dat rainforest is idd een kleed ook voor op de buik, ik geloof dat flex voor een paar pagina's terug hiervan een foto heeft geplaats met haar meissie op datzelfde speelkleed! @krokus, als het hoofdje van helin zo plat is dat jij je zorgen maakt, kun je dat wel even aangeven bij het cb, maar als het echt goed (zorgelijk) plat is, dan hadden ze dat bij het cb wel aangegeven, tenminste dat lijkt mij wel.... bij chiel is dat al een heel stuk minder, sinds we bij de osteopaat geweest zijn, en nu lijkt het steeds boller te worden bij zijn "platte" kant. dus hoop dat het helmpje niet hoeft, maar ach, wat moet dat moet denk ik dan maar, het is wel beter voor later,want een platte schedel is ook geen gezicht lijkt me.
geen fles meer in de nacht hier, (gelukkig eigenlijk) en voor de avond, gewoon 180 cc met 6 schepjes, hij krijgt wel comfort voeding, want anders houdt hij dat andere niet binnen , ook niet met nutrix erdoor...
bij het cb zeiden ze wel dat het plat was maar ik moest haar dus heel veel op haar buik leggen, dat doe ik ook wel, maar het is toch heel plat. De osteopaat zei dat het wel goed kwam. Weet het ook niet meer. Ga toch maar es een afspraak maken met een fysiotherapeut denk ik.
hebben jullie kindjes een plat hoofdje aan de zijkant of de achterkant? Evy heeft een flink platte achterkant, het cb, de fysio en de manueel zeggen dat dit nog wel ronder wordt naarmate ze meer op haar buik gaat liggen. Vanmorgen hadden we hier een zeer actieve dame, ze heeft zich denk ik wel 10x omgedraaid van haar rug op haar buik... hihi.. alleen terug draaien lukt nog niet altijd en boos dat ze dan wordt... een echte meid hebben we hoor! Wie van jullie geeft al 4 flesvoedingen? En hoe laat geef je ze dan? Ik wil dit ook eens gaan proberen, Evy huilt altijd zo erg als we haar om 23.00 uur wakker maken voor de laatste fles...
@Mo: wij proberen nu zonder nachtvoeding, maar wanneer ze echt niet zonder voeding verder kan slapen, geven we een flesje van 50 water met 1 schepje voeding, hier slaapt ze dan weer verder mee door...
hier zitten we ook op 4 flessen.. 7 uur, 12 uur, 5 uur en 10 uur 210 met 7 schepjes en sochtends en savonds 3 schepjes nutrix door de fles. om 10 uur krijgt ze een fruithapje en gister voor het eerst groeten gegeven, worteltjes, dit vond ze nog niet zo heel geweldig, vanavond nog maar eens proberen...wie van jullie zijn al naar de beurs geweest? was het leuk?
Dankjewel ik heb een buggy gekocht waarvan ze met 0 maanden al in mogen kan volledig plat en zit een verstevigde rug in
Esmay krijgt 4 voedingen en dat is altijd rond 9:30, 13:30, 17:30, 21:30. Ik heb de voeding van Esmay moeten opvoeren ze heeft gewoon niet meer genoeg aan 200cc dus geef haar nu maar 210cc met 7 schepjes of is dat echt teveel?
fl3xgirl: Ik gaf eerst ook 200, had er ook zelf 210 van gemaakt. Maar op het cb waren ze er niet blij mee, ze vond het teveel in 1 keer zou haar maagje oprekken. Maar ik gaf het al dus nu nog steeds en ze doet het er prima op, gaat meestal schoon op. Vond het een beetje onzin hun hadden 200 geadviseerd de vorige keer en dan doe je 10 cc meer en dan zou het ineens vreselijk zijn. Maar kwam ook omdat ik vroeg of ik 240 mocht gaan geven, ze viel bijna flauw. Vandaar die preek volgens mij. Moaatje: Hier erg weg van knuffeltjes die kraken of knisperen, zit soort papier in lijkt wel. En de nijntjes balletjes zijn erg favoriet hier. Zijn 4 doorschijnende balletjes en de nijntjes draaien van binnen. Ze pakt ze al goed en ligt dan verbaasd te kijken wat er nou vanbinnen draait. :lol Die vind ik zelf ook erg leuk. Hebben ze bij Bart Smit en Intertoys en kosten 4,99 mogen ook in bad dat is leuk als ze wat ouder zijn. http://www.ffshoppen.nl/index/Art/NIJNT ... %20BUBBELS het heet nijntje bubbels krokus: Je had het toch ook over een helmpje gehad. Waarom krijg ze die niet dan als jij je zo zorgen maakt? Misschien heb je het al geschreven maar ik heb het gemist. Vandaar mijn vraag?
Vind het ook jammer dat ik je niet gezien heb,had babet ook wel graag willen zien en jinthe is met mij ook op de foto geweest met babet van veen zo leuk!
ik geef ook 210 + 7 schepjes...ze doet het er ook prima op en drinkt ook niet altijd alles op...het cb heeft altijd wat te zeiken...
Hey meiden ben ook naar de jonge gezinnenbeurs geweest. Alleen het was erg druk..... maar ik ging met 3 tassen vol naar huis waarvan voornamelijk reclame hahaha. Meike vandaag haar eerste fruithappie gegeven. ze keek zo van wat is dit? hahaha gr Willeke p.s Meike doet mee aan de baby van de maand! Spannend