Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Vlademira:
    1. Ja
    2. Vrijwel iedere dag
    3. 's avonds
    4. melkchocolade
    5. Denk het niet. Of misschien moet je dan proberen werklui te trekken die naar hun werk gaan, die lusten wel een kopje koffie in de auto. Maar ik vind zoiets meer om er echt te gaan zitten
    6. Als het op mijn route ligt en niet duurder is dan bij de bakker, ja.

2. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    1 Jawel
    2 3 a 4 keer
    3 vooral als ik ongesteld moet worden of als ik wil ontstressen hahaha
    4 wit en melk met hazelnoot Jummie....
    5 Ik zal er sneller gezellig gaan zitten.
    6 ja hoor lekker

3. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    eva ligt al 3 weken in de buggy, omdat ze n de bak met helm niet past, overigens halen we die volgende week

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

1. nee
    2. bijna alle dagen
    3. 's avonds
    4. bon bon met praline
    5. nee
    6. Alleen voor kado denk ik

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ben benieuwd hoe dat gaat met helm, lijkt me erg wennen voor je kleine. Succes. ;)

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ilona, wat leuk, Jan Smit.

Dafke, met Babet gaat het ook goed.

Coco, pittige nacht hoor. Het breekt je echt op als je niet aan je slaap toe komt. En dan vanmorgen zo'n slaapkoppie ;) . Maar wow he, kolf jij soms tot 200 uit 1 borst :confused: . Ik ben verbaasd. Dat is echt mijn maximum uit twee, als ik een paar uur niet gevoed heb. Zwaar he, thuis zo veel bijkolven.
    Ik heb trouwens de wagen nog niet omgebouwd. ik denk dat ze nog wel even past. Ik hoop deze winter nog.

Eevitaa, ik steriliseer na ieder gebruik. Soms drie keer per dag. Is dat dus niet nodig?
    En ik begrijp dat je in de namiddag kv geeft? Hoeveel geeft je dan? En van welk merk? Babet heeft nog nooit een druppel van wat anders gehad dan mijn melk.
    En het word echt makkelijker nu. Ze ziet nu zelf waar ze happen moet, en ik voed veel minder vaak per dag. En onderweg is super praktisch.

Firstbaby, wat lekker om zo lang thuis te kunnen zijn. Zal wel even wennen voor je zijn om weer te beginnen. Kolf je thuis al? Je kan de gemengde melk invriezen tot 24 uur na het kolven van de eerste portie.

Ik ben ook nog niet aan stoppen toe hoor. Al voed ik nog geen 5 maanden natuurlijk. Maar bij 6 zal ik denk ik ook nog niet stoppen. Ik vind het nog veel te leuk. Laatst stond ik op het punt fv te geven, maar ik vind het zo bijzonder dat ze elke gram in haar lijf via mij heeft. Eerst 3910 graam in mij, en de rest nu er buiten. Ik kon het gewoon niet. Dus toch maar weer 's nachts aan de kolf...

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Moaatje: Als ik eens een goede nacht heb waarin Jayden doorslaapt van 11 tot 8, dan voed ik hem 's ochtends uit één borst, en dan kolf ik uit die andere zo'n 180-200 inderdaad. Maar tegenwoordig weinig goede nachten. Als Jayden 's nachts veel eet, komt er ongeveer 100 uit.
    Ik heb trouwens een handkolf, weet niet of dat wat uitmaakt voor meer of minder voieding kolven?
    En ik kook ook niet steeds meer alles uit hoor, zo'n 2 keer per week ongeveer. Verder gewoon steeds goed afspoelen met heet water.

8. Joni80

Joni80 Actief lid

29 aug 2008
    160
    0
    0
    Deventer
    Jeetje wat knap zeg 6 maanden borstvoeding. BV mag je met KV mengen hoor. Doen ze in het ziekenhuis ook

9. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    1: ja
    2: elke dag
    3: op het werk
    4: puur met noten.
    5: ja vooral als het langs mijn werk zou zijn
    6: ja

het lijkt mij geweldig om bij zo iets te werken.

10. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik zal het onthouden waar woon je ;)

11. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik heb 3 manden gekolft met de avent handkolf. Nu heb ik de medela freestyle dubbelzijdig electrisch. Ik heb geen verschil in opbrengst gemerkt. Wel erg in de tijd die ik aan koven kwijt ben.

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    in hoogland is wel een eindje van jullie vandaan volgens mij.
    maar in de weekende of vakantie zou het mij geweldig lijken.

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ben zooooooooooo jaloers op je Ilona! :confused: Jan Smit! omg Ik wil hem ook tegen het lijf lopen! :oops:

maar wat leuk zeg en? issie aardig? :)

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

chocola! gimmie! ow aj mag niet van Sonja :cry:

ow en tegen mij vroegen ook al 2 mensen of ik zwanger was (wast maar waar :oops: )grmbl..... drm maar afvallen hihi :)

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

1: Ja
    2: 4x per week (nu dus niet meer :( )
    3: s'middags
    4: melk met vulling (praliennevulling)
    5: Ja
    6: Ja zeker wel! :D

16. vlademira

we zijn door heel nederland aan het kijken nar een geschikt pand van friesland tot limburg

17. vlademira

chocola wordt je beslist niet dik van dat is een heel groot fabeltje

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik vind chocola heerlijk, alleen als ik er teveel van eet, dan komen er weer vervelende pukkels....

19. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Zou je overal kunnen en willen wonen ja? Knap hoor, ik zou t niet kunnen.
    Waar kom je oorspronkelijk vandaan? Bestaan er al veel van zulke zaakjes in NL? In Eindhoven nog niet, dus kom maar gezellig hierheen... ;)

20. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hè daar baal ik nou van; dat de wink in mijn berichtje hier boven als enige op een nieuwe regel staat...

Deel Deze Pagina