*Ik kom hier ook even om een hoekje kijken* Flexgirl bedankt voor je reactie erg lief,hoe gaat het verders met iedereen liefs en dikke knuffel
Mineke en Zonneschijn, we hebben nog geen datum. We denken wel aan juni volgend jaar, maar we willen wel groot trouwen, en nu gaat ieder financieel extraatje op aan Babet. . Fl3x, mooie foto's weer. Knappe roldame heb je. Met je vraag over de ontlasting en voedingsvraag kan ik je niet helpen. Mijn meissie drinkt nog bv. Maar ik kan af en toe niet wachten om wat anders te geven hoor. Het lijkt me zo leuk om te zien. Bulldog, hoe gaat het nu met jou en je buik? Bianca, hoe gaat het nu met Suzanne? Ilona, schattig, een tandje. Firstbaby, dank je voor het compliment. Ben ook weer met 10 weken precies gaan werken. Ik vond het eigenlijk wel fijn. Nu baal ik soms dat het zo druk is, maar ik denk dat ik thuis helemaal gek zou worden. Wat voor werk doe je? En hoeveel dagen? Joni, wat een lastige situatie. Ik weet ook niet wat je nu kan doen. Succes. Linda, is je migraine over? xxxxx1974, wat is je ervaring nu met de melk in zijn oogje? Want Babet heeft ook een snotoogje, maar het lijkt me zo raar om melk in haar oog te doen. Mo1978, Babet krijgt nu 4 keer per dag een voeding (bv). Als ik werk gaat er 210 cc in de fles. Babet heeft weer vreselijk veel gehuilt vandaag. Ik denk echt dat ze een tandje gaat krijgen. Morgenvroeg weer naar cb voor prikken. Zie er, in tegenstelling tot vorige keren, erg tegenop. Maar dan hebben we het wel weer even gehad. Sjoon, is Chiel zich goed blijven voelen?
@ Moaatje: lief dat je het vraagt. Het gaat een stuk beter met Suzanne. Ze ligt weer te praten en lacht weer. Ze speelt weer. Dinsdag heeft ze het rollen ontdekt. Dus ze gaat van rug naar buik. Errug leuk om te zien. Straks moeten we naar de dokter. Ze heeft allemaal rode vlekjes en bultjes in haar gezicht. Ik denk dat het uitslag is. Dus er maar even naar laten kijken. Vorige week zat ik ook bij de dokter, maar dan voor mezelf. ik heb een gekneusde enkel. Hoe ik daar aangekomen ben, weet ik niet. Maar ik liep er al een aantal dagen mee en het werd steeds erger. Dus dan maar een afspraak maken. Voor me eigen maak ik niet zo snel een afspraak bij de dokter, maar voor zo'n kleintje wel. Hoe is het trouwens met de verkouden babies?
hie nog steeds 5 flessen en zolang hij ze nodig heeft krijgt hij ze ook! @moaatje ik moet me litteken in gaan smeren om het wat soepeler te krijgen! heb mij manneke gisteren een zetpil gegeven voor hij naar bed ging maar hij heeft het een uur volgehouden in zn bed en toen begon hij weer te huilen! hij heb bij zn laatste fles ook 60cc laten staan doet hij anders noooit! hoop dat hij vanacht een beetje slaap moet er morgen om half 6 uit .. @moaatje succes met de prikjes is dit voorlopig bij jou ook de laatste?
Hier ook nog steeds 5 flessen. Maar niet zulke grote, maar hij heeft hier genoeg aan. Nu hij ziekjes is drinkt hij de helft van zn flesjes maar leeg. Vandaag naar het CB geweest en hij weegt nu 6015gr. en is 59 cm. @moaatje ik hoop dat de prikjes niet te veel last bezorgen.
De prikjes zijn niet door gegaan. Ze was al niet helemaal lekker, en nu is ze ook nog snipverkouden. Ze heeft de hele nacht liggen spoken. Zo zielig. Alleen nu zegt cb dat er nog geen tandje aan komt, en dat de lage temp van een virus komt. Nu moeten we over 2 weken terug voor de prikken.
Hier ook een virus, schijnbaar is de verkoudheid en het ontstoken oogje beiden daarvan afkomstig. De melk werkt goed, gisteren kwam er een hoop viezigheid uit, vandaag minder. Ik vond een lijst op internet voor welke kwaaltjes bv allemaal kan werken, ook als je zelf een wondje hebt of bijv. bij huidproblemen een beetje in bad doen. Het is een wondermiddel http://www.geocities.com/HotSprings/2330/ je moet wel een druppel uit je borst knijpen beter dan dat je het eerst in een beker doet of zo (of je TSR gebruiken), het is ff knoeien dat wel. Wat ik wel heel raar vind is dat de dokter niets doet en dat het KDV zegt dat ik daar een zalfje moet halen omdat hij anders niet mag komen. Als het volgende week allemaal niet minder is, dan moet ik langskomen bij de HA. Ben verder niet ongerust maar vind het wel heel raar. Ik ga zelf nl. nooit naar de dokter maar met zo'n kleine kun je maar beter voorzichtig zijn toch...
Ja, Chiel heeft gelukkig helemaal geen last gehad van zijn prikken! en hij zit nu op 4 voedingen. wel raar, dat ik die van 11 uur 's avonds niet meer hoef te doen! alleen maar ff om het hoekje kijken of meneer nog heerlijk ligt te slapen!
Hee Derona, fijn dat het met jou ook zo goed gaat en dta je hier ook ff komt kijken! Gaat snel zeg, de weken bij jou. Spannend hoor! Weet je al of het een jongetje of meisje wordt? Succes de laatste maandjes!
Hoi hoi, Ik ben hier! Gaat opzich wel hoor. Met Samantha gaat het zijn gangetje... Ze heeft er inmiddels een 2e puf bij Maar met dat gaat het prima! Ook heb ik gister gehoord dat ze HELM AF is! Dus harstikke goed nieuws toch? Heb het erg druk met andere dingen Maar hier ben ik weer xxx
hey Essie! wat fijn dat samantha haar helpje af mag! wij gaan 1 dec voor een helmafspraak naar het zh toe. ben benieuwd. en derona, wat leuk dat je even komt kijken hier! en wat schiet het al aardig op bij jou! verder de zwangerschap goed verlopen tot nu toe?