Dank je. Hij heeft inmiddels onlasting gehad. Klopt inderdaad, dat hij nu minder vaak ontlasting heeft. En ook veel steviger ja. Zooo quinten krijgt aardig wat te eten en hij vindt het lekker ook he? Flinke kerel.
vandaag bij het cb geweest. ruben is nu 6580 gram en 65.5 cm ook twee prikkies gehad en het viel reuze mee.
ja Quinten is een goede eter hiij lust bijna alles alleen de bruine bonen vindt hij niet lekker het aller lekkerste vind hij de mais en de worteltjes van friso en zijn pap gaat er ook goed in maar alles met een lepeltje hij weigert de fles alleen zijn eerste pap mag ik hem met een fles geven dat laat hij toe verder is het huilen dus maak ik het maar wat dikker en geef het met een lepel gaat dan een stuk sneller anders ben ik zo meer dan een uur bezig want dan is het om de 2 slokken huilen en met een lepeltje doe ik er een half uur over soms doe ik een beetje fruit op de pap uit zo'n potje vindt hij heerlijk maar als ik het zo geef wil hij het niet hebben vers fruit wat ik zelf pureer wel
wij moeten straks weer naar het cb voor de prikjes, heerlijk hoor dat we voorlopig geen prikjes meer krijgen.... Met Evy gaat t drinken weer goed, ze drinkt bijna alle flessen weer leeg en in de laatste fles doe ik 2 scheppen rijstbloem. Ook heeft ze nu ik weer de ortiflor start door de fles doe, ontlasting gehad. Het was nl alweer 3 dagen geleden en ze kreeg er echt weer last van, krijsen dat ze deed. Best zielig! Woensdagnacht heeft ze eindelijk een x doorgeslapen, afgelopen nacht helaas niet. De ontlasting was wel een soort van klei gisteren. Hebben jullie kindjes dat ook door de rijstebloem? Ik ga toch eens vragen of we niet met groent kunnen gaan beginnen. Iedere x als wij gaan eten wil ze erbij zitten en kijkt het eten smakkend van je bord af. En ze wil de hele tijd zitten en alles zien... is dat bij jullie ook. @Sjoon, helpt de zalf al een beetje tegen het krabben? Hopelijk is het snel weer beter! @Mo: hoe is het met Hanna? Is ze alweer thuis en weten ze wat er nu met haar was?
vlademira, met wat voor groente ben jij begonnen? En maakte je alles zelf, of neem je potjes? Als je het zelf maak, hoe lang kook je het dan en doe je er verder nog iets door?
soms zelf en soms potjes als we weg gaan neem ik potjes mee altijd in huis staan. wat ik zelf kook doe ik de zelfde tijd als voor ons gewoon dat het gaar is en dan pureren met een staafmixer. hij vind het echt heerlijk ik ben begonnen met bloemkool en brokkeli omdat dat smaken zijn waar ze moeilijk aan wennen daarna sperzie bonen en als laatste worteltjes je moet gewoon neutrale smaken nemen en worteltjes zijn zoet dus dat lusten ze al snel tegen woordig doe ik er ook aardappel of rijst door ik neem dessert rijst omdat dat zachter van structuur als je aardappel erdoordoet moet je een beetje van zijn eigen melk erdoor doen borstvoeding of flesvoeding anders wordt het vrij droog en jus kun je natuurlijk nog niet gebruiken
bedankt voor je antwoord... Ik ga Evy zo maar wakker maken en een flesje geven, we moeten 11.15 uur op het cb zijn. Ben benieuwd hoe lang ze is en hoeveel ze nu weegt n al dat slechte drinken...
hoi meiden Esmay spuugt super veel gisteren avond had mijn vriend haar de fles gegeven opeens begon ze na de fles heeeel hard te huilen en spuugde alles weer uit KLan dit nog door de prikjes komen verder is ze wel vrolijk
Quinten begon eer gisteren opeens weer te spugen heel lang niet mer gedaan en geen prikjes gehad maar er gaat ook een rot griep rond vanacht werden we opeens wakker van een geluid lag Quinten wakker een een plezier dat hij had wij niet zo we wouden graag slapen
okeej ik ga zo luier verschonen en dan even haar temp meten wilde net gaan typen ze heeft tot nu tioe niet gespuugd maar dat heeft ze dus net alweer gedaan *zucht* niet zo heel veel gelukkig maar toch gisterenn was letterlijk de hele box drijf en drijf nar van de melk