hallo allemaal! leuke foto's van alle kindjes zeg! ECHT SCHATTIG! nog gecondoleerd joni! veel sterkte toegewenst! ik zit nog te dubben om morgen naar de jonge gezinnenbeurs te gaan....voor me gevoel is er niet veel aan...ben vorig jaar ook geweest en je gaat met een hele tas reclametroep naar huis...en een hoop geld lichter is er nog iets boeiends daar waar sommige van jullie voor gaan? verder gaat alles goed hier! xxx linda
Gave foto's zeg! Ik ben nog nooit naar de jonge gezinnenbeurs geweest, dus kan je niet helpen. Ik heb op Hannah gestemd.
fl3xgril, jammer dat je het niet ben geworden bij baby van de maand. Valt wel op dat er een paar foto's tussen staan van baby in het sop.
Hallo meiden zouden jullie zo lief willen zijn om op Quinten te stemmen als baby vd maand hij zit in een bloempot
ik heb gestemd, al een paar dagen geleden, wat een mooi dochtertje heb jij zeg. Mooi donker net als die van mij.
Hallo dames, wat een prachtige foto's heb ik voorbij zien komen zal er zo weer 1 van Eva plaatsen. Eva krijgt over z'n 2 weken haar helmpje, mijn gevoel was dus goed. ik heb geen tijd gehad om bij te lezen, want het is toch erg druk met 2 kinderen
@erannick: zo plat is haar hoofdje toch niet? Die van Helin is volgens mij nog veel platter hoor. Begin me gelijk zorgen te maken.
Joni, gecondoleerd met je moeder. Wat moet het moeilijk zijn om geboorte en overlijden zo dicht bij elkaar mee te maken. En wat mooi dat ze Stijn nog heeft kunnen ontmoeten. Flex, dank je voor het compliment. Je hebt echt een mooie kamer zo. En wat is Esmay al sterk in haar nek. Mooi meissie hoor. Bulldog, hoe was het bij de osteopaat? Ik doe mijn best te reageren waarop ik kan . Hoe was het cb? Ik hij nog ziek geweest van de prikken? Linda,fijn dat ze zo goed gaat. Sjoon, ik zit ook te kijken voor een leuk speelkleed. Is die rainforrest er een waar kindjes ook op hun buik mee kunnen spelen? Ik heb trouwens minder last van mijn ongi dan voorheen. Wel valt mijn haar met plukken uit. En ik ben al neit bedeeld met een volle bos. Op dit tempo is het een kwestie van dagen tot ik kaal ben . Mineke, wat lastig dat je pas over een jaar definitief weet of ze een oogafwijking heeft. Dat is spannend. Vlademira, leuk dat Quinten al probeert te praten. 'T Is nu wachten tot ie echt mama zegt . Ik heb trouwens ook een kinderwagen voor bij mijn moeder gekcoht. Eentje van bijna 10 jaar oud, tweedehandsje. Maar daarvan is de wagenbak ongeveer 10 cm langer dan van de nieuwe wagen die we thuis hebben. Misschien kan Quinten er bij eentje van marktplaats nog wel in. En mooie foto's van je ventje. xxxxx1974, heel erg bedankt voor je bv advies. Het langer pauzes nemen tussen het kolven lijkt te werken. De opbrengst is nu wat meer. Wat ik heel vreemd vind is dat ik 's morgens heel vol zit, en maar 30 cc kolf . Erg vreemd. Als ik Babet dan aanleg drinkt ze heel gulzig, en blijkt er dus wel genoeg te zijn. Komende week ben ik drie dagen aan het werk en ga ik alle drie de dagen de 14.00 kolfsessie overslaan. Ik ben benieuwd. Maar kolf jij ook op de dagen dat je thuis bent 2x? Altijd? Knap hoor! Fijn dat Raul zo goed groeit. En veel beterschap voor jullie beiden. Ik heb die blauwe omslagdoek trouwens ook. Met een eend bovenop toch? Willeke, spannend, hoor ik zal voor je duimen voor december. Ilona, gek he, hoe die kleintjes in de meest vreemde posities kunnen doorslapen. Zonneschijn, je kletste hier zo veel, ik vergeet je niet hoor. Pittig hoor, een verhuizing. Ik was in 5 jaar 7x verhuisd. Ik ga nu de komende 5 jaar nergens meer heen . Leuk dat je er weer bent. Laat je de nieuwe babykamer ook zien op foto? Bianca. Babet en Suzanne gaan aardig gelijk op qua gewicht geloof ik. Bij de laatste keer cb was ze 64 cm en ruim 5900 gram. Ik vind het zo grappig om de verschillen in lengte en gewicht te zien hier bij de juni beebs. Mo, wat fijn om te horen dat het beter gaat met Hannah. En wat een geweldige foto's. Prachtige bos haar al . Claudia, leuk he, om dat bijna rollen te zien. Babet probeert het ook veel. Wel jammer dat ik niet wist dat je ook naar de beurs ging. Ik had je meissie graag willen bewonderen. Essie, wow 6 maanden al. Gefeliciteerd! Mamakaatje,. ik vind het ook druk hoor. Wat raar dat je nog ruim 2 weken moet wachten op de kinderarts. Jou heb ik ook al niet gezien op de beurs. Ik had vooraf ff hier moeten kijken wie er ook gingen. Hier gaat het nog steeds goed. Babet blijft een slaapbaby. Ik zoek nu alleen nog wat leuks voor haar voor als ze even alleen moet spelen. Als het kan iets waarmee ze het buikliggen ook kan oefenen, maar rug kan ook hoor. Hebben jullie nog betaalbare tips? Welk speelgoed is bij jullie favoriet? Babet is trouwens vandaag op de beurs met Babette van Veen op de foto geweest. Dat vind ik wel leuk, omdat het geen naam is die je veel hoort.