Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

:confused: en hij zit ook al los!
    Ik vond d at mijn meisje al
    een grote maat had: 68 ;)
    Maar je hebt wel een heerlijk
    manneke hoor!

xxx

2. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

nee dat is niet de goeie site

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier de 3e prikjes weer gehad!
    hij woog nu 7100gr en is 66 cm

4. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Willeke, spannend hoor, met Meike's oogjes. Is het een aandoening waar je veel last van hebt?

Ja ik ben slechtziend, zie maar 30 procent, ibij mijn oogziekte kunnen ze ook niet goed tegen licht. bij mij valt dat gelukkig mee.

Ik heb een erfelijke oogafwijking genaamd Aniridie syndroom hier in kunnen 3 ziektes optreden. Nistagmus .... hierdoor wiebelen mijn ogen heel erg, mensen die op latere leeftijd krijgen zien dan ook wel eens dubbel. Gelukkig ik niet :)
    Staar..... dit is een vertroebeling van de lens.
    En je regenboogvlies kan niet goed ontwikkelt zijn waardoor je dus licht niet goed kan verdragen.

Ik heb het al van me geboorte af en het is 50 procent kans dat Meike het ook heeft. Maar tot nu toe ziet het er goed uit. :D Ze gaat 16 december naar de orthoptiste ze krijgt dsn druppels waardoor ze de pupil vergroten en nog beter kunnen kijken.

gr Willeke

5. vlademira

vlademira Niet meer actief

www.photobucket.com

6. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

hey
    dank je wel maar dat is hem ook niet
    daar kon je je foto's kleiner maken voor deze site en andere sites

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

www.picasa.nl ?

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Vervelend zeg zo'n oogziekte. Fijn dat het er tot nu toe goed uit ziet bij Meike. Ben benieuwd wat je te horen krijg 16 dec. Heb je zelf dan een hoge sterkte bril of helpt dat niet?

gr Mineke

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik heb als ik ongie ben, enorme last van mijn onderkant. is dat bij meerdere meiden zo? of komt dat ook omdat ik een knip gehad heb, en chiel met de vacuum gehaald is?

vind het heel irri, en een tampon in, is niet prettig met indoen, en weer verwijderen....

10. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

Hier ook en FLINKE knip!
    En ik herken het ;)

xxx

11. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Ik heb alleen een bril voor ver af..... ik ben ook benieuwd wat er uit komt. :) best spannend

gr Willeke

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hoi allemaal! nou met noa ging het heel goed op het cb..ze woog 6715 gram en 64,5 cm...alles was verder dik in orde en me schema mag ik zo aanhouden...ze groeit er goed op...

over het zeggen van woordjes of iets wat daar op lijkt...(zoals aaai) ze maken geluidjes...ze kunnen nog geen woordjes zeggen...soms denk je dat ze dat zegt maar dan lijkt het er misschien op...als je kind echt aai zou zeggen terwijl hij bijvoorbeeld de kat wil aaien dan kan hij in het guinnes book of records denk ik:p ik denk somd ook dat noa mam zegt hahaha misschien wil ik dat alleen maar maar het kan in ieder geval nog niet...

13. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    gister vond ik ruben met zijn benen tussen de spijlen. en hij sliep gewoon door.
    snapte er niks van. ik zou helemaal paniekerig raken maar het deed hem niks.
    ik heb hem nu maar weer een slaapzak aangedaan want dat helpt een beetje tegen het draaien en natuurlijk de warmte.

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ach zeg wat een makkelijke kind dat hij gewoon door slaapt. :D
    Hier gebeurd het weleens in de box nou omdat ze niet meer stil blijft liggen. ;)

15. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    in de box heb heeft hij dat ook maar dan vind hij het niet meer leuk.
    dan is het krijsen geblazen hihi

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hij is echt de koploper van de junibaby volgens mij in groei. ;) Judith was bij haar geboorte 4440 gram en die heeft hij al lang ingehaald. Zij weegt volgens mij iets tussen de 7500en 8000 gram denk ik. Dan is hij ook al uit de wagenbak zeker? Ik heb hier als ze zich strekt nog 2 cm over. Vind het zo jammer want het is echt een lekkere slaperd in de bak. Maar ja denk toch dat ik er aan moet gaan geloven. :rolleyes: Hier maak ze ook geluidjes maar daar hoor ik nog niks in. Mijn oudere kinderen wel die komen van ze zeg worm enz. :)

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ja hier ook! En ze schopt de babygym ook al door de box heen en dan piepen als de zijkant klem tegen haar hoofd aan ligt. :confused:

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wat zegt het cb ervan vladermira dat quiten zo lang en zwaar is?

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    zo lang niet geklest hier zeg...:p
    ik bedoel het trouwens niet lullig hoor vlademira...ik bedoel zo te horen is quinten een lekkere grote bink en gaat het heel goed met hem...maar ik bedoel wat zeggen ze op het consultatiebureau dat hij zo hard groeit...noa was bij de geboorte 3640 gram en is nu 6,7 kilo en zit volgens het cb iets boven het gemiddelde...

20. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Lief dat je aan me denkt!
    We zijn afgelopen weekend verhuisd en het viel erg tegen qua werk, tijd en spullen/rommel. Ook hadden we nog geen internet, nu weer wel gelukkig. Ben hartstikke moe en kom snel weer bijlezen en posten.
    Wat betreft Bwtje, ik heb haar een tijdje terug een sms gestuurd en niks op gehoord. Zal t nog es doen binnenkort.
    Tot snel, dan doe ik weer mee hier!

Deel Deze Pagina