Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hey meiden

@coco hier ook ineens snachts komen een keer of 4 per nacht
    had ook gekeken voor tandjes maar zie niks !

ik krijg ook kindertoeslag ik heb het in september gekregen en dan van de maand juli en augistus ook en nu krijg ik het elke maand!
    heb trouwens niks aan hoeven vragen is automatisch gegaan!

@mamakaatje bij jou is het spugen dus ook nog niet over?
    bij mij ook niet heb ook nutriton gebruikt maar hij kreeg er zon krampjes door dat ik er weer mee ben gestopt!bij het cb zeiden ze dat het zelf ovr moet gaan en zolang hij goed groeit is er volgens hun niks aan de hand!

hier kan hij ook zo lachen hij kan nie tegen kietelen hij schattert dan helemaal echt leuk!
    omrollen deed hij al een paar weken en hij kan ook al terug draaien!

kan ik voor het spugen ook een andere fles eens proberen?of zou dat daar niet aan liggen?

2. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Klaartje en Noes welkom dames!

Vlademira: Ik vind het vreemd dat ze het niet eerder hebben ontdekt. Echt weird. Erg onprofessioneel zeg. Jij hebt in je laatste weken zeker geen groeiecho gehad?

Zonneschijn: Hoe gaat het met Senna?

Moaatje: Is Babet onderkoeld geraakt? Beterschap voor je meisje. Ik durf daarom nog niet te gaan zwemmen met Danny.

xxxx1974: Wat vervelend dat je niet ergens anders kon kolven zeg. Ik heb de afgelopen maand meerdere feestjes gehad. Wwaardoor ik ook een aantal keer met overvolle borsten heb gelopen. Ik heb zelfs op een feest op de wc mijn jurk uitgetrokken en mijn borsten met mijn handen een beetje de druk afgekolft en ben toen weer feest gaan vieren haha. Ben wel blij dat ik er geen borstontsteking aan over heb gehouden.

Vinden jullie het ook niet heerlijk om even een avondje weg te gaan met vrienden zonder je kleine? Ik vind het heerlijk. En als ik dan thuis kom kan ik mijn kleine wel opeten en heb ik hem zo erg gemist.

Over 10 dagen moet ik gaan werken. Kijk er nu al tegenop en mis mijn kleine nu al gigantisch! Ben benieuwd hoe het zal gaan met het kolven.

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Raar is dat dan he, dat ze opeens niet meer doorslapen. Beetje jammer ook, was weer helemaal gewend geraakt aan het doorslapen.

En omrollen doet Jayden van z'n buik naar z'n rug al een aarig tijdje. En van z'n rug naar z'n buik nu dus bijna.
    Soms ligt hij in de box, ben ik even bezig, hoor ik opeens 'Poink', is ie van z'n buik naar z'n rug gedraaid, en met z'n hoofd tegen de spijlen gestoten. Ben soms bang dat hij zichzelf zeer doet, maar kan er moeilijk de hele dag naast blijven zitten.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @first baby ik vind het heerlijk om te werken effe weer een ander praatje en als ik dan thuis komt ben ik weer helemaal gelukkig als ik me manneke weer zie!
    nu pas weer werken dan ben jij ook lekker lang vrij geweest!
    ik ben na 10weken weer gaan werken kon niet meer thuis zitten werd er gek van!

@moaatje hopelijk stijgt haar temp snel
    heb ze van der eigen al een lage temp?

@xxx1974 hij ligt mij mij al vanaf het begin in zn ledikantje
    heb vorige week een slaapzak met mouwen gekocht en hij kan minder zn armen bewegen (lijkt net zon michelin poppetje)
    misss is dat een optie?!

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hij had eerst 9 dagen niet door geslapen toen weer een week wel en nu weer niet maar moet ook gewoon werken dus is echt vermoeiend!
    die 9 dagen heeft hij dnek ik een sprongetje gehad!
    en nu ik weet hetniet hopelijk slaap hij snel weer door
    miss het doorslapen wel ...

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Meiden, ik ga weer afsluiten.Vond het erg gezellig om weer even met jullie te kletsen.
    Nu even mezelf omkleden, opmaken, Jayden eten geven en dan naar mn werk.

@ Firstbaby: Ik herken je gevoel van je kleine fijn willen knuffelen als je thuiskomt. Elke keer als ik 's nachts thuiskom uit mn werk ben ik daar ook toe in staat, maar ik moet me echt inhouden om hem dan niet wakker te maken haha. Ben tegenwoordig blij al ie 's nachts slaapt, haha.

Dames, fijne avond allemaal, en tot snel weer!

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bulldog: Ja, ik moet ook gewoon werken. Maar gelukkig werk ik part-time en meestal 's avonds, dus kan dan overdag een beetje rustig aan doen en soms nog een beetje uitrusten. Maar na zo'n nacht als ik vannacht heb gehad is het echt heeel vermoeiend.

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik werk ook partime maar heb 2 dagen dat ik om 8u moet beginnen!
    werkse en fijn weekend!

9. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Eerst had ik erg veel zin om te gaan werken, maar de laatste tijd kan ik me draai niet vinden. Heb t niet naar mijn zin en telkens wanneer er iets met Evy is al helemaal niet. Erg he!

Evy is erg bezig met draaien, van rug naar buik kan ze wel, maar weer terug niet. Kunnen jullie kindjes al lang op hun buik liggen?
    Evy hooguit 2 a 3 minuten, daarna laat ze haar hoofd zakken en gaat jammeren.

Haar eeste tandje komt nu echt, ik zag al 2 weken geleden dat het onderin wat dikker was en ze kwijlde meer.
    Ook heeft ze vaak rode wangetjes.
    Nu zag ik begin van de week een wit puntje, net een afte. Vanmorgen voelde ik al wat harder iets... ben benieuwd hoe lang t duurt voordat t echt doorkomt.
    Gebruik nu wel de druppels van vsm en dat andere wat je met een wattestaafje erop tipt.

Bulldog; ons cb reageerde ook zo, maar omdat t haar neusgaten een keer uitkwam was ik t zat. En ze huilt er ook vaak bij. Ik ben naar de huisarts geweest en die heeft een doorverwijzing voor een kinderarts gegeven. Als t alleen spugen is zonder dat ze er last van heeft, vind ik t ook niet zo erg, maar ja als ze steeds huilt dan heeft ze er duidelijk wel last van.

10. vlademira

vlademira Niet meer actief

Quinten zir er al vanaf 2 maanden in omdat hij toen echt al niet meer in de kinderwagen paste

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hoe heet dat van vsm wat je er voor gebruikt? en helpt het tegen de pijn van tandjes doorkomen?

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Esmay komt af en toe zo gestrest over heel snel met haar armpjes zwaaien en gheel hard met haar hoofd schudden?! :confused: weet niet wat ik hier nou mee moet met haar armpjes doet ze meestal al ze de fles ziet en haar hoofdje als ze ligt dan schud ze heel hard nee

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb het nondertussen even opgezocht op google en kwam in een topic terecht van dit forum en las dat meer kindjes dit doen meestal uit vermoeidheid ;)

14. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    chamodent (als ik t nu goed heb geschreven :( )

weltrusten allemaal!

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @mamakaatje: Jayden draait juist wel van zijn buik naar zijn rug en andersom nog niet.
    Op z'n buik liggen vindt hij fantastisch. Steunt op de ellebogen en kijkt heel de kamer rond met zn nieuwschierige blik.

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Dit herken ik ook hoor. Doet Jayden ook vaak. Meestal met de laatste voeding, erg vervelend want dan moeten mijn borsten het ontgelden haha. Maar hij is dan inderdaad moe...

17. vlademira

rek en strek oefeningen

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey Zonneschijn,

Nee Supermom is niet echt een roman maar een leuk boekje vol leuke tips en verhalen van bekende nederlandse moeders met humor geschreven.

Ja ik doe sinds kort aan yoga thuis, ik heb van die yogadvd's gekocht, en op www.yogatv.nl kun je via de pc ook heel veel oefeningen doen.
    Ik vind het heerlijk om te doen, echt een aanrader en je kunt je kindje lekker op een kleed bij je op de grond leggen, kun je lekker samen oefeningen doen haha :)
    Meer meiden die aan yoga doen of willen doen?

19. vlademira

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Felicia slaapt s'nachts nog in haar wiegje bij ons op de kamer en overdag leg ik haar wel eens in het ledikant en dan trekt ze zich ook naar boven en op haar zij zodat de beentje tussen de spijlen komen.
    Zie er ook enorm tegenop om haar straks ( als ze niet meer in de wieg past) op haar kamertje te laten slapen, vind het wel gezellig zo haha maar ja ze zal toch binnenkort moeten verhuizen helaas :cry:

Deel Deze Pagina