Zo das best wel een schrikken denk! Frits heeft ook last van Reflux en ons is ook aangeraden om met groenten te beginnen, hij vindt het heerlijk en heeft er gelukkig geen last van! Welk fruit had je gegeven? Want ik nog wel banaan die ik wilde proberen, aangezien dat geen cirrusvrucht is en daar moest ik juist mee oppassen...
He mamakaatje succes met de therapie, hopelijk helpt het bij Evy! Flex ---> Succes met klussen hahahaha en van harte gefeliciteerd met je geregistreerde partnerschap! Ilona ---> Gefeliciteerd met je punten en overwinning! Ik heb zelf ook gereden, maar niet echt wedstrijd, mijn pony staat nog bij mijn ouders. Het is kruising tussen een arabier en een ander ras, lekker pittig dier! Nu ben ik te groot, maar hij mag lekker van zijn oude dag genieten! Trouwens succes met de tandjes van Ruben! Jessy---> Welkom! Vladimera--> Wat groeit je baby hard! Ik denk dat hij de eerste is die loopt van de juni kinderen..
Tijdens de zwangerschap liep mijn contract af, vond ik niet erg eigenlijk hahaha en toen hebebn mijn vriend en ik besloten dat hij alleen ging werken en ik thuis zou blijven totdat de kleine naar school gaat en dan halve dagen werken ofzo.. Ik wil ook graag gaan studeren , maar dat wil dan misschien via een LOI gaan doen, moet ik nog eens gaan kijken. Ik heb eigenlijk altijd gewerkt naast mijn school en daarna dus vind het heerlijk om me nu eens goed op ons te richten!
Trouwens Zonneschijn jij hebt beste een zware zwangerschap en eerste maanden zo, gaat het mentaal en fysiek nog wel allemaal?
Die stress en het ziekenhuis-gedoe tijdens de zwangerschap vergeet je snel eigenlijk als je kindje er eenmaal is. Maar inderdaad echt rustig heb ik het nog niet gehad. Denk dat ik daarom ook nog helemaal niet wil gaan werken en best huismama zou willen zijn, ben wel toe aan rust (ookal is huismama zijn ook hard werken) en effe genieten zonder zorgen. Van de andere kant denk ik dat iedereen wel "iets" heeft met z'n kleintje of zichzelf/partner/familie. Gelukkig ben ik wel gezegend met een vrolijk meissie dat weinig huilt en dat maakt heel veel goed. Bij de LOI heb je inderdaad best leuke opleidingen. Heb je al een idee welke richting je zou willen? Flex, gefeliciteerd! Hebben jullie het een beetje gevierd?
Iets richting Management... Heb me vwo diploma en wilde eerst rechten, maar dat lijkt me moeilijk in een part time job te vinden...
Ik was met peer begonnen, gewoon een potje een paar dagen. En een paar dagen later appel. Maar ze vond het allebei niks. Ben wel blij dat ze gisteren de worteltjes wel wilde. Mamakaatje en Zonneschijn, ik hoop echt dat de therapieeen gaat helpen en dat het gauw beter gaat met julie kleintjes
dankje wel. Het is af en toe wel vermoeiend. gelukkig slaapt Ruben door en kan ik zelf erg uitrusten. Mijn ouders helpen me daar ook goed bij. vanavond gaat hij voor het eerst een nachtje bij zijn vader slapen want die is jarig en ik ga naar de opnames van wat schatje van rtl4. dus 2 vliegen in 1 klap. morgen ben ik vrij en dan wordt hij rond 10uur weer thuis gebracht. ik vind het erg moeilijk maar weet ook dat het best goed zal gaan. Ruben gaat zelf slapen vanaf half 9 en wordt de volgende morgen wakken om half 8 dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. toch vind ik het een klein beetje moeilijk. ja er zit veel verschil in. hij heeft best moeite met de speen doet hem een beetje zeer. maar het wordt al een beetje minder. das zeker lekker pittig. bedankt @jessy welkom gister ben ik naar marco borsato geweest. ik vond het dit jaar een beetje tegen vallen. wel heb ik bij het nieuwe nummer dochters aardig staan janken. (marco ook) wat moeder hormonen wel niet met je doen. met dit kaartje kan ik ook naar de bios. ik weet alleen niet of ik dit durf want het is een oorlog film met kindjees die op mekaar schieten. moet er even over na denken.
hoi ik ben bij de dokter geweest en idd ze is een huilbaby inbakeren helpt wel de laatste nachten sliep ze door maar vanacht was ze om het hutje mutje weer wakker dus heb maar weer de fles gewoon voeding voor hongerige babys gegeven om kwart over drie toen sliep ze weer een uurtje en was ze weer wakker vrijdag moet ik naar de fysiotherapeut voor kinderen kijken of die iets kan vinden ik weet niet meer wat ik moet doen want niks helpt verder behalve het inbakeren dan ik begin echt een beetje hopeloos te worden maar goed het zal alllemaal wel weer op zijn pootjes terecht komen ik ga nu ff verder niet reageren hannah is nu ff stil dus ga lkkr van de rust genieten enz enz vrijdag laat ik wel ff weten van hoe en wat
ik merkte toen ik mzn laatste fles om 11uur gaf dat hij snachts kwam en nu geef ik de laatste fles tussen 9 en 10 en hij slaap wel door tot een uurtje of 6!
Hè wat rot dat de nacht niet fijn was. Ik zou ook es een osteopaat gaan proberen als ik jou was. Misschien kan een fysiotherapeut ook wel iets vinden, maar ik heb een heel goed gevoel bij de osteopaat. Die man vertelde gister dat hij maar ongeveer 4 kindjes per jaar heeft waarbij hij niks vindt en die dus helemaal "soepel" zijn en niks bekneld zit. Misschien dat er bij Hannah ook een zenuw bekneld zit waardoor ze zoveel huilt. Hoe dan ook veel succes, hoop dat het snel beter gaat!
@ilona: idd lastig met die tandjes...ik heb het idee dat noa ook tandjes gaat krijgen binnekort maar dan vanwege het vele kwijlen.. noa slaapt overdag ongeveer 3 x 1 uur a 1,5 uur per keer dus dat is wel lekker....savonds ligt ze om 7 uur a half 8 op bed tot 10:15 dan nog 1 fles en dan slaapt ze door tot half 8... Idd als ze van het kinderdagverblijf af komt is ze bekaf...ze gaat vaak dan om half 7 al naar bed..en soms gelijk als we thuis komen al..en dan maak ik haar half 8 even wakker voor n flesje en dan gaat ze weer terug naar bed.. Momenteel is noa echt aan het schateren geblazen dat is echt zoo onwijs leuk...dan leg ik haar liggend op schoot en dan ga ik met me hoofd bij haar borstje en maak gekke geluiden...en dan kraait ze het uit...echt zo schattig....als ik dan een schijnbeweging maak dat ik het weer ga doen begint ze al te lachen...ook vliegtuigje spelen doet het nu goed... straks komt iemand van het pino onderzoek noa weer prikjes geven;'( ik hoop dat ze er niet te veel last van zal hebben...nou ik ga weer ze komt om half 11 dus ga noa ff uit bed halen! doeg! xxx lin
Jammer zeg dat ze een huilbaby is, lijkt me erg vermoeiend. Hopelijk ga fysiotherapeut er een oplossing voor vinden. Sterkte ermee.
Mijn kleine slaapt nog steeds niet door. Ik weet gewoon niet hoe ik het moet aanpakken als ik over 3 weken ga werken.
Denk/vrees dat er niet veel aan te pakken valt... Eén troost; we zitten in hetzelfde schuitje... Ik moet as maandag weer werken. Ik denk dat je erbij neerleggen dat je 's nachts er een keer uit moet, je het meeste rust geeft. En wie weet is het over 3 weken anders, ik hoop het voor je!
Ze heeft helemaal geen last gehad van haar prikjes! en zeker ff fijn om er nu voorlopig vanaf te zijn
Hoi, ik moest na 12 weken weer werken, 4 dagen in de week + 2 uur reistijd per dag. De eerste en tweede week moest ik geloof ik wel drie keer huilen van de vermoeidheid, hij wilde nog twee keer drinken. Nu nog een keer en dat is zo'n verschil! Inderdaad, je erbij neerleggen dat je er 's nachts uit moet werkt het beste, dan slaap je ook weer eerder in dan als je jer er druk over maakt. De laatste twee nachten hier waren zwaar. Hij gaat nu twee keer per nacht weer spoken en wij weten even niet meer hoe erop te reageren, dus overleggen.. waardoor de kleine weer wakkerder wordt.. Hij wil dus weer twee keer eten en is daarna ook nog om zes uur wakker. Wij nemen hem dan in bed en dan slaapt hij nog een/anderhalf uur verder naast ons, die dan niet zo goed meer slapen... Kortom, het blijft een gedoe. Ik lig dus iedere avond voor tienen in bed en dan gaat het wel. Heb je tenminste drie uur geslapen voor de geintjes beginnen. Ik sport dus ook niet ''s avonds, ik doe eigenlijk niets meer op werkdagen dan werken zorgen en uitrusten! Zo hou je het wel vol.....
@ claudia Dankje wel Wat fijn zeg dat het allemaal goed gaat met je meisje! en wat fijn dat ze geen last geeft gehad van die prikjes Esmay moet volgende week woensdag weer @ mineke wat vervelend zeg dat ze zo hoefst heeft ze het ook erg benauwd? @ mamakaatje dankje wel Hoop dat alles goed komt met dat werveltje meis! en dat alles in de mond stoppen doet esmay ook en dan ook echt heel hard bijten! over dat reflux kan ik niks zeggen esmay heeft dat niet. @ kleintje86 dankje wel meis! Ik zou ook niet meer werken maar ik ga alleen af en toe werken in de thuis zorg als mijn vriend thuis is moet zeggen dat dat ook wel lekker is. @ zonneschijn dankje wel we hebben alleen met de 2 getuigen gebak gegeten en lekker broodjes gegeten mdaarna zijn we gaan klussen hihi @ eevita jeetje dat is wel vervelend dat hij nu 2x komt snachts hoop dat hij gauw gaat doorslapen! @ hier vannacht heerlijk geslapen Esmay sliep gelukkig weer door ipv snacht weer wakker worden denk dat het sprongetje over is. Ik ben nu alleen ziek me stem is bijna weg pffff dan is het lastig om boven Esmay uit te komen als ze zit te gillen en te doen hihi.
Bedankt voor je antwoord. Het is inderdaad een troost dat ik niet de enige ben. Als ik aan de slag ga dan ga ik rond 8 uur beginnen, dus dat wordt tussen half 6 en 6 uur opstaan. Laat me weten hoe je eerste werkdag gaat en hoe die nacht is verlopen. Ik hoop dat het makkelijk te doen is. Dan weet ik wat mij te wachten staat. Hoe ga jij het aanpakken met bv? Hoeveel flesjes laat jij achter? Vind ik wel handig om te weten. In ieder geval bedankt.