ik rij zelf ong l1 maar ik heb sinds dit weekend weer een startkaart en moet dus in de B beginnen. dus wel leuk meteen 2 winspuntjes. Ik rijd op een hele leuke fjord van een vriendin. zij rijd met haar fjord in de M1 met zeven winspunten. hopend dit jaar m2 te kunnen starten. ook zijn ze nu aan het trainen voor de z.
hoi meiden, Net op kraamvisite geweest ooooooow wat is ze klein zo klein is Esmay nooit geweest! *smelt* *kriebel*
Hoi volgens mij zijn de bv kindertjes ind e minderheid.. wij hebben een tijdje naast de bv 's avonds een flesje met nutrix gegeven, maar het helpt niets, helaas pindakaas! Hij wil net zo vaak een nachtvoeding..
ben ik de enige die mijn berichten lees?! Ik wilde eerst niks zeggen, dacht dat het door de drukte kwam , maar het is nu al zo'n 4 of 5 keer gebeurd dat er gewoon niet gereageerd wordt! Maar als er na de 26ste foto een keer niet wordt gezegd dat je hem hebt gezien, is er gelijk een gepikeerde opmerking... Ik ben geen zeikerd, maar ik vind dit wel erg jammer. Het is echt niet zo dat er altijd gereageerd moet worden, maar een keer laten blijken dat het wel gelezen wordt is wel fijn! En ik vind dit forum echt leuk, daar niet van, maar ik voel me zo geen juni mama ,maar eerder een buitenstaander....
Ja dat zie je wel vaker op het forum moet ik zeggen hoor! Ik had laatst nog gereageerd op je berichie van Frits die zo lekker actief is Maar over flesjes en groentehapjes kan ik nog weinig meepraten omdat ik Borstvoeding geef, en straks na 6 maanden pas begin met rapley methode.. Dus ja voor mij heeft het geen zin om dan te reageren Maar ik denk dat dit altijd wel zo blijft, op mij wordt ook niet altijd gereageerd..het zij zo Zonneschijn ik hoop dat ze snel iets meer weten over je meisje keep me posted he! En ik ben zeker benieuwd hoe ze er nu uitziet, dus meeten moeten we echt eens doen ! Ilona wat goed zeg! Je bent dus goed bezig! verder heb ik weinig verstand van wat er allemaal stond aan paardpraat Mo ik hoop ook voor jou meisje dat ze haar snel kunnen helpen, klinkt allemaal niet leuk! En er moet toch echt rust inkomen anders raken ze oververmoeid he sterkte! En zo ook voor jou mamakaatje! Flex vindt je ook niet dat jou eigen meisje dan gelijk zo groot lijkt bij zo'n kersverse baby? Ik vind Eva echt een boeddha dan hahahaa Nou dames fijne dag nog! Hier gaat in het huis de laatste tijd alles stuk :S heel irri zojuist eindelijk na 2 weken de vaatwasser gemaakt, mede dankzij pa! Nou dames tot klets, en dat we een beetje lief zijn tegen elkaar he !
@kleintje: Sorry als ik niet reageerde maar ik zei altijd wat een leuke foto's allemaal omdat er veel foto's te zien waren @bwtje nou en of maar dit meisje was zo fijn! en klein! ze was ook maar 3260 gram bij de geboorte en 49 cm Als ik dat zo zie zou ik wel weer zwanger willen worden Maar eerst ff van me kleine esmay genieten
kleintje sorry dat ik ook niet reageer maar ik lees meestal heel erg snel en reageer ook lang niet op iedereen omdat ik niet altijd zoveel tijd heb maar bij deze mijn oprechte excuses en ik zal er in het vervolg aan denken als het iets is waar ik op kan reageren
Ik heb ook niet altijd de tijd om te reageren overal op met 2 kleintjes waarvan er 1 in de peuterpubertijd zit. Maar ik weet niet of er mama's zijn waarvan hun kindje een helmpje krijgt, ik dat dat chiel van Sjoon er 1 krijgt. ik heb een hyves geopend voor de redressiehelm en hoop dat mama's met helmkindjes zich daar aan komen melden http://redressiehelmkindjes.hyves.nl/ Hier wordt trouwens goed van de groente en fruithap gegeten. Maar4 hebben de fv mama's mischien een schema want ik heb het idee dat ik al het eten loop te proppen in mijn meisje
ik kan je daar niet meer helpen want esmay krijgt nog geen hapjes maar vandaag wel voor het eerst roosvicee perzik en dat lust ze dus niet net der moeder die lust ook geen perzik
ik geef om 8 uur eerste fles dan om 12 uur 2de fles dan om 2 uur fruithapje dan om 5 uur groente en kleine fles erachteraan en om 8 uur half 9 laatste fles met nutrix
even over niet reageren op elkaar. Degene die het daar over had heeft wel gelijk, ik praat ook veel vaker op een ander topic en ik merk dat het daar veel gemoedelijker is. Met die meiden kletste ik al toen ik net was gestopt met anticonceptie en ik betrap mezelf erop dat ik daar veel vaker dingen schrijf! Niettemin wil ik hier ook graag blijven kletsen maar ik mis de gemoedelijkheid die bij het andere topic wel is....
ben het absoluut met je eens,ik heb hetzelfde gevoel..er is een klein select gezelschap,die met elkaar kletsen..erg jammer
hallo allemaal! alles goe met iedereen en de kleintjes? leuk evitaa dat jouw kindje ook de 8e isn geboren! idd leuk om jinthe en noa naast elkaar te zien..jinthe is een stuk groter dan noa...en ook echt een droppie Over dat er vaak niet gereageerd wordt, tsja dat is wel zo...ik heb ook wel eens dat ik iets zeg of vraag e niemand reageerd.. ik ben ook zelf niet meer zo vaak op het forum omdat ik 3 dagen werk en als ik vrij ben ben ik ook met van alles en nogwat bezig en als ik hier dan kom dan heb ik ook geen puf om alles weer terug te lezen, en als ik alles terug heb gelezen dan ben ik alweer vergeten op wie ik allemaal ook alweer wilde reageren ik wil wel vaker op het forum komen want ik vind het wel leuk om te kletsen enzo maar zit niet zo heel vaak meet achter de pc en dan is het moeilijk om bij te bliven kletsen maar ik ga me best doen fijne avond allemaal! xx linda en noa
Ik ben het met je eens. Ik kan het soms gewoon niet bijhouden wie wat schrijft. Meestal reageer ik op iets of iemand als ik er iets over te zeggen heb, over flesvoeding weet ik niks dus zal ik ook niet snel iets over zeggen. Voor mijn gevoel reageer ik best gevarieerd op verschillende mensen en sla ik niemand over. Maar ik snap wel dat je het gevoel hebt dat je je genegeerd voelt Kleintje. Soms heb ik dat idee ook wel als ik iets schrijf waar helemaal niemand op reageert (terwijl het voor mij heel belangrijk is... ). Misschien is het wel inherent aan een forum of aan de juni mama's...? De juni-mama's in het algemeen zijn denk ik niet zo close met elkaar, in ieder geval niet als groep. Dit bedoel ik niet verwijtend naar wie dan ook hoor. Want ik vind het nog steeds erg leuk om hier (bijna) elke dag even te zijn. En ik hoop dat dit juni-mamaforum nog lang mag blijven bestaan.
hey meiden, Ik denk dat iedereen zich wel eens gepasseerd voelt heb het zelf nl ook regelmatig. tis idd erg vervelend maar het iemand kwalijk nemen doe ik niet want weet zelf ook dat je af en toe wel eens ergens overheen leest of dat je iets tegenkomt van jah daar weet ik eigenlijk niks op te zeggen. Ik weet echt zeker dat niemand het bewust doet om iemand te negeren. Ik zal iig er nog meer opletten dat ik niemand meer vergeet
Ruben heeft sinds gister erg last van tandjes. hij heeft gister heel weinig gedronken omdat hij de speen van de fles niet wilden hebben. heb het daarom maar naar binnen gegiet met een beker. vond hij wel prima zo. doet hem echt een beetje zeer. dus nu ligt de speen in de koelkast en wilden hij vanmorgen gewoon uit de fles drinken. gelukkig maar want mijn moeder wist geen raad meer gister. hij had zondag avond zijn laatste fles gedronken en de volgende dag pas om 10.15 160 cc er in kunnen krijgen. dus ik heb hem smiddag een melk met nutrilon gegeven met een lepel en dat hielp. ben benieuwd hoe het vandaag gaat. hij heeft vanmorgen ieder geval zijn fles gedronken.
tja iedereen heeft het druk, denk ik dan maar. wij zijn mama's ik kan er echt niet boos om worden hoor. gr Willeke