Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Dit wist ik helemaal niet. Dank je.

2. vlademira

vlademira Niet meer actief

hè meid toch wat vervelend ik weet precies hoe je je voelt Quinten heeft ook een week in het ziekenhuis gelegen vond het verschrikkelijk ik kon niks anders dan huilen

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Mo, veel succes met je meisje, hoop dat het allemaal snel weer goed komt!

4. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Mo, wat is er precies met hannah aan de hand. Ik hoop dat ze gewoon mee mag naar huis. Sterkte.

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

mo succes meis hoop dat hannah gewoon mee naar huis mag!

6. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    danny spam, ik heb al een hele poos geen fotos van mijn kleine laten zien.

7. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Hier nog een..

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

AAAh wat een snoeppie zeg! dat leuke koppie van hem :D

9. vlademira

vlademira Niet meer actief

wat een leuk blousje heeft hij aan echt heel mooi

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Jemi Mo, hopelijk valt het mee! En anders heeel veel sterkte!
    *knuffel*

11. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Fl3x en Vlademira, Bedankt!

Ze groeien zo snel. Als ik nu alle fotos vergelijk dan schrik ik er zelf van.

12. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Leuke fotos

Frits heeft vandaag voorlopig de laatste prikjes gehad! Hij weegt nu 7720 Gram en is 67.5 cm lang! Ze vonden dat het een lange baby was en erg vlot aangezien die al rolt en alles vast pakt. Hij was gelukkig ook erg soepel in zijn lijfje!

Maar dat wist mama al, ik vind hem nu steeds omgedraait in bed of box of op de grond... Gooit zijn kont omhoog trekt zijn benen eronder en duwt zichzelf zo naar voren :confused: hij gaat echt super hard!

Mochten nu ook naar 4 flessen gaan van 210 + 7 schepjes en beetje bijvoeden. Hij heeft het blijkbaar wel nodig, hij slaapt nu ineens wel door hahaha

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hij is nu zijn geluidsdoos in de box aant versieren.... hahaha heel de tijd die hoge geluidjes en verliefde oogjes , ja uhhh leuke maan zit erop , maar verder zie ik het niet hahaaa

14. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Kleintje, thanks. Wat leuk te horen dat het zo goed en snel gaat met Frits.
    Het is niet meer bij te houden he? En lekker hoor dat hij doorslaapt.

15. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Zonneschijn/Eevita: Ik heb gister zijn laatste voeding gekolft en er anderhalve eetlepel nutrix bij gedaan. Hij heeft van 23:00 tot en met 06:15 geslapen. Ik schrok wakker om half 4 maar zag dat hij vredig liep te slapen en toen ben ik verder gaan slapen. Ik hoop dat dit vaker gaat gebeuren.

16. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hoera! Ik hoop het ook.
    Heb het zelf ook een keer meegemaakt en toen moest ik echt even aanmijn vriend vragen of hij echt niet gegeten had 's nachts.
    Nou hier vannacht weer 2x gegeten en om 6.30 wakker. Pfff zit als een zombie achter de computer want ben te laat naar bed gegaan.
    Vanavond maar eens proberen of hij wat groente wil bij ons avondeten. Of na de laatste bv nog een flesje kv + nutrix aanbieden...

Wat je zegt over kolven is heel herkenbaar. Ik heb er ook echt een hekel aan ontwikkeld. Maar ja, de kleine doet het zo goed op de borst! Ik wil hem de beste start geven, dus zet ik nog maar even door.
    Maar als ik 6 maanden bv heb gegeven koop ik wel iets leuks voor mezelf hoor!

17. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Mo, wat rot dat het kwakkelen is met de gezondheid en ogen van je kindjes. Veel sterkte!
    Je dochter ziet er trouwens om op te eten uit!

18. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik hoop voor je dat het een klein sprongetje is en dat je weer snel een beetje door kan slapen snachts evita!Het breekt je anders aardig zo!

19. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Wat vervelend dat hij 2 keer is opgestaan. Ze hebben nu geen nachtvoeding meer nodig. Dus ze behoren door te slapen.

Ja ik wil ook zo lang mogelijk volledige bv geven. Hij doet het ook erg goed. Ik geef nog geen fruit en groente, maar ik heb hem toen straks wel een klein bordje pap gegeven. Ik heb anderhalve eetlepel nutrix gemengd met 30 cc bv. En het waren maar een paar lepeltjes, maar hij vond het lekker en ik merk dat hij zijn mondje goed open doet. Dus binnenkort beginnen we aan de groente.

Ik zou hem geen kv gaan geven met nutrix. Kolf liever wat af en meng het met nutrix. Omdat jouw zoontje alleen aan bv gewend is, moet hij even wennen aan kv. Of hij krijgt er darmkrampjes van. Dat was bij mijn schoonzus namelijk het geval. Succes en laat me weten hoe het is gedaan.

Ik ga verder met elke avond een flesje geven met nutrix, zo kan hij eraan wennen. Hopelijk slaapt hij over 2.5 week gewoon door als ik ga werken.

20. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames ff snel een berichtje van mij

hannah is ter observatie in het zkh
    ze word nu in de gaten gehouden en ze gaan kijken of ze weer een beetje in het ritme kan komen
    hannah is wat te overprikkelt en wil meer dan ze kan waarschijnlijk

Deel Deze Pagina