar staat 20 gram op hoop dat je er wat aan heb. Moet je het misschien even wegen want ik neem aan dat je zelf een groot pak heb. Succes en nou maar hopen dat ze door slaapt ;)

9. fluffy

fluffy Actief lid

6 mrt 2008
    197
    0
    0
    verzorgende B
    zaandam
    ook hier krijg yuri de pap fles smorgens als hij uit bed komt.

ik maak een 180 +6 (dan kom je uit op 200 ml) klaar en warm en gebruik ook zon zelfde schepje als de voeding voor de rijste bloem en doe dan 5 schepjes in de fles.
    goed schudden en klaar.

hou er wel rekening mee dat je een L speen nodig heb anders zuigt je kleine zich helemaal rot zonder dat er wat uit komt.

ik gebruik trouwens kruidvat eigen merk voeding. die gebruikt de zelfde maat schepje als nutilon.

ps geloof dat je het ook met moeder melk kan klaar maken zelfde ml dus 200.

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb ook de kruidvat voeding deze kan Esmay wel binnen houden de friso niet :)

11. fluffy

fluffy Actief lid

6 mrt 2008
    197
    0
    0
    verzorgende B
    zaandam
    @flexgirl : hier ginghet me meer om de kosten en we hebben na nutrilon die het ziekenhuis adviserde ook similac uit geprobeert maar daar kreeg yuri verstoping van.
    En toen kwam de CB met kruidvat en dit gaat heel goed.

de fruithappjes van kruidvad zijn trouwens ook erg goed.

12. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wij geven nutrilon omneo 180 cc + 6 schepjes en in de laatste en eerste fles doen we er twee eetlepels nutrix in. Werkt super met speen 3 van Avent!

Overdag krijgt die nutrilon omneo 180 cc + 6 schepjes en 1 schepje (dezelfde als van de voeding) Nutriton, Tegen het spugen. Werkt super!

Meneer heeft het rollen ontdekt, vindt hem nu zelfs omgedraaid in bed.... Ik denk dat deze gauw omlaag moet!

13. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Mo & Mamakaatje, as dinsdag ga ik ook met Senna naar een osteopaat. Ben heel benieuwd of hij iets vindt, ik hoop het in ieder geval wel.
    Afgelopen vrijdag zijn we bij de huisarts geweest met Senna omdat ze er elke dag nog een volledige voeding uitgooit, tot en met gal aan toe. Zo sneu, ze zit dan echt te kokhalzen maar er is niks meer. Nu gata het gelukkig al 2 dagen veel beter, maar ze blijft heel de dag door kleine beetjes spugen.Van de huisarts hebben we ook een verwijzing voor de kinderarts gekregen, ook omdat ze nog steeds maar 4270 gram weegt (terwijl ze al 4 maanden is). Hopelijk is de kinderarts niet nodig en kan de osteopaat aan de slag.

Jullie ook veel succes.
    Mo, laat je morgen even weten hoe het bij de huisarts was?

Verder hier een erg druk klusweekend gehad, dus ga nu in bed liggen.

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wij hebben hem nu 1 x Olvarit groentehap gegeven, sperziebonen, vond die wel lekker! Maar we gaan niet gelijk elke dag "voeren"hij vraagt er niet naar, het was meer om te kijken of hij het happen begreep.

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ik ben ingeleid,om 10 uur braken ze mijn vliezen om 11 uur de eerste weeen,en om 17.27 is ze geboren :D echt leuk,zo dezelfde dag :D ik ben ook vriendinnen met linda geworden zo leuk als je ze dan naast elkaar ziet en noa is ook echt zo'n schatje :D dus 2 lieve meiden ;)

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hoi meiden

gister ben ik op eerste wedstrijd geweest en heb meteen 2 winspunten.
    ben 1x eerste en een x 2e geworden.
    ben echt zo blij.

17. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Wauw, gefeliciteerd! Dat doe je goed meteen een 1e wedstrijd.

18. vlademira

vlademira Niet meer actief

ilona wat rij jij B,L1,L2,M1,M2,Z,ZZlicht,ZZzwaar

19. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

20. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

dat zou hee lgoed kunnen ja dat er iets niet goed zit
    en ik vind het niet stom klinken hoor btr dat je weet wat het is ja togh
    zo zit ik ook hoor ik hoop echt dat als ik naar manueel therapie ofzo moet dat ze dan ook wat vinden
    tis echt niet leuk voor het kind ook niet zo zielig
    en als moeder zijnde voel je je ook klote want je weet soms gewoon niet meer wat je moet doen radeloos word je er van

ik deed gewoon 180 water 6 schepjes voeding en dan drie schepjes rijstebloem

Deel Deze Pagina