Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@fl3xie Je meid is echt een beautifull dame!
    Kleine giegelbekje is ze!
    :thumup:

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

thnx meid! :D

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

@bianca welkom hier!
    @sjoon jou manneke is ook flink gegroeit!
    @ilona leuk dat je 2x eerste bent geworden alleen balen dat je geen winstpunten heb !
    @moaatje ik heb die fles ook gehad maar meneer blijft gewoon spugen!

mij zoontje wil op het moment helemaal niks en is continu aan het fiepen ook zit hij heel de tijd aan zn oor !
    moet straks naar de ha voor me zelf de wond van me ks blijft zeer doen na 5 maanden bijna.
    en voor me zoontje even na zn oortje laten kijken!

hopelijk ben ik niemand vergeten.

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Nou, het was me een weekendje wel. Gisteren is Suzanne snotverkouden geworden. Eerst met haar een kwartier tot 15 minuten onder de douche gestaan. Lekker stomen en daarna neusspray en wat vaporub op haar borst en rug gesmeerd. Gelukkig viel ze daarna in slaap.
    Ze kon haast geen adem halen; zo zielig :cry:
    We hebben op een tafeltje ook nog een ui kapot gesneden. Helpt ook altijd. Nu ligt ze een beetje te mopperen in haar wipstoeltje. Maar gelukkig gaat het nu wat beter.

We waren een weekendje weg met opa en oma, tante en oom + neefje. Maar het was toch nog wat te vroeg voor haar. Ze kon niet slapen en ze gaf bij elke voeding wat terug, terwijl ze dit nooit doet. Op onze slaapkamer was het ook veelste koud. Voor ons maakt het niet uit, maar voor een baby wel. Dus ze heeft daar een koutje gevat.

Ze is nu wel lekker levendig. maar het was wel even schrikken. Ik had namelijk ook nog de HAP gebeld en die zeiden precies hetzelfde. Stomen, neusspray en vapurub. ze heeft heerlijk geslapen.
    Ik moest eigenlijk werken vandaag, maar ik heb een vrije dag genomen om even bij Suzanne te zijn.

5. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hij is nog niet groot maar er zit een witten punt die er toch al rede lijk door gaat. als je lipje opzij schuift zie je hem ook echt zitten

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wat leuk Ilona! Wat gaat het snel zo....

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    beterschap met je kleine Bianca

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Bianca wat zielig hoop dat ze gauw beter wordt!

@ ilona wat leuk zeg dat zijn tandje doorkomt!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

he meiden ff een vraag,

Esmay krijg nu elke avond groente hapje maar nu heeft ze gisteren een gewone "drol"gepoept is dat wel normaal?

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

oke ze heeft net weer gepoept nu diaree en harde poep pfff snap er niks meer van :confused:

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

aaawwww meid hoop dat hij geen oorontsteking heeft!

12. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Bulldog: Zo jij bent snel gaan werken joh na 10 weken al? Dat zou ik echt niet getrokken hebben. De muren komen inmiddels op me af, maar ik heb het gevoel dat ik zoveel kostbare tijd met mijn kleine heb doorgebracht. Ik merk nu pas dat hij behoefte heeft aan anderen. Hij vindt het geweldig om oma en opa te zien en om door hun opgetild te worden. Voorheen was het echt schreeuwen. Hij was door de bv gewend aan mij en aan mijn geur denk ik. Maar nu vindt hij iedereen om zich heen zo leuk. Dus ik ga binnenkort met een gerust hart werken.

Coco: Ik kan me voorstellen dta je je kleine wakker wilt maken en hem wilt knuffelen. Heerlijk om hem in je armen te houden na zo een werkdag. Ben benieuwd hoe het bij mij gaat lopen.

Zonneschijn: Ben blij te horen dat het beter gaat met Senna. Hoe gaat het nu met het hoesten? Is het al wat minder?

Moaatje: Ik zat net de foto van babet weer te bekijken. Wat een schatje.

Vlademira: Wat is Quinten toch een knapperd. Hij is erg snel met alles, zo goed.

Ilona: Ruben is ook echt een mooierd. Ik vind dat hij qua houding wat van Danny heeft op sommige fotos. Ze slapen op dezelfde manier met die handjes naar achteren. Wat goed dat je twee keer eerste bent geworden. Dat gaat erg goed he?

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Vlademira: Wow, wat is ie al groot zeg! Hier lijkt het wel alsof Jayden alleen maar in de breedte groeit, haha. Zijn jij en je man zelf ook zo lang?

@ Ilona: Gefeliciteerd met de mijlpaal van je ventje. Erg fijn dat ie er niet zo veel last van heeft gehad.

@ Flex: Leuke foto's!
    Enne, niet je eigen huis poetsen? Zeker geen motivatie omdat je niet betaald wordt, haha!

@ Bianca en bulldog: Beterschap met jullie kleintjes.

14. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Super joh zijn eerste tandje. Ben benieuwd wanneer er bij Danny wat door gaat komen.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha jah erg he wel een anders zijn huis poetsen maar me eige niet hihi na me werk ben ik al totaal uitgeteld pfff (me conditie is nog niet op peil) Voelt net als toen ik zwanger was veel wille slapen enzo :rolleyes:

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hij had gelukkig geen ooronsteking
    het had met zn verkoudheid te maken dat loop in verbinding met elkaar!

@firstbaby ja ik had nog vakantie op kunnen nemen maar dat wou ik niet vond het wel genoeg ik kan toch al niet stil zitten!
    ik vind het nu zo fijn als ik thuis kom dat ben ik weer helemaal gelukkig!
    fijn dat danny andere ook leuk vind !
    ik merk wel als ik de kleine even aan me man geef en ik loop door de kamer dan loopt ie me helemaal te volgen is zo leuk om te zien!

vraagje : ik heb van die drinkvitamine spul gekocht van olvarit van 4 tot 36 maanden maar er staat nie op hoeveel hij mag hebben weet iemand dat?

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik geef esmay roosvicee 90 cc

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou ik snap het wel hoor Flex. Ik kom hier ook een stuk minder aan het huishouden toe dan voorheen. Wel elke dag stofzuigen, rommel opruimen en afwassen, maar echt lekker soppen heb ik echt geen zin in en tijd voor. Als ik eens een lekker momentje heb dat Jayden slaapt en ik even tijd heb, kruip ik liever op de bank met laptop of tv kijken of badderen.

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    verdeelt over de hele dag of in 1x?

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

in 1x maar ze drinkt ong 30 cc ervan op

Deel Deze Pagina