die van fisher price hebben wij afgelopen maandag voor chiel gehaald! hij vind het erg leuk! en weer leuke foto's! ook van hannah met een knipje in! ziet er allemaal weer leuk uit!
joni80 : gecondoleerd met je moeder zeg, heftig dat je dat alleen moet regelen. vladermina: die wagenbakken mogen inderdaad wel wat groter gemaakt worden. claudia: moet je zeker doen, vaker posten gezellig. Fl3xgirl/mo1978: erg mooie meiden zeg. En wat heeft hannah een berg haar zeg, lache zo'n staartje. hier van achteren en op zei bijna kaal geworden, alleen onderaan nog een dikke ribbel haar. Geen gezicht. essiegirl: Hoe gaat het met je? Je was toch overspannen van je werk? groetjes
Die hebben wij ook al een tijdje. Danny is er dol op. Hij kraait echt van plezier als hij onder de babygym zit haha
Ja dat klopt idd! Gaat op zich wel hoor Lief van je dat je het vraagt! Heb vandaag de foto's van het kdv! Zal eens kijken of ik ze kan plaatsen? xxx Esther
Joni: gecondoleerd met het verlies van je moeder... Wat een leuke foto's van jullie baby's zeg... en wat heeft Hanna al een hoop haren zeg. Evy past nog even in de kinderwagen, ze heeft denk ik nog 5 cm over... Hoop dat ze er tot december nog in past... Vandaag een druk dagje gehad, moest werken maar ook om 10 uur naar de huisarts voor t spugen van Evy. Eerst waren t alleen mondjes maar nu ook zo nu en dan hele golven spuug. Zaterdag kwam t d'r neusgaten zelfs uit... we hebben nu een doorverwijzing voor de kinderarts. Vrijdag 14 nov kunnen we komen. Daarna moesten we door naar de manueel therapeut. Ze was erg tevreden over Evy's nekje. Waarschijnlijk hoeft ze er nog maar 1 keer naartoe. Ook de fysio was erg tevreden, die komt ook pas over 3 weken weer. Je hebt het wel gelijk druk met een kleintje he? Of hebben jullie dat niet? Ik ben ondertussen al een paar x ongi geweest. Een tijdje geleden heb ik een spiraaltje laten zetten. Eerst nog veel bloedverlies, daarna een tijdje niks en nu wel weer ongi...had gehoopt dat t weg zou blijven, vond ik die 9 mnd lang ook zo fijn Gaat er nog iemand naar de jonge gezinnen beurs? Ik ga zaterdag even samen met mij ma, heb de kortingsbonnen al klaarliggen
Mo, fijn dat het met Hannah beter gaat! Zit je zelf vast ook meteen beter in je vel of niet? En mooie foto's zijn er weer voorbij gekomen! Joni, veel sterkte met het verlies van je moeder. Is ze onverwachts overleden of wil je erverder niks over kwijt? Lijkt me erg zwaar als enig kind 1 van je ouders verliezen (ben zelf ook enigkind). Bulldog, jij wilde ook naar de osteopaat toch? Ben je al geweest? Gelukkig hebben we nu weer internet in ons nieuwe huis..! de verhuizing viel erg tegen. Het klussen vantevoren hadden we al onderschat. En met het verhuizen zelf hadden we toch 5 man hulp en nog kostte het veel meer tijd. Senna was ook nog es ziek en werd snachts 3 keer wakker, de katten schoten erg in de stress en mauwden snachts. Dus erg slopende dagen gehad en ook nog gewoon gewerkt... Zit er helemaal doorheen dan ook. Hoop dat het nu weer even wat rustiger wordt. Senna doet het sinds afgelopen week goed op het kdv; ze huilt minder en slaapt ook af en toe daar (deed ze tot nu toe nauwelijks). Gisteren zijn we gaan wegen en ze is nu 4620 gram en 57,5 cm. het schiet nog niet echt op, maar ja dat verwacht ik eigenlijk ook al niet meer zo... Sinds Senna afgelopen weekend weer ziek is geweest spuugt ze wel weer zoveel als voordat we bij de osteopaat zijn geweest. Helaas, hoop dat het weer goedkomt vanzelf. Herkent iemand dat? Ik ga nog even verder met niks doen. Hoop hier weer wat meer te zijn de komende tijd. Waarschijnlijk ben ik wel op heel wat mensen vergeten te reageren, komt wel weer hoor!
hey zonneschijn ckr weten zit ik nu btr in mijn vel wat heb ik me ellendig gevoeld ze gdie drie nachten en dagen en me meissie ook trouwens waarschijnlijk was het togh gewoon buikgriep ofzo waar ze last van had mijn andere 2 dochters zijn ook ziek geweest inmiddels maar hannah doet het nu veel btr slaapt overdag meer krijst niet meer voor ze gaat slapen als ze wakker is gilt ze ook veel minder wel heeft ze trouwens dat als ik haar in de box neer leg dat ze dan wil gaan huilen ze wil graag vermaakt worden hebben jullie kindjes dat ook? maar verder alles veel btr gelukkig
Ik doe het via Picture it! Jaren terug gehad van mijn tante. Maar dat wat Daan gemaakt heeft kan ik ook niet xxx