moaatje: toch fijn als je als bv-mama's elkaar kunt steunen, het valt niet altijd mee... Op goede (lees rustige) werkdagen kolf ik 250 per keer. Voor de maandag kolf ik 3 voedingen, daarvan hou ik er vaak één over voor de dag erna, zo kom ik goed uit. Meestal drinkt ie dan 2x. Vaak ben ik net op tijd thuis om 18.00 uur of heeft ie net gedronken dan kolf ik dat ook nog. Tussendoor kolf ik bijna niet. Ik doe er nu wat makkelijker een beetje uit de diepvries bij. Eevita; aplausje voor onszelf Hoelang zou je BV willen geven? Ik denk niet verder dan 9 maanden, daarna zie ik wel of Raúl nog wilt of niet. De kinderwagen heb ik al omgebouwd, nu nog wat beter weer om hem uit te proberen. In het KDV slaapt ie nog in de kinderwagenbak maar hij ligt er wel strak in Firstbaby: succes met werk! Het zal wel moeilijk zijn (zeker de eerste dag). Gaat Danny naar het KDV of heb je het anders geregeld? Je mag melk van twee kolfbeurten gewoon mengen hoor, wel met dezelfde temperatuur. Raúl zit op 6 voedingen. Ongeveer: 5, 9, 13.00, 17.00 21.00, 1 uur. ff de kleine badderen en zelf eten. Ik kom morgen weer ff kijken...
Joni80: Fijn dat alles goed is gegaan met je kleintje. Nou hopen dat je gauw zelf weer wat kan slapen. Moaatje: Zo ik wis niet dat pampers zo gul is. Ik gebruik lidl-luiers maat 4
Gaat goed met ze, druk met heel veel andere dingen en daarom minder hier. En hoe zou het met Daantje zijn? En Schaapje ook al lang niet gezien... En Blondie? En Meryem?
Ja, inderdaad, het clubje is aarig uitgedund. Laten we maar aannemen dat het goed met ze gaat en dat ze hier vanzelf wel weer een keer komen aanwaaien.
Ik ga naar bed toe. Nog even tv kijken en dan (hopelijk) slapen. Eigenlijk verwacht ik Jayden nog een keer binnen nu en een uur, maar als ik er op ga zitten wachten zul je zien dat hij doorslaapt. Ik ga dus maar liggen en dan hoor ik het vanzelf wel. Welterustenen en tot morgen allemaal.
meiden misschin dat jullie mij kunnen helpen Quinten heeft verschrikkelijke last van luier uitslag ik verschoon hem altijd direct als ik iets voel ruik of zie en naar elke maaltijd maar hij heeft echt hele erge luier uitslag ik heb al geprobeert met maizena in de luier een katoenen luier onder zijn gewone luier goed insmeren met sudo creme maar niks helpt hebben jullie nog tips ik leg hem nu steeds zoveel mogelijk op zijn bloote kontje neer zal ff foto neerzetten
Super leuke foto's! Kan niet achter blijven dan he Ik ben op het moment erg druk..... Trainingen voor mijn nieuwe werk! 1 december gaan we open (MAKRO) Vind het heel spannen allemaal. Zal wel heel zwaar zijn... Heb altijd alleen maar op me holletje gezeten en mensen lastig vallen. Nu is het echt handen uit de mouwen steken hihihihi xxx Esther en Babypiet! (pakje gekregen!)
oh essy wat ontzettend gaaf zeg. ziet er echt super uit. ik ga zondag naar de sinterklaas in de arena. Denk dat ik ruben ook maar even leuk verkleed
Essie, wow, wat een leuk pakje. Lees dat je hem gekregen hebt, maar waar komt ie vandaan? Weet je dat?
@ Vlademira: Ik kan de foto van zn billetjes niet zien. Maar hier helpt Bepanthen altijd beter dan sudocrem. En inderdaad zoveel mogelijk in zn blote billetjes leggen. Gewoon een bedzeiltje in zn box doen en hem daar op leggen, dan maakt het niet zo veel uit dat hij plast ook. Heeft hij er al lang last van? @ Essie, leuke foto zeg! Echt een supergaaf pakje.
Sneu is dat... Wat ik meestal doe als ik uitslag zie ontstaan is de billetje xtra droogdeppen met een hydrofielluier voordat ik de creme erop doe. Of inderdaad aan de lucht laten drogen. Succes ermee.