@ Vlademira: Leuke foto's. Jayden vindt het ook zo heerlijk in zn blote benen, kan ie veel lekkerder en makkelijker bewegen.
ik mis het doorslapen ook wel Ma 3,5 maand had ie er opeens geen zin meer in. Hij ligt nu wel vroeger in bed, misschien is dat het wel. Elke dag standaard om 19 uur gaat ie piepen..
Vervelend als je je draai niet kan vinden met werk. Heb ik ook last van. De ene dag gaat het beter dan de andere, dat wel. Vandaag heb ik ook een hard iets gevoeld. Voelde het al met bv geven, niet zo fijn En inderdaad rode wangetjes en heel veel kwijlen. Ben ook benieuwd hoe lang het duurt. Helpen die druppels?
Hier ook als ie de borst ziet, vind het wel een grappig gezicht. Dan draait ie zich op z'n zij en valt echt aan
is heb zwangerschapsyoga gedaan en daarna nog 1 les met de baby's. Ik vond het erg leuk. Gewone yoga lijkt me ook wel wat. Het is alleen op onmogelijke tijden. Eerst maar weer het gewone ritme krijgen voordat ik ook naar de sportschool/yoga ga.
hallo! Ben net terug van meppel volgende week weer (dan komt de "echte" sinterklaas daar ook zal wel niet statten worden hihi mssn naar me tante die kan vanaf haar balkon zo meekijken hihi.
Vlademira: wat een lenige Quinten zeg leuke foto's... xxxx: ik heb t idee dat de chamodent druppels wel helpen, ik geef ze 3x per dag na een flesvoeding en 2x per dag wanneer ik denk dat ze er erg last van heeft de dentinox druppels. De chamodent druppels werken niet direct en de dentinox druppels verdoven de pijn meteen (die doe je op een wattestaafje en dan wrijf je over t zere plekje heen). Hoe laat gaan jullie baby's slapen 's avonds? Evy tussen 19.30 en 20.00 uur. "s Morgens wordt ze dan tussen 7.00 en 8.00 uur wakker. Wel geef ik 's avonds om 22.30 u nog een flesje hiervoor maak ik ze dan wakker. Doe ik dit niet dan komt ze 's nachts voor de 5e fles. De afgelopen 4 nachten heeft Evy heerlijk doorgeslapen. Echt superfijn, want tot die tijd sliep ze niet door. Na 4,5 maanden mocht het eindelijk wel eens. Ben nu een stuk fitter overdag zeg Redden jullie baby's trouwens 4 uur tussen de voedingen? Evy krijgt 5 voedingen van 190 ml water met 6 schepjes voeding voor hongerige baby's, maar vaak komt ze na 3,5 uur al huilend/krijsend voor een flesje. Rekken lukt dan echt niet. Een enkele keer komt ze zelfs al na 3 uur
Ruben komt ook heel vaak al veel eerder. soms ook eerder dan drie uur. maar er zit dan altijd een lange poose tussen. soms tussen de middag kan er zo 6 uur tussen zitten.
goeie morgen allemaal. Moaatje: Is Babet al weer lekker warm? Vlademira: Wat een lenige foto ze hier! Hier nog niet gezien, denk dat ze te dik is. Al mogen Quinten zijn benen er ook zijn. Zonneschijn: Help de puf goed? Hier is het de laatse dagen weer wat erger, ze hoest zo erg dat ze gewoon over haar nek ga. Maar als ik een puf geeft is het gelijk zo goed als over, helpt erg goed hier gelukkig. Mamakaatje: Hier nog geen vaste bedtijd, de ene keer slaap ze heel de avond, andere is ze gewoon gezellig wakker. De laatste fles krijgt ze tussen 9.30 en 10.00 en daarna ga ze gelijk naar bed. Fl3xgirl: Leuk je ga al naar Sinterklaas toe. Ik weet nog goed dat mijn zoontje 1 jaar was en ik heb ruim een half uur staan wachten tot de goeie Sint voorbij kwam. En toen hij eindelijk kwam, keek hij de andere kant op wilde niet de goeie kant op kijken. Jaja dacht er goed aan te doen maar het werd niks. Wil dit jaar misschien naar het huis van Sinterklaas gaan, maar het is daar wel altijd erg druk dus nog even moed voor verzamelen.
Ik weet niet of ik wel naar de sint ga vindt het maar een feest van niks maarja bij me tante komen nog meer kindjes die ik al tijden niet heb geszien dus das dan een goed moment he
srry meid ik had al op me neefie thijmen gestemd Als je volgende maand weer meedoet ga IK op je stemmen!
Mamakaatje: hier is de vaste bedtijd 19.00. Daarna wordt ie om de 4 uur wakker om te drinken. Overdag ook om de 4 uur drinken. pff, wat een nacht... Ik lag gelukkig om 21.30 in bed. Om 23 uur drinken en om 3 uur. Alleen om 3 uur gilde hij zo ontzettend hard, dat was echt een tijd geleden", alsof ie pijn had. De wieg moeten verschonen want luier had gelekt. Hebben hem even bij ons in bed gelegd totdat ie sliep. Toen om 7 uur weer wakker, lag de hele tijd in z'n wieg te babbelen. Daarna gelukkig allemaal weer in slaap gevallen tot 11 uur. Ben wel helemaal gaar Gelukkig vandaag een luie dag...
Mijn vriend en ik lagen gisteren dubbel van het lachen we vroegen aan Esmay of wij en opa en oma lief waren bij elke vraag schud ze hard nee! We hebben het op de film staan vraag me vriend of ie het vanaaf op you tube wil zetten hihi
Mineke, de puf werkt wel redelijk. Heel erg benauwd is Senna niet meer, lijkt meer of het slijm nu los komt. 's nachts hoest ze nog wel flink na het voeden. Het rare is als mijn man tegen d'r gaat kletsen houdt ze meteen op met hoesten en zit ze erg geboeid naar hem te kijken. Terwijl ik tegen d'r kan praten als brugman, ze wil me niet horen en hoest gewoon verder... Senna ligt er rond 20 uur in gemiddeld, vanmorgen werd ze rond 10 uur wakker. Maar er zit dan wel een nachtvoeding tussen, soms 2 nu ze ziek is geweest en wat in te halen heeft. Minnie, heb ook zwangerschapsyoga gedaan, maar dat is volgens mij toch anders. Misschien dat ik de Wii fit ga kopen en daar zit ook yoga bij geloof ik. Vlademira, heb ook al gestemd. Het is wel een erg leuke foto! Heb je die zelf gemaakt of bij een fotograaf? Firstbaby, het gaat steeds beter met Senna. Ze hoest nog wel, maar dta kan nog een maand duren zei de kinderarts. geniet nog even van je 10 dagen vrij! Mamakaatje, Senna ligt hier ook niet zo lang op d'r buik. Hangt er wel vanaf hoe moe ze is hoe lang ze het volhoudt. Coco, hoe is het nu met de nachten? Al wat beter?
Flex, hihi klinkt als een erg grappig filmpje! xxx1974, niet fijn zo'n nacht... Doe 't lekker rustig aan vandaag! Hopelijk vannacht een betere nacht.