Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    goedemorgen ladies!

Essie: succes voor vanmiddag! Je kleintje heeft het vast goed bij oma ;)

Hier een onrustige nacht gehad, denk in totaal 2 uur geslapen ofzo. De kleine had ook erg veel last van krampjes en nu ligt ze natuurlijk vanaf 7 uur al te pitten en is mama over haar slaap heen.. (ze doet het erom :p )

Als ze wakker is gaan we in het badje en doe ik zelf vanmiddag nog wel een dutje..

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ow en trouwens..

Ikzelf kan echt supermoeilijk naar het toilet :oops: . Meer mensen hier last van? Heb het de hele tijd opgehouden omdat ik gewoon niet meer durfde.
    Nu ben ik vanmorgen geweest en er is wel wat gekomen met veel pijn en moeite (tot bloedens aan toe)..
    Denk niet dat ik een aambei heb maar ga vanmiddag wel even iets halen om wat makkelijker te gaan.. wat een ramp!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

ah wat vervelend dat het moeizaam gaat bij mij lukt het wel redelijk al had ik in het begin wat moeite mee door me hechtingen was bang dat ze zouden knappen :rolleyes: :) hoop dat het gauw wat beter gaat!

@ essie ik denk dat de kleine het heeeeeel leuk gaat krijgen bij oma ;) en het is idd wel moeilijk om je kleine achter te laten zou het ook niet zo makkelijk kunnen.

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Hihi, heb ik ook een beetje. Alles gaat hier zo goed dat ik ook niet veel te melden heb, maar als ik even tijd heb lees ik ook mee.

Helaas zijn de kilo's er hier nog niet af. Pas alleen nog broeken die ik vroeger aan had toen ik een periode veel te dik was. Gelukkig had ik die nog liggen. Het vet zit vnl op mijn buik, maar ja ik had gelezen dat oefeningen nog niet mag. Dus dat blijft er ook nog wel even aan.
    Ik ben wel minder aan het eten, en toen was er 2 kilo af in 3 dagen :confused: . Dat leek me iets te veel van het goede. :rolleyes:

5. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik durfde in het begin ook niet met al die hechtingen daar :(
    ik had van de gyn lactulose siroop meegekregen daardoor was het niet zo pijnlijk. Kan je bij de apotheek halen....weet niet of het op recept is trouwens, maar volgens mij niet. Sterkte ermee.

Weet iemand trouwens wanneer die oplosbare hechtingen opgelost zijn?
    Ik heb er nog 2 zitten voor zover ik kan zien en er zijn al 3 uitgevallen.
    Vind het nu wel een beetje lang duren.

6. vlademira

vlademira Niet meer actief

onze zoon heeft ook reflux we waren er gelukkig heel vroeg bij hij krijgt nou speciaale voeding

7. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Goedemorgen mama's,

Hier een lekkere nacht achter de rug. Hij kwam om de 3.5 uur wat ik prima vond. Veel beter dan gister dus. Vanaf 7 uur was hij wakkerr en begon te huilen en te krijsen zomaar uit het niets. Ik hoorde zijn darmen borrelen en dacht dat het misschien krampen zijn? Ik pakte hem bij me en hij stopte gelijk met huilen. Hij was wel helemaal rood en keek steeds heel erg moeilijk en kreunde af en toe. Om 09:00 was hij dan eindelijk in slaap gevallen nadat ik hem weer aan de borst had gelegd.
    Ik vind het zo zilieg voor hem. Ik weet nou niet of het darmkrampjes zijn en of ik cinababy moet aanschaffen.

hoe gaat het met de rest?

essie: je dochtertje zal het geweldig vinden bij Oma. Maak je geen zorgen, voor je het weet ben jij weer terug.

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hihi leuk om te lezen!
    Maar zolang je bv geeft raakt het niet op hoor ;)
    blijft vraag en aanbod :D

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou Cellie ook al is het mijn tweede ik vind het altijd wel fijn om adviezen oid te krijgen hoor ;)
    Dus je mag ze gewoon geven want juist nu merk je bij iedereen dat we een ritme aan het zoeken zijn enzo..en de darmkrampjes! ik denk dat ze je tips wel fijn vinden hoor!

Ik kan ook niet overal mee praten, zoals de flesvoeding ik merk dat er al een hoop zijn overgestapt..en dan kan ik dus niet meepraten over hoeveelheden en die onzekerheden..

Maar voor de rest klets ik gewoon mee en probeer ik ook wat adviezen te geven!
    Dus kom maar op met je wijsheid hoor :D!

10. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    hoi hier ben ik ook nog eens ik lees wel zo veel mogelijk mee maar reageren of iets schrijven is moeilijk want het is best wel druk met 3 kids en zeker nu met de grote vakantie. ma ja het is best gezellig zo'n leuke bende. Voor de rest gaat alles hier prima, slaapt goed, drinkt goed nog altijd volledig bv, alleen poept ze niet zo veel meer soms 2 dagen niet. Kan dit kwaad? Zo ja iemand een tip hiervoor?

11. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ja, bij mijn schoonzus is de bv vanzelf minder geworden. Dit komt ook omdat je het dagelijks leven weer oppakt drukker wordt, stress enz.
    Ik hoop dat ik nog lange tijd mag geven.

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    bij flesvoeding is het zo dat er uiteindelijk een ritme moet komen in poepen zoals 2-3 x per dag!

Bij borstvoeding is het zo dat je soms 11 pd kan hebben of 1 per week ;)
    Dus altijd een verrassing hihi maar geen ritme dus!
    Maar ik hoop voor je dat het een paar per week is ipv 11 per dag haha dan ben je wat meer bezig..
    Dus geen tips voor nodig gewoon van genieten en hopen dat het zo blijft dat het gaat stinken komt ook nog hihi!

Zonneschijn ik las dat jij ook ziets had he 2 dagen? maar dit is dus normaal bij BV of gaf jij nu ook al de fles? niet helemaal goed gelezen dan kan het wel gaan verstoppen ja..hopelijk niet te erg! want al die poespas is ook niet leuk voor die kleintjes..

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik denk zelf dat het ook zo is dat je borsten uiteindelijk ingesteld zijn op je baby dus dan zit je niet meer met van die overvolle dingen maar precies genoeg voor je kindje..en dit lijkt misschien als minder..en bij een dipje kun je altijd wat meer gaan aanleggen, maar meestal werkt op verzoek prima..
    Maar je hoort zoveel dingen tegenwoordig ;)

14. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ik hoorde ook dat bv minder kan worden als jij zelf ook meer gaat doen en het drukker krijgt.

Vanochtend lekker gewandeld en nu ligt meneer lekker te pitten (wel even 10 min. gegilt). Hij is nu vaker langer wakker en nieuwsgierig naar z'n omgeving. De dag erna ligt hij dan de hele dag in coma :)

Ik probeer ff een foto te plaatsen, ben benieuwd of het lukt.

http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=48771

15. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    niet dus :(

16. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    zo misschien

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hoe kwam je er achter en wat voor voeding gebruik hij?

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    fotot'je plaatsen hier lukt met niet, hij staat in m'n album. De foto met de beer.

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Weet iemand hoe snel een sleutelbeentje geneest bij een baby?

het is zaterdag nu 3 weken geleden, ze zeggen dat het met een week wel weer aan elkaar zit, maar dat je het nog niet teveel mag belasten.
    Chiel heeft dus alleen nog maar op zijn rug geslapen. had hem gister heel even naast mij op de bank op zijn "gezonde" schoudertje gelegt, maar toen begon hij gelijk te huilen, dus vind hij nog niet zo prettig denk ik.

20. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Wat een schatje zeg, en ook al zoveel haar. Mijn kleine heeft ook zoveel haar, alleen dat staat rechtovereind. Volgens mij wordt het krulhaar, alleen is het nog niet lang genoeg om te krullen :)

Deel Deze Pagina