Juni 2008 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Champy, Jun 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

eet smakelijk

2. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    da's wel sneu dat-ie er zolang last van heeft. Ze moeten maar snel doorkomen ja!

Bij Senna zie ik nog niks, dus zal nog wel even duren.

3. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Ruben deed er ook lang over. dacht vorige maand dat hij een tandje kreeg maar opeens had hij hem.

vandaag naar sinterklaas geweest. Ruben heeft het grootste tijd geslapen (lekker makkelijk) opeens een kwam er een piet en die vond hij zo leuk dat hij heel hard ging lachen.

4. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2008
    1,553
    0
    0
    Hoe kom je zo op 4 voedingen, heeft Babet dat zelf 'geregeld'? 230 per fles is best veel, hoe vaak kolf je voor hoeveel keer voeden? Raul krijgt overdag 3x180ml als hij op het KDV is.

Wat schrikken joh met die kruik! Ben je al een beetje bijgekomen?

Mamakaatje: hopelijk is het geen koemelk allergie, lijkt me heel erg lastig en vervelend... Leuk om met groentehapjes bezig te gaan. Ik wacht er nog even mee, tot 6 maanden volledige bv.

Zonnenschijn: Jeetje joh, weer ziek, vervelend joh. Klinkt wel bekend, hier ook dat virus geweest denk ik. Ze bouwen zo wel veel weerstand op voor later denk ik maar. Heb je een alternatief voor het KDV of moet je dan stoppen met werken? Enne, 49kg is wel errug weinig, wel goed voor jezelf zorgen, bv is een extra belasting. Ik merk ook dat ik nog erg moe ben en weinig energie.

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Moaatje : Bah zeg wat moet jij je rot voelen zeg. Gelukkig maar 5 minuten zeg, arm kind. Geef ze maar een dikke knuffel van mij.

Essiegirl: Fijn dat die andere puf beter is. Hier gebruik ik hem gelukkig weinig. Bij mijn zoontje moest ik hem ook altijd meeslepen maar nu hij is bijna 7 heeft hij het nog maar een paar keer per jaar. Ze kunnen het overgroeien dus duimen maar.

Zonneschijn: Jammer dat ze weer ziek is. En zelf goed eten hoor, poeh 49 kilo veelste weinig!

6. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

Sep 3, 2007
    1,389
    0
    0
    Friesland
    hallo dames hoe gaat het met jullie? Heb jullie al een tijdje niet meer gesproken maar ik had jullie iets beloofd.....
    vandaag is de zon voor ons weer een beetje gaan schijnen, heb een test gedaan en hij is positief! Kijk maar even in m'n album, doe morgen of overmorgen nog een digitale van cb voordat ik het echt geloof!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ow meid van harte gefeliciteerd! :D :D :D het is jw gegunt!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

iemand vroeg waar ik het zwarte jurkje weg had? ik krreg um van me moeder hij komt bij de v&d weg ;)

9. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Wauw Spirit! Gefeliciteerd! Het is jullie zooo gegund. Op naarde volgende positieve test.

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Spirit, wat ontzettend fijn voor jullie!

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Het is al de 4e keer in 6 of 7 weken dat ze ziek is, hoop dat het met 1 tot 2 daagjes weer voorbij is.
    Hoe lang had Raúl er last van gehad?
    Ik heb nog geen alternatief voor KDV. Stoppen met werken vind ik wel heel rigoreus. Dus eigenlijk weet ik ook niet zo goed wat we moeten doen.
    Ik doe m'n best om genoeg te eten, eet soms ook wel 6 boterhammen overdag, vind ik nogal veel. Misschien moet ik het inderdaad wat rustiger aan doen.

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    whooww spirit wat ontzettend goed zeg.
    wij duimen erg hard dat alles goed mag gaan.

13. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Hey wat lees ik nu..... Spirit gefeliciteerd.

Hier gaat het goed met de verkoudheid van Suzanne. Vrijdag kwam ik thuis van het werk en Suzanne heeft bijna de hele dag lopen huilen. Echt zielig voor mijn vriendje. Maar goed, 's avonds had ze hoge koorts. Zetpil gegeven 120 mg. En ze sliep als een roos. Alleen een nadeel: 's ochtends heeft ze een flinke poepluier die stinkt naar de zetpil. Maar.... de koorts is gezakt. Zaterdag en zondag lekker rustig aangedaan met haar. Sinterklaas afgebeld. Lekker rustig met Suzanne het weekend doorgebracht. En... ze is een stuk beter. Ok, ze hoest & niest nog al veel, maar dat is om het slijm los te weken. Het gaat 100 punten beter met haar.

Jippie nog maar 5 weken werken en dan heerlijk 2 weken vakantie (kerstvakantie). Hebben jullie nog plannen met de kerst? Normaal moet ik werken tussen kerst en oud/nieuw. maar nu ben ik voor de 2e keer vrij. Heerlijk....

14. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ilona: ben jij je appartement al kwijt?

15. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Gefeliciteerd! Ben zo blij voor jullie.

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    nee helaas. ook nog geen kijkers. maar hij staat nu alleen op marktplaats, vereniging eigen huis(mijn werk), jaap.nl, allehuizen.nl.
    dus nog geen makelaar. al wel een paar mensen gehad die meer foto's wilden zien.

ik ga naar Euro disney met oom en nichtje. 17 dec tot 20 dec dus dan vieren wij een beetje kerst.
    heb daar echt heel veel zin in

17. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw

hey lieve spirit
    wat een ontzettend goed nieuws ben heel erg blij voor jullie
    hoop dat je een fijne zwangerschap hebt en dat het goed mag gaan en dat je over 9 mnd ongeveer een lief kleintje in je armen mag sluiten :thumup: ;)

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Esmay heeft haar diploma gehaalt! :D :thumup: :whistle: =D>

19. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    @Spirit: Ik ben echt zo ontzettend blij voor jullie!

Ik vertelde het gister aan mijn man en zelfs hij kreeg traantjes in zijn ogen (meestal moet die niks hebben van ZP ...)

Duimen voor je!

20. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Oh gelukkig dat het beter gaat met Suzanne!

Wij gaan 2de kerstdag sowieso eten bij een nichtje van mijn man, gourmetten, en 1ste gaan we wel langs de familie en ik hoop dat ik mijn man over kan halen om bij mijn ouders te eten, want ik vind de kalkoen van mijn mama zo lekker :)

Share This Page