Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

dan is het volgens mijn cb niet schadelijk maar ja elk cb is daar ook wer anders in

2. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Evy heeft volgens de ka reflux. We hebben nu medicijnen gekregen en ws moeten we andere voeding gaan geven ivm evt koemelkallergie.
    Dit horen we over 3 weken wanneer we weer terug moeten komen.
    We mogen geen fruithapjes geven, maar wel groente met aardappel vers gemaakt (geen potjes).

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey mieden ik ben er weer!

en heb een kado van me mannetje gekregen en esmay mocht het uitpakken

Hmmmm.... wat zou erin zitten?

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

En het is........

EEN WII FIT! :D :D
    ga vanaf volgende week aan de sonja bakker dus de wiifit komt goed uit hihi :)

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Aww wat een vervelend nieuws! :(

6. vlademira

vlademira Niet meer actief

das niet fijn meis hopen dat ze geen koemelk allergie heeft

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

haha fl3xie!
    Wat leuk dat je wii fit hebt meid!
    Jammer dat ik je plaatjes niet zag met msn haha

;)

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

auwie dat wiifitten is best nog moeilijk zeg whahaha heb morge vast spierpijn!

9. puzzcat24

Whahah Hey joh wist je dat er een vent was die overgewicht had en ging wiien toen is hij 16 kg afgevallen :confused:

10. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Jammer dat ze het heeft, maar wel fijn dat je nou zekerheid heb. Hier ook reflux maar geen medicijnen. Omdat ze haar fles met 7 scheppen nutiton prima binnen houdt. Hier fruithap geprobeerd maar was krijsen, waarschijnlijk maagzuur dacht de huisarts.
    Succes met de groente hapjes. Lekker kliederen. ;)

Bianca: Hier een puf gekregen voor haar rare hoest die helpt goed. Voor de rest moet ik eerlijk zeggen doe ik er niks aan. Zielig dat ze er zo last van heeft. Beterschap.

Fl3xgirl: Dat achterhoofd met die kale plek komt mij bekend voor. Hier nog zo'n meisje met zo'n mooi achterhoofd. :) Overal haartjes in bed, box en wagen, word wel minder de laaste tijd hier.

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

meiden hier ff een berichtje van deze kan ga vandaag nl naar meppel en kom pas morge avond weer terug fijn weekeind allemaal! :D

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

komt mooi uit dan wil ook wel zoveel afvallen haha

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Je zal vast al weg zijn maar prettig weekend gewenst. ;)

14. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Bedankt voor de reacties....

Evy heeft nu 2x de medicijnen gehad (Zantac), alleen het toedienen is een ramp. Het medicijn heeft een scherpe mentolsmaak en er zit 8 % alcohol in verwerkt. We moeten het met een spuitje geven in haar mond 10 min voor de fles. Huilen dat ze dan doet joh, echt zielig.
    Ze zit ook erg vol van de verkoudheid dus vanmorgen stikte ze er bijna in.

Straks gaan we naar de intocht met vrienden die aan het oppassen zijn op 2 oudere kinderen... Kunnen we vast kijken hoe de intocht hier is :)

Voor iedereen een hele fijne dag en tot snel!

15. puzzcat24

Misschien even lekker met haar stomen in de douche
    De hete kraan lekker aan en na een 5 min even met haar op een stoel gaan zitten
    (dat is wat mijn moeder altijd deed)
    Onze verkoudheid liep er altijd gelijk uit hihi
    Om het nog beter uit te laten lopen heet water met een schepje dampo en die in de douche zetten en met haar even zitten

Uhm lees net dat je kindje een medicijn krijgt met 8% alcohol?!
    Is die dokter helemaal gek geworden?
    Er bestaan vele med's die niet zo aggressief zijn als die Zantac...

16. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ahum? Gek geworden?!?!? Frits heeft het ook gehad, en ik bedank die KA op me knieen! Het was het enige wat hielp tegen zijn verborgen reflux! Hij heeft dagen lopen gillen van de pijn en toen hij Zantac kreeg was het binnen twee dagen over! Hij kreeg er nog twee medicijnen naast , maar Zantac is degene die echt het zuur tegen gaat en de ontstekingen remt...

Praat geen onzin aub!

17. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    En mamakaatje. Frits vond het ook verschrikkelijk, maar wij gaven het vlak voor zijn fles en dan gelijk een slok dat de smaak weg was.
    Maar zoals ik al zei, het helpt echt! Frits is er nu vanaf gelukkig!

18. puzzcat24

Hoe kan je dan weten of die zantac diegene was die hielp tegen de maagzuur?Als je nog 2 med's ernaast kreeg?

En niet gelijk zo defensief AUB
    Ik vind het apart dat de KA dan een medicijn geeft met alcohol voor een kindje die nog maar 4 maandjes is
    Het kindje word er dan ook dronken van,het lever kan nog niet gelijk zon grote hoeveelheid alco verwerken lijkt mij...
    Er zijn zelfs volwassenen die met 1 biertje al tipsie worden

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hoi meiden

Ik was zo lekker afgevallen maar de laatste kilo's willen er niet af. Zit telkens van alles te vreten hebben jullie daar ook last van. :oops: Verder voel ik me hartstikke lekker voel echt dat de hormonen langzamerhand mijn lijf uit gaan. Hiep Hiep Hoera. :)
    Het is hier stil zeg dus denk zal zelf maar wat babbelen. ;)

20. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Hier gelukkig wel afgevallen tot -2 kilo's. Alleen m'n babyvet-buikje gaat nog niet weg. De hormonen doen hier nog wel raar af en toe. Zag vandaag op dorp allemaal kindjes in zwartepiet pakjes, moest bijna huilen :(

We hebben hier twee tandjes! :confused:

Deel Deze Pagina