Hè Mo, wat vreselijk rot... Hopelijk gaat het snel beter en mag ze weer gewoon lekker bij jullie zijn. Waarop gaan ze d'r in de gaten houden? Of letten ze overal op? Moet ze vooral tot rust komen daar in het ziekenhuis? Sterkte! Rest lees ik vanavond bij, ga eerst even douchen nu en eten.
Sterkte mo, hoop dat ze gauw weer thuis mag komen. En hopelijk komen ze er achter waarom ze zoveel huilt. Sterkte.
Firstbaby, hee fijn joh dat-ie zolang geslapen heeft. Komt vast goed als je straks gaat werken! En wat een mooi koppie heeft je menneke! Schatje hoor. Waar ligt het aan of baby'tjes een nachtvoeding nodig hebben weet je dat? Is dat leeftijd of ook gewicht? Ben vandaag naar het weeguurtje geweest; Senna weegt 4410 gram. Gelukkig is ze afgelopen week 140 gr aangekomen, dat is bijna evenveel als heel de maand ervoor... Evita, heel herkenbaar, het te laat naar bed gaan... Leg je hem dan niet terug in bed als-ie om 6:30 wakker wordt? Ik doe dta met Senna wel. vanmorgen heeft ze na de voeding van 7;45 u, weer tot bijna 11 uur doorgeslapen. Ik doe dit ook wel omdat ze overdag zo slecht slaapt, heeft ze in ieder geval 's morgens nog wat extra geslapen (en ik ook ). Vanavond maar vroeg naar bed dan... ? Blondie, hoe is het met jou en Luuk? Had je al een tijdje niet meer gezien hier, of heb ik iets gemist? Vlademira, lekker slapen!
@Mo: wat vervelend dat Hanna in het zh ligt... wat gaan ze precies doen dan? Ik hoop dat het snel beter met haar gaat en dat ze dan fijn weer mee naar huis mag. Sterkte! Met Evy gaat t helaas vandaag ook weer helemaal niet. Vanmorgen dronk ze al superslecht met de 1e fles, dronk maar 100 ml op ipv 210 ml en al die flessen daarna waren ook drama. De 4e fles dronk ze zelfs maar 90 ml. Tot nu toe heeft ze maar ongeveer 450 ml op denk ik ipv 840, ben benieuwd wat ze met de 5e fles straks doet. Ook sliep ze veel vandaag, ze bleef maar gapen. In bed wilde ze niet bij mijn moeder, maar in haar armen viel ze wel steeds in slaap. Thuis heb ik haar temperatuur gemeten en die was 37,9 ipv 36,9 wat ze normaal heeft. Morgen maar ff de huisarts weer bellen, ze blijft ook boeren en beetje spugen de hele tijd. Nou nog 1 dagje werken en dan hebben we gelukkig weer weekend en herfstvakantie....
Hè ook al zo rot... Er zijn zo toch best wat kindjes aan het kwakkelen. Niet fijn. Misschien is het ook wel de tijd van het jaar en heeft Evy iets onder de leden. Hoop dat het snel beter gaat, weekend en vakantie is een fijn vooruitzicht!
Hey meiden, even een test berichtje vanaf myn nieuwe telefoon ben benieuwd of het goed werkt het typen iig wel
goeie morgen allemaal @mo sterkte met je meisje hopelijk komen ze er achter waarom ze zo huilt! @firtstbaby fijn dat danny door heeft geslapen hopelijk voor jullie komen er mer nachten! nou mij manneke sliep al door maar heeft nou zn kuren weer om snachts wakker te worden gebruik sinds dinsdag nutriton door zn fles miss dat het daar wel aan ligt ! drek weer werken vandaar dat ik er ook zo vroeg ben moet om half 8 beginnen lekker op tijd! hier is de herfstvakantie alweer voorbij van het weekend begint de kermis in breda dus dnek dat we daar even een rondje gaan doen! iemand nog leuke plannen van het weekened? groetjesss
Bedankt Zonneschijn... Evy is al een paar weken aan het tobben met de fles. Ze kan een week of langer slecht drinken en dan drinkt ze opeens weer een paar dagen gewoon haar flessen leeg... Gisteravond en net de eerste flessen gingen weer niet. Gister dronk ze maar 90 ml om 23.00 uur en vanmorgen om 5.15 uur dronk ze maar weer 100 ml op. Ik snap het gewoon niet en wordt er heel verdrietig van. Wil ook echt niet naar mijn werk straks. Mijn vriend brengt haar om 9.00 uur naar mijn ouders, want die moet weg tot 13.00 uur. Straks gaan wel wel weer naar de huisarts bellen, ik weet t ook niet meer wat ik moet doen en ik slaap er slecht van en heb buikpijn, kan wel (doe ik nu ook ff)
Gisteren naar het CB geweest voor zijn 3de prikjes. Nu heeft hij er wel 'last' van. Hij heeft verhoging en drinkt zijn flessen niet leeg. Met als gevolg dat hij vannacht weer kwam voor een voeding. Hij drinkt trouwens de laatste dagen sowieso slecht. @ mo sterkte met hannah. Het is onwijs rot om je kindje achter te laten in het ziekenhuis. @ mamakaatje ik hoop dat de huisarts wat kan vinden. En dat ze dan weer lekker haar flesjes leegdrinkt.
Dat je nog tijd hebt om 's morgens dan ff hier te schrijven... Denk dat ik straks elke keer een haast-ochtend heb... Wij gaan hier dingen voor het huis regelen; gordijnrails laten maken, inloopkast bij Ikea kopen, dozen inpakken en ook naar de Dutch design week die hier in Eindhoven is. Veel plezier op de kermis!
Snap precies hoe je je voelt, ik voelde mezelf ook zo rot toen Senna helemaal niet lekker was. Maar mijn man relativeerde het toen door te zeggen dat het ook maar een mensje is, en die zijn soms ziek, eten soms wat minder. Maar die zijn ook heel sterk en worden weer beter... Is ze wel vrolijk of ziet ze er ook echt ziek uit? Het gaat echt voorbij, beterschap!
Nu is-ie er voorlopig even vanaf van die prikje! Ik heb de laatste 2 keer gewoon een klein zetpilletje gegeven. Vond het zo sneu...
Mijn vriend had de assistente van de ha gebeld en die wimpelde on s weer af met, verhoging is niet erg en minder drinken ook niet zolang ze maar groeit is alles goed. Kijk het eerst maar even een paar dagen aan.... Nou lekker antwoord dus weer, maar niet heus. Ik weet toch zelf wel wanneer er iets niet klopt bij de kleine... We hebben nog een x gebeld dat we gewoon even langs willen komen voor de zekerheid. Ze zou overleggen met de ha en we worden terug gebeld, ben benieuwd of ze dat ook doen. Vanmorgen dronk ze bij de 1e fles maar 90 ml en bij de 2e weer maar 90 ml.