Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hihi, da's lekker gekocht ja! Leuk!
    Is supermom een roman? Ik zou ook wel meer willen lezen, maar heb er de rust (nog) niet voor...
    Doe je al aan yoga?

Klaartje en Noes, welkom!

2. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    4 voedingen lukte helaas nog niet bij Evy... ze wordt dan gewoon midden in de nacht wakker en wil die 5e fles :( we geven nu toch weer gewoon rond 22.30 uur de fles en dan slaapt ze door tot een uur of 4, met een speentje valt ze dan weer in slaap. Soms moeten we dan nog een paar x naar haar toe om een speentje te geven.
    Ach het doorslapen zal vast wel een keer komen....

De jg-beurs was erg druk, veel file met de kinderwagens. Ik was blij dat Evy lekker thuis bij papa was.
    Heb ook veel gekocht, 2 x speelgoed van V-tech voor 10 euro ipv 30 euro,
    stickers en strijklabels met haar naam + telefoonnummers van ons erop, een naamplaatje voor later, hapjes van olvarit, die hele zware tas van 2,50 met veel reclame ja :) en nog wat rommeldingen. We hebben in ieder geval flink moeten sjouwen naar de auto :p

3. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Klaartje en Noes welkom!

Zonneschijn veel sterkte morgen met Senna bij de kinderarts...

Wat vervelend voor alle mama's die een mk hebben gehad... lijkt me echt verschrikkelijk en moeilijk.

4. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Da's fijn om te horen. Ben je zelf ook weer bij het Nod-topic te vinden?

5. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Vlademira, wat vervelend voor Quinten.. wat gaan ze nu doen voor zijn ontstoken amandelen? Alleen antibiotica of nog iets anders?
    Blijft dat zo dat hij zo snel groeit of wordt dat straks minder?

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

lees alleen mee daar ivm spirit en puzzcat ;)

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ zonneschijn sterkte bij de kinderarts meid!

8. vlademira

vlademira Niet meer actief

ze geven eerst alleen antibiotica ze knippen niet voor 2 jaar
    ze hopen dat het stopt anders moet ik hem elke maand een spuitje geven en dan heeft ie weer kans dat hij heel klein blijft

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    of heel groot of heel heel klein..... bizar eigenlijk?!

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Trouwens Frits slaapt nu al twee nachten door tot 9 uur..... Hij is om half zeven zo moe dat ik maar op bed leg, dan moet ik hem wakker maken om 8 uur voor zijn laatste fles (dus nog steeds wakker maken,...) en dan leg ik hem terug en slaapt hij de hele nacht door....Hoor wel soms om een uur of 5/6 een huiltje, maar als ik ga kijken slaapt die gwoon dus nu kijk ik pas als die echt doorhuilt, want anders maak ik hem wakker om niets....
    Geef zijn speen en slaapt door.... Ik sta helemaal versteld, na al die weken dat meneer om 4 uur klaarwakker was en dan om 7 uur al weer kwam, nu dit!

Ik zit op 4 voedingen , met 1 half potje groente om een uur of 6. En nu wil ik s'ochtends een half potje fruit met liga gaan proberen....

Het vreemde is ook dat door dat hij nu wat bijvoeding krijgt zijn ontlatsting beter wordt. Hij poept nu regelmatig, wat voorheen nog al eens wat dagen duurde...

liefs Sabrina

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Had frits moeite met poepen voor zijn bijvoeding?

chiel heeft nu (licht) gelige poep, en dan wel 3 à 4 x op een dag!

de fysio had een paar weken geleden een mal gemaakt voor zijn hoofdje, nu zou ze in 1ste instantie weer langs komen, maar ze had gebeld, dat het 61% was afgeplat, en dat we toch maar verder moesten met het zh en zijn kinderarts.
    maar dan snap ik niet waarom de fysio niet ff komt kijken wat de verandering is met toen ze kwam meten, en hoe het nu is, want het is al een heel stuk minder! beetje raar, maar ja, t zal wel weer!

12. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

dat van dat poepen herken ik hannah die deed het eerst om de 3 dagen ofzo
    sinds ze potjes erbij krijgt ist wel bijna iedere dag

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ja idd! Hij had ervoor geen last ervan hoor, maaar soms liep die rood aan, hoorde je een paar knallen en wisten we dat het machientje weer even werkte hahaha maar nu merk ik het niet eens, ja ruik het nu hahahah!

14. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Heerlijk dat het goed gaat. Feli met je menstruatie ;) . Heb jij dat ook zo gemist?

Bwtje, fijn te horen dat het goef gaat met je meiden. En ook dat het met vriendinnetje weer goed komt natuurlijk. Wat voor surpriseparty ga je geven?

Klaartje, welkom!

Spirit, ik duim ook voor je [-o<

Vlademira, arme Quinten, geef hem maar een knuffel van me. Maar hoe kan dan in je zwangerschap niet ontdekt zijn dat je zo voorliep?

Zonneschijn, heel veel succes in het ziekenhuis/hoe was het? (Weet niet hoe laat je gaat)

Mamakaatje ik heb ook de strijklabels. En de stickers. En het naamplaatje en polsbandje. Haha, als ik het zo lees klink ik aarder bezord iets van haar of haarzelf kwijt te raken. Maar ik vond het heel goed gaan hoor, met de wagen mee.

Kleintje, geniet van je lange nachten. je hebt ze wel verdient inmiddels :D .

Sjoon, vreemd van je fysio hoor. Maar je kan er maar beter een keertje te veel door de kinderarts naar laten kijken dan te weinig denk ik dan maar.

CB adviseerde me om 5 voedingen te doen, maar als ze zelf aangeeft dat 4 genoeg is mocht dat ook zolang ze maar goed blijft groeien. En dat zeiden ze 3 weken terug, toen was ze nog geen drieenhalve maand.

15. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Sweet foto zeg! :D

Ik kom net van me werk was bij een lief vrouwtje en vertelde me dat ze 2 weken geleden is bestolen door haar hulp kreeg er kippenvel van toen ze vertelde dat ze helemaal geen geld had en 5 dagen niet kon eten :cry: kan me zo kwaad maken om dit soort dingen hoe durven mensen dit te doen! :x

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

dat ze dat bij zo'n vrouwtje durven doen zeg!
    wat een rotstreek

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

jah weet je wat erg is mijn werkgever neemt het nog op ook voor die meid ze zijn niet eens even langsgeweest en ze zeggen dat dat oude vrouwtje liegt :x nu zegt me vriend (zit bij de poolitie) het is 1 tegen 1 waarschijnlijk kan die vrouw fluiten naar haar geld :cry: :x

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

Effe wat leuker nieuws hier hihi Esmay gaat 17 november voor haar eerste JIP zwemdiploma! :D :D :D :D

20. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hebben jullie al kinderkorting gehad van de gemeente.

Deel Deze Pagina