vanmiddag moet ik met Chiel weer naar het cb, hij krijgt zijn 3de prikjes, ben heel erg benieuwd wat hij nu weegt, en wat hij gegroeid is! @bianca, welkom
@Moaatje: wat fijn dat t weer beter gaat met Babet, en ook een beetje kunnen slapen hopelijk? Het huishouden doe ik wanneer Evy op bed ligt (is 2 a 3x per dag een uurtje), de bovenverdieping doe ik wanneer mijn vriend thuis is. Dan kan hij Evy vermaken en ik snel ff boven alles doen. Zo doen wij het trouwens heel vaak hoor! En in t weekend doen we veel in huis. Op woensdag is Evy op t kdv, om 16.00 uur ben ik thuis, om 17.00 uur gaan we haar ophalen samen. In dit uurtje doe ik ook altijd veel in huis. Het is even puzzelen, maar zo lukt t aardig bij ons. Douchen doe ik altijd vlak voordat Evy ongeveer wakker wordt. Vanmorgen had ze bijv de fles om 8 uur, daarna heb ik haar weer terug gelegd, om 08.30 ben ik toen snel gaan douchen en daarna werd ze alweer wakker. @Bianca: welkom bij de juni mama's..... @Sjoon: succes met de prikjes, gelukkig ben je er daarna even vanaf. @Ilona: wat een mooi paard zeg!
Mamakaatje, wat klinkt dat druk zeg. Ik denk niet dat ik het zo zou kunnen. Overdag geen uurtje voor mezelf hebben en zo. Wat dat betreft ben ik blij dat Babet weer hou kalme zelf is hoor. Sjoon, succes straks. Wij mogen donderdag voor de 3e prikken. Zie er best wel tegenop eigenlijk. Laat je even weten hoe Chiel gaat reageren?
hoi hoi het gaat stukken btr met hannah gelukkig ze mag nog wel graag haar zelf laten horen door soms heel hard te gillen maar ze doet goed drinken krijgt fruithapje groentehapje ze slaapt snel als ik haar op bedje doe en warempel ze heeft vanacht door geslapen van 10 tot 6 uur heerlijk hoop dat het vanacht ook zo gaat dan hoor je mij niet klagen en hoe is het met jou kindje?
Welkom, nog gefeliciteerd met je huwelijk. Wij waren hier afgelopen zaterdag alweer 8 jaar getrouwd. Dan voel ik me wel oud hoor
meiden thnx krijg ook maar geen genoeg van dat filmpje hihi @ bianca welkom! wat grappig zo vlak achterelkaar jarig
Chiel heeft zijn 3de prikjes gehad, hij slaapt nu, bij de 2de prik was het een mini huiltje, en verder was hij weer aan het lachen! zal even afwachten of hij er nog een reactie op krijgt. hij is inmiddels 67.5 cm lang en weegt 8540 ook mag hij naar 4 voedingen als hij dat kan, (denk ik wel moet hem altijd wakker maken voor zijn laatste fles) dus ben benieuwd hoe dat gaat!
Senna weegt precies de helft.... Gelukkig si ze wel wat langer dan de helft van 78 cm... En lekker dat-ie zo lang heeft geslapen!
Wat actief ben jij zeg! Knap hoor! We hebben sinds een week een poets gevonden, erg lekker. Weet van mezelf dat ik het niet kan (en wil) opbrengen om naast 3 dagen werken ook nog een heel huis bij te houden.
Ookal zo flink gegroeid! Hier viel het 3e prikje ook best mee. Hopelijk heeft Chiel er ook weinig last van.