Lief dat zoveel naar Babet vroegen. Ik denk niet dat ze van het zwemmen te koud is geworden. Na het zwemmen was ze namelijk nog een paar uur haar ouder zelf. Daarna begon het pas. Gelukkig was ze op vrijdagochtend weer lekker warm. 37.1, prima dus. Alleen is ze wel heel erg verandert nu. Sinds vrijdag huilt ze. Niet aan een stuk door, maar als er wat is. Bij een volle luier, bij honger, als ze niet wil slapen, als ze wakker is geworden en alleen in bed ligt. En dat is natuurlijk niet vreemd, en voor velen van jullie zal het logisch zijn, maar dit heeft ze nooit gedaan. Ze is gewon helemaal zichzelf niet en dat zit mij niet lekker. Maarja, cb ziet me aankomen, "Er is iets met mijn dochter, want ze huilt als ze honger heeft." Maar het klopt niet, en ik maak me er wel druk om. Daarnaast lijkt ze zichzelf geen minuut meer zelf te kunnen amuseren. Ze wil alleen nog maar opgetilt worden en er moet met haar gespeeld worden. Ik vraag me af, is dit een fase en moet ik maar toegeven en de hele dag met haar bezig zijn, of moet ik haar nu al aanwennen dat ik niet 24/7 ter beschikking sta en haar even laten (hysterisch)huilen? Want dat vind iki zo moeilijk. xxxxx1974, vreemd hoor, van die verslavende neusspray. Ze schrijft er toch 1 tegelijk voor? Wat is de angst voor verslaving dan? Daarnaast zijner zo veel vrij verkrijgbare medicijnen beschikbaar waar je verslaafd aan kan raken. Maargoed, ik denk neit dat je er wat aan mist hoor. Bij mij de de spray helemaal niets, ik heb hem maar 3 of 4 keer gebruikt. Hoe gaat het kolven nu bij je? Bulldog, ik heb wel eens gehoord van het gebruiken van de dr brown fles bij spugen, maar ik heb er geen ervaring mee. Mamakaatje, Babet red zich wel even op haar buik, maar we hebben er wel lang voor moeten trainen. Leuk vind ze het nog steeds niet. Misschien dat ze daarom eerder van buik naar rug draait dan andersom . Een slaapschema hebben we niet echt. Met Babet is elke dag een verrassing. Al slaapt ze voor mijn gevoel vaak tussen 20.00 en 21.00 en komt dan om 05.00 weer voor een voeding. Maar als ik haar middernacht voedt slaapt ze tot 06.00... Overdag gaat ze meestal tussen 12.00 en 13.00 slapen. En dat is dan tussen 30 minuten en 4 uur in. Fl3x, babet gaat heel snel en hard met haar handjes op haar gezicht slaan als ze erg moe is. Ziet er heel vreemd uit. Misschien willen ze zichzelf nog even extra moe maken voor ze in slaap vallen? Vlademira, leuke foto hoor! Ik vraag me wel eens af of een mens zo lenig blijft als je het bij zou houden . Ilona, goeie slaper heb je hoor.
lachen zeg dat filmpje! Wat een mooie donkere ogen heeft ze, was dit al sinds de geboorte of zijn ze veranderd?
Misschien een sprongetje? Toevallig heb ik vandaag Oei ik groei weer eens gepakt. Rond 19 weken is er een sprongetje en die kan best lang duren. Dan zijn ze hangerig, willen veel bij mama zijn, drinken etc. Daarna kunnen ze opeens weer van allerlei nieuwe dingen. Alleen wel vreemd dat met haar temperatuur. Goed in de gaten houden maar, je eigen gevoel is vaak het beste. Als je niet naar het CB ermee wilt, misschien je huisarts bellen dat je je zorgen maakt? sterkte
he meiden vandaag een wedstrijd gehad en ben gewoon 2x eerste geworden. helaas was het een strenge jury dus geen winspunten vandaag
@Moaatje: ik denk (hoop) dat het een fase is dat ze zich niet alleen kunnen vermaken. Evy heeft dit ook heel erg. Zit ze op schoot of speel je samen bij de box of op de grond, dan is alles goed. Speelt ze even alleen in de box of op de grond dan begint ze te jammeren. Langer dan 5 min houdt Evy t ook niet uit.... Tijdens t eten als ze wakker is zetten we haar tegenwoordig op de zitzak en die zetten we dan op de poef bij ons aan tafel. Dan is ze lief en speelt ze met haar speeltjes terwijl wij eten, in de box begint ze dan steeds te huilen. Sinds 2 dagen eet Evy een paar lepeltjes fruit, maar alleen als ik er liga eerste stapjes doorheen verkruimel. Anders hoeft ze het echt niet. Is dit bij jullie ook? Ilona: gaat wel goed met de wedstrijden zeg... weer 1e geworden. Gefeliciteerd! Wat fijn om te lezen dat t met Babet weer beter gaat! Mo: hoe gaat t nu met Hanna?
Ilona, wat goed dat je twee keer eerste bent! Fl3x, super dat filmpje, lig in een deuk hier. xxxxx1974, ik hoop ook zo dat het een sprongetje is. Ik kreeg haar echt niet stil. Ik vind het zo sneu dat ze haar draai niet kan vinden. Nu slaapt ze, maar ze huilt af en toe ook in haar slaap.Heb je enig idee hoe lang het duurt? Temp is idd raar. Ik ga even kijken hoe hij bij de middernachtvoeding is anders bel ik morgen de dokter even. Mamakaatje, hoe doe jij dat dan? Je hebt toch ook een huishouden en zo. Ik wist vandaag echt niet hoe ik het aan moest pakken om even te gaan douchen. Ik ben blij dat vriend er weer is.
Hallo juni mama's! Ook ik ben een juni mama Ik ben trotse mama van 2 zoontjes Damian en Ruben Damian is 7 juni 2007 geboren en onze jongste is 6 juni 2008 geboren Ik ben 19 jaar, samen met mijn man woon ik in Swifterbant. 15 augustus 2008 zijn wij getrouwd! Als jullie vragen hebben, vraag maar raak Liefs, Bianca
Goeiemorgen allemaal, Welkom Bianca18. Wat leuk dat je jongens ongeveer gelijk jarig zijn. Ilona, mooi paard hoor. Babet lijkt weer haar oude zelf. Gisteravond had ze een overvolle luier, en daarna sliep ze de hele avond en de nacht. En nu is ze heel erg vrolijk, en ligt, alleen, in de box te spelen. Dus ik ben weer positief. (en ga weer ff met mijn dochter meespelen, hihi).