Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Esmay haar kamer tot nu toe hihi

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ziet er erg leuk uit Flex! Dat wordt echt een mooie roze prinsessenkamer.

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Dankje :) ben er erg blij mee met het resultaat :D Ik ga nog een plaat van mdf kopen teken er een grote wolk op en schilder in knalroze haar naam erin :)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha oeps die wolk is alweer oud nieuw willen graag een grote prinses maken met haar naam

5. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    leuk flex zo'n kamer...

hier nog een foto voor wat evt. inspiratie

Heeft mijn man net gisteren op een meisjeskamer gemaakt

Mss zie je nog iets om te gebruiken..

Succes met jullie kunstwerk!

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
  7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ blondie:
    het is wel eczeem, er komt namelijk ook vocht uit, en ik mocht van de dokter gewoon fruit geven.
    ik heb nu ongeveer een keer of 5 die zalf gesmeerd, en het ziet er naar uit, dat ik er weer even mee op kan houden, want je ziet er nu al bijna niks meer van! je mag het ook niet lang achter elkaar smeren, max 14 dgn. ivm de hormonen die in de zalf zitten

8. vlademira

vlademira Niet meer actief

joepie Quinten is vanacht maar 1x wakker geweest heb eindelijk weer een beetje rust kunnen pakken.
    maaar nu ben ik ziek bah verschrikkelijk verkouden buikpijn keel pijn hoofd pijn echt niks aan.
    hoop dat Quinten het niet te pakken krijgt vind ik altijd zo zielig .
    ga strax een lekkere pan ouderwetse soep maken zoals mijn moeder hem altijd maakt heerlijk

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Beterschap, echt weer voor soep. :)

10. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    gelukkig dat het beter gaat.. mij raadde de arts het dus af fruit geven..(en zelfs groente maar dat geef ik hem wel...) ach soms snap je er ook niets meer van he wat wel en wat niet...

ik smeer weinig met de hormoonzalf..z'n koppie smeer ik in met zoete olie en de rest van de plekjes met cetamacrogolzalf..dat is supervet..

Ik hoop dat ze er beide overheen groeien!

Liefs, Paula

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

wauw ziet er mooi uit zeg is je man zo crea? kan hij ook prinsessen po mdf tekenen? HIHI :)

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja, die vaseline met cetamacrogol er in heb ik ook gehaald op advies van het cb, maar dit hielp echt niet, en werd uiteindelijk erger. maar ik mag er wel mee smeren als ik de hormoonzalf even niet mag gebruiken.
    en idd iedereen zegt weer wat anders.

en ik hoop ook dat ze er over heen groeien.
    maar dat komt vast wel goed. hoe heet die olie die je gebruikt dan? als ik vragen mag?

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Esmay heeft ook de cetamacrogolzalf en het werkt super bij haar als ze droge wangetjes heeft smeer ik het erop en volgende dag heeft ze nergens last van :)

14. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    haha ja hij was vroeger van de grafitti...
    maar denk dat je iets te ver woont en hij is ook duur hoor ;)
    En ik denk dat je zelf ook een eind kan komen en net zo leuk als je iets zelf maakt toch..
    maar mss vind je het leuk wat vlindertjes of een vogeltje bij je prinses...
    Succes, ben benieuwd naar het resultaat!

@Sjoon: ik heb nu amandelolie zoet van de apotheek..dat is gewoon milde pure olie...
    Hij heeft nu aan 1 kant van zijn hoofdje wel heel veel bloedkorstjes dus heeft wel zitten krabben..
    bah bah bah...

wat raar dat het van die cetomacrogol erger werd..
    kreeg ook nog de tip dat bepanthenzalf goed helpt...
    Dat ook maar es proberen!

Liefs!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ blondie jah mssn wel haha maar ik kan het echt niet zoek dan wel op marktplaats naar iemand die het wel kan ;)

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

17. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ja is zeker leuk!

Woont ie in de buurt?

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik zag later pas dat hij helemaal in limburg woont :(

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

whahaha ik had echt even een blackout wist niet meer hoe je woont schreef gelukkig had jij het ook geschreven anders kwam ik er nie uit :oops:

20. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar wegens een businesstripje naar het buitenland en een buikgriepje later ben ik eigenlijk helemaal niet aan toe gekomen om hier iets te posten :oops:

Ik heb eigenlijk een vraagje m.b.t. het drinken. En dan stel ik deze vraag aan de mama's die ook flesvoeding gegeven. De laatste fles van Suzanne die we geven (is rond 22:00 - 22:30 uur) die drinkt ze de laatste tijd niet helemaal op (170 cc of 180 cc). Ze laat meestal 30 cc er in zitten. Want meestal valt ze in slaap of ze speelt met haar speen. Hebben jullie hier voor een oplossing, zodat ze deze fles wel helemaal opdrinkt. Ze krijgt NAN 1. Ze slaapt nog steeds helemaal door * klopt op de tafel af *

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Gr.
    Bianca

Deel Deze Pagina