Hahahaha, dat heb ik ook. Ik heb trouwens van ons mam al een kerstbal gekregen: baby's eerste kerst. Een roze. Ze vindt lampjes echt geweldig. Daarom zijn we al naar een kerstshow gegaan. (in principe tegen mijn principes in). Ik vind dat eerst sinterklaas moet komen en als die dan is geweest, komen mijn kerstatributen te voorschijn. Maar ja.... Suzanne vindt lampjes helemaal geweldig.
ik zag het op hyves staan van bwtje dat ze in het ziekenhuis lig maar wee tniet wat er aan de hand is
@moaatje ja ik ben bij de osteopaat geweest hij had een zenuw wat in de verdrukking zat hij heeft het verholpen en moet over 4 weken terug bellen hoe het gaat! leuk dat je er aan denkt!
dat hoop ik ook hij is nu weer 2nachten aan het spoken dus das wat minder maarja hoort erbij zullen we maar zeggen!
hannah doet het de laatste tijd goed ik kan er weer van genieten gillen/krijsen doet ze niet meer ze drinkt lkkr de flesjes leeg fruithapjuh vind ze ook heerlijk en warm eten ook ze komt snach'ts ook nog maar dan ist flesje drinke boeren schone kont en dan slaapt ze ook snel weer ik moet donderdag naar het cb ben heel benieuwd hoeveel ze gegroeit is voor dat ze in het zkh heeft gelegen groeide ze niet jut van het cm ook niet 1 mnd tijd 1 cm gegroeit dus ben beniuewd
Huh? Ik kreeg vanmorgen nog een sms van d'r... Ze had het wel druk, maar daar zei ze niks over... of het moet vandaag gebeurd zijn.
Er staat Evy, haar dochtertje heet Eva. Dus denk dat het over een ander kindje gaat. Ga er wel vanuit dat ze de naam van d'r eigen kindje goed schrijft... Maar voor de zekerheid zal ik es informeren.
hey meiden, Ik laat ff van me horen hier is alles wel redelijk ok. Ben beetje verdrietig vandaag morge voel ik me vast weer beter!
4 november vorig jaar zou ik eerst uitgerekend zijn dus zou ik nu zijn of haar eerste verjaardag vandaag vieren. blijft wel moeilijk ondanks dat ik esmay nu heb hoop dat het wel slijt op ten duur!
Ben vandaag met Senna naar de huisarts geweest. Ze hadden eigenlijk geen spreekuur, maar we mochten er tussendoor. Senna was ook nog es benauwd en kortademig geworden. Ze heeft een virus en heeft een puf-apparaatje met ventolin gekregen. Hoop dat het nu snel beter gaat. Ook hebben we een verwijzing voor de kinderarts gekregen, dus daar gaan we ook snel een afspraak maken. Ga zo slapen, fijne avond allemaal.
Goedemorgen! Ben een tijdje niet geweest, maar je snapt drukkker dan druk even gehad! Probeer nu weer regelmatig te komen. Het is nl zo, dat mijn vriend eindelijk weeer een baan heeft, dus we zaten een beetje in spanning hoe en wat het zou gaan worden, maar het is gelukt! Is wel raar nu ben ik "alleen" met de kleine overdag hahahah ! Met Frits gaat het goed, bijna 5 maanden, hij zat gister voor eerst, in zijn wipstoel, had zich omhoog getrokken tot die zat... Hapjes gaan ook goed, slapen ook... heb echt een heerlijk makkelijk kindje! Zag dat er een paar zieke baby's waren, beterschap! Flex en Ilona ook sterkte! Ik gaat de kleine even in bad doen, hij is zo druk, dat er nogal eens melk terug komt ...lekker zuur geurtje!
Maar Bwtje heeft twee dochters. Sem en Eva. Kleintje, knap hoor, dat ie kan zitten. gefeliciteer dmet de baan van je vriend.