ik kom uit de prov groningen mijn hele leven gewoont nee zou me niet uitmaken waar ik zou wonen zolang ik maar mijn man en zoontje om me heen heb dit soort zaakjes bestaan nog helemaal niet in nederland en komt oorspronkelijk uit belgie daar zijn er wel heel veel maar hier bestaat het nog niet
Vlademira: 1. ja 2. 0 keer, 1 keer per maand (behalve op mijn cornetto ) 3. meestal tijdens auto rijden als snack 4. melk met hele hazelnoten 5. ja zeker, maar dan niet in de binnenstad waar je met de auto onmogelijk kan komen.
je weet niet half hope groot de wens is hihi maar eerst ff ontzwangeren en van essie genieten en kijklen we volgenmd jaar wel weer ( duurt nog zo lang)
Knappe meid hoor! Wil ook graag een tweede. De ene dag kan ik niet wachten om te beginnen met klussen, de andere dag vind ik het doodeng, omdat het zo snel zou zijn en zo, en ik nog exclusieve tijd aan Babet wil besteden. Maar da's ook niet helemaal fair, want dan zou een tweede nooit de exclusieve aandacht hebben. Pffff, moeilijk hoor. Enne, hoe eerder mijn gezin compleet is hoe eerder ik mijn buikwandcorrectie kan plannen .
spannend hoor! mijn vriend gaat per januari officieel voor zichzelf beginnen als zzp-er in de installatietechniek, daar weet je zeker van dat er werk van is, dat is ook zeker wel spannend! Maar jullie zouden dat idd nog moeten ondervinden! ik zal het wel willen volgen als jullie het doorzetten. succes ermee!
ik zal iedereen hier zeker op de hoogte houden en als het doorgaat zijn jullie nattuurlijk allemaal welkom voor de opening
Nou, die foto zal Quinten later niet zo erg vinden... .... maar dat mama hem op internet heeft gezet, dat vergeeft ie je nooit, haha!
als je dan in de omgeving van amersfoort of utrecht zit dan mag je best beroep op me doen. ik vind het iedere geval heel gaaf dat jullie het willen proberen.