Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Meike ook op 25 - 6 :D we kunnen bijna een eigen toppic starten ;)

gr Willeke

2. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
  3. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hoe lenig kan je zijn

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha wat een super foto!

5. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    heyyy
    hallloooaaa
    leuke foto's allemaal
    ik zit hier nog steeds op 5 flessen van180 water en 6 schepjes
    laatste doe ik nutrix in
    madam slaapt niet door ze kan het wel heeft het al vaak gedaan maar nu ff niet dus ze krijgt snach'ts ook nog gelukkig gaat ze wel weer slapen daarna
    hannah draait van rug naar buik
    zo ga ff bij lezen

6. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Effe een ego-berichtje...

Senna is alweer ziek... :cry: Vorige week toen we aan het verhuizen waren was ze al erg verkouden en had ze 38,4 graden koorts. Het ging eigenlijk wel weer beter tot afgelopen zaterdag. Ze heeft sinds gisteren 38,5 en heeft een heel naar hoestje waardoor ze weer voedingen uitspuugt. Verder slaapt ze veel en is ze hangerig. Zouden jullie al naar de HA gaan? Ik ga nooit zo snel, maar met Senna zijn we er al 3 x geweest. Ik heb nu voor woensdag een afspraak staan (morgenochtend moeten we allebei werken en past opa op en smiddags is er geen spreekuur...).
    Ben er zo verdrietig van dat ze zo blijft kwakkelen, wil nu wel es dat het goed gaat met m'n meisje. Ben bang dat het voorlopig zo blijft want ze loopt het steeds bij het KDV op. Hebben jullie kleintjes dat ook zo extreem?
    Doordat ze al tijdje niet zo fit is, is ook haar hele voedingsritme omgegooid. Ik voed nu weer vaker kleine beetjes en 's nachts komt ze ook nog gewoon (nu soms weer 2 x... :( ). Dus zit er zelf ook nogal doorheen.

Verder nog steeds erg druk met klussen, dozen uitpakken, werken, dus lees wel mee maar reageren is nog niet zo gelukt.
    Sorry, snel doe ik ook weer mee hoop ik, want mis het ook wel hier.
    Wel erg leuke foto's trouwens hoor!

7. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

he wat ellendig allemaal
    ik hoop dat het snel weer btr gaat !

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

he, wat jammer van je meisje.
    mijn manneke is wel langer verkouden merk ik, nu hij op het kdv zit, dus je hebt wel sneller wat onder de leden, maar ik heb niet meegemaakt dat hij koorts heeft gehad. en ook niet dat hij hangerig is of zo, ik zou idd gewoon naar de dokter toe gaan, je meissie kan zelf nog niks aangeven hoe ze het voelt, maar een dokter heeft er waarschijnlijk toch meer verstand van, gewoon doen dus.
    en heel begrijpelijk dat je er nu doorheen zit! je bent hartstikke druk met alles zo te lezen, en dat Senna dan ook nog niet door slaapt, dat breekt je op! dus wat mij betreft, helemaal geen ego bericht!

had je inmiddels al iets van bwtje gehoort?

ilona, wat een grappige foto!

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Erannick, mooie foto's hoor! Heb je enig idee hoe lang ze haar helmpje moet?

Krokus, heb je de fysio nog gebeld?

Mineke, die nijntje bubbels ga ik morgen halen. Ben benieuwd. Weet jij wanneer ze er ook in bad mee kan spelen? Vanaf welke leeftijd zouden kindjes dat doen? Ik zou trouwens niet weten wat een alternatief kan zijn voor de puf.

Claudia, leuke foto van Jinthe met Babette. Al vind ik het nu wel jammer dat ze het net zo deed lijken dat ze speciaal met Babet op de foto ging omdat het een naamgenootje is :( . Nou ja, ik moet niet denken dat ik specialer ben dan ik ben, hahaha, Gewoon nuchter blijven denken. :) .

Fl3x, bedankt voor de groetjes, hoe gaat het met spirit? Leuke foto hoor van Esmay aan de maaltijd.

Ilona, wat een wijs mannetje heb je. Hij kijkt echt heel pienter uit zijn oogjes. Leuk!

Bianca, mooi he, als ze hun beentjes gaan ontdekken.

Noes, welkom. En ik mag ook in de 25-6 lijst, want op papier was ik toen uitgerekend :) .

Zonneschijn, wat naar dat Senna nu weer ziek is. Ik kan me vorstellen dat je het helemaal beu bent omdat het nou al de zoveelste keer is.
    Hoeveel dagen gaat ze naar het kdv? Ik kan jouw situatie natuurlijk niet beoordelen, maar misschien zou je haar een tijdje niet kunnen laten gaan. Pas weer als ze groter is. Heb je geen vriendinnen of familie die haar een dagje per week onder hun hoede kunnen nemen? En dat je zelf nog een dag per week vrij neemt? Of je ouderschapsverlof opnemen. Of een gastouder? Lastig hoor. Ik vind het wel sneu voor haar. En voor jou ook. Knuffel.

Mamakaatje, Babet wil de laatste dagen ineens 4 voedingen. Haar tijden zijn nu 06.00 en 11.00 en 16.00 en 21.00. Hoeveel het is kan ik natuurlijk niet meten, maar als ik een flesje voor haar kolf is het 200 cc per keer, en ze kan nog meer op.
    Ik denk dat ze meer drinkt als ze live bij mij drinkt.

Firstbaby, Babet slaapt weer door de laatste dagen. Ik ben er ook in geslaagd weer een klein voorraadje melk op te bouwen. Het is nog niet veel, maar in elk geval heb ik de rust voor mezelf weer terug, en ik denk dat dat ook weer effect heeft op Babet.
    En ik ben het helemaal met je eens dat kolven geen leuke hobby is.

Wat heb ik toch een knap kind! Vandaag is ze precies 4 maanden, en ze rolde sinds vanavond van haar buik naar haar rug. Dat had ze nog niet eerder gedaan. Rug naar buik lukt nog niet, maar zal denk ik niet lang duren.

10. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Zonneschijn wat ontzettend naar zeg.
    ik zou gewoon langs de doktor gaan beter 1x te veel dan een keer te laat.
    beterschap

11. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    goeiemorgen!

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen

13. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ook een hele goede morgen :D

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Goeie morgen allemaal

Zonneschijn: Jammer zeg dat ze telkens ziek is. Kom mij heel bekend voor, bij mijn oudste dochter ook zo getobt. Helemaal geen weerstand naar mijn idee. Ik heb helaas geen tips! Snap wel dat je het kdv lastig vind , ik had dat op den duur ook durfde haast niet meer weg. Maar toch moet je alles niet ontlopen maar jah dat is makkelijk gezegd dan gedaan. Als ik dan op een verjaardag kwam en er was een andere moeder met een ziek kind dan kon ik die we wurgen. :) Want de volgnde dag lag ze weer met 40 graden dat wist ik van tevoren. Ik ging op den duur buiten wandelen met de regenhoes erom heen voor de wind, anders was ze weer ziek. :oops: Het is altijd een magere schriel geweest. En nu ineens ze is 4 en half word ze ineens een stuk dikker en breder en zegt iedereen wat zie zij er ineens gezond uit. Maar hoop voor jou dat het gauw over is, want bij haar is het tot 1 jaar heel extreem geweest, gingen geen twee weken voorbij of ze was weer een dag ziek.
    De kinderarts zegt dat het niet geeft als kinderen zo vaak ziek zijn krijgen ze weerstand van, maar voor de moeder is het een ramp dat vergeten ze even voor het gemak.

Ilona: Gaaf die tenenfoto! :)

Moaatje: Ik denk dat ze vanaf een maand of acht als ze goed kunnen zitten in bad er mee kunnen spelen. Eerder kan natuurlijk ook wel als je het in handen geeft. Maar hier zit ze zo te spartelen van plezier dat ik twee handen nodig heb om ze beet te houden. :D Dus geen tijd om speelgoed aan te geven. 8)

15. Noes

Noes Actief lid

14 sep 2007
    125
    0
    0
    regio Utrecht
    Wat leuk al die kindjes op 25/6! Mooie datum, worden ze op 1e kerstdag een half, dubbelfeest dus, haha.

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hebben jullie ook zo zin in kerst.
    voor het eerst met de kleine.
    ik heb er echt heel erg veel zin in.

17. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    welke eva ligt er in het zkh heeft een broertje heet sem?

18. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    ja ik heb er zin in gezellig allemaal sinterklaas/kerst

19. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    mijn hannah doet lkkr slape nde laatste dagen dan de fles van 10.15

joehoe 5mnd alweer
    nog een maandje en dan mag ze aan de bambix en stukjes korst vanbrood hahahaleukk

20. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Dat is bw'tje. Althans dat denk ik.

Deel Deze Pagina