Even advies vragen aan jullie. Suzanne moet maandag voor haar 3e prikjes, maar ze is nog steeds verkouden. Hoest nog volop. Vinden jullie dat ik haar die prikjes moet laten geven of moet ik wachten tot dat het hoesten minder wordt. Even advies.....
essie: wat een snoezige pakjes! Wordt die foto jullie kerstkaart? Leuke naam, Castano vlademira! Voor de schrale billetjes: ik neem aan dat je al zinkzalf hebt geprobeerd?
Hoesten klinkt vaak dramatischer dan het is, vaak een staartje nog.. Als ze nog verhoging heeft zou ik het uitstellen.
Moaatje: Ja ik heb echt genoten van de afgelopen maanden thuis. Ik heb zoveel gedaan wat ik lange tijd had uitgesteld. Dus nu wordt het weer 24 uur gaan werken. Kijk er nu wel naar uit. Joni80: Dank je wel voor je lieve woorden. Ik denk dat als bv eenmaal op gang is gekomen en je de eerste 2 maanden doorkomt het daarna stukken makkelijker gaat. Althans bij mij wel. Zonneschijn hoe is het met Senna? Vlademira: Een chocolaterie wat een leuk idee. Ik zou er zeker heengaan om koffie te drinken en wat lekkers met vriendinnen. Met name de koffie moet goed zijn en lekker. Verder zou ik er ook wel bonbons willen afhalen. Mara koffie afhalen denk ik niet. Misschien is dat meer iets voor werklui onderweg naar hun klus etc. Hier gebruiken wij alleen Pampers. Hij heeft sinds 2 weken maat 3. En die zit lekker ruim. Coco: Jou kleine 10 kilo? Dat is bijna het dubbele van mijn kleine. Toe maar, wat een sterke knul..
Vlademira: Wat vervelend dat Quinten uitslag heeft. Heeft hij er ook last van? Wat zielig. Danny heeft het tot nu toe nog niet gehad. Maar mijn nicht gebruikte voor haardochtertje altijd bepanthen en dat hielp altijd gelijk. Succes! Hmmm een naam voor jullie chocolaterie? Ik kom erop teug zal er even over nadenken. Lijkt me lastig.
Geen dank firstbaby. Ik heb helaas niet zulke goede ervaringen met de borstvoeding. Dus kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt.
Nou, dat dacht ik inderdaad. Omdat hij de vorige keer, anderhalve maand geleden, 7600 gram was, dacht ik dat ie nu wel tegen de 10 kilo aan zou zitten, maar het waren er maar 8, haha. Beetje verkeerd ingeschat dus. Wat leuk zeg, die pieten en kerstmannenpakjes die ik voorbij zie komen. Ik zou ook wel graag een leuke foto maken van Jayden in kerstkleertjes, samen met de honden, voor op de kerstkaart. Iemand enig idee waar ze zoiets verkopen? Ik hoorde al ebay voorbij komen, zal daar eens gaan kijken. Voor de honden heb ik ook hele leuke kerstsjaaltjes, zoek nu dus ook iets voor Jayden, zodat ze met zn drieën mooi op de foto kunnen. @ Vlademira: Zijn de billetjes al minder? Ik ben net voor het eerst op stap geweest met de omgebouwde wandelwagen. Jayden vond het prachtig, kan nu alles zien, terwijl hij toch nog half ligt. Ik had wel de hoes eromheen, tegen de wind en regen, hij vond het volgens mij een heel leuk geuid, de kletterende regen tegen zn afdakje. Ik ga nu even afwassen en een beetje opruimen. Het lijkt wel of hier een bom is ontploft, maar ik moet vanavond weer werken en ik wil het wel een beetje netjes hebben voor het weekend. Dus tot straks!
het is nu wat ingedroogd maar heb hem nog geen broekje aan gedaan en ook geen luier lekker hele dag op bloote kontje
ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik op de een of andere manier weet wat er gaat gebeuren.. eerst met de zwangerschap van mijn zoontje ik wist nog niet dat ik zwanger was en vroeg aan mijn man als ik nu zwanger zou zijn wat dan de week erna bij de dokter bleek ik zwanger te zijn werd nog gewoon ongesteld en ook geen symptomen en gisteren ben ik onbewust gaan kijken naar besparings tips en of we evt huur sub kunnen krijgen savonds komt mijn man thuis heeft hij te horen gekregen dat zijn contackt niet wordt verlengt. eer gisteren ik maak me zorgen over mijn oma en ben heel benauwd ik bel haar is er net een dokter bij haar en moet ze dringent naar het ziekenhuis vocht achter de longen. en zo heb ik wel vaker van dat soort dingen zijn er meer meiden die dit herkennen of ben ik de enige?
Verdorie zit ik Stijns nagels te knippen, knip ik in zijn vingertje. Bloeden en het stopt niet. Iemand een tip? Voel me zo schuldig. maar hij lacht al wel weer gelukkig
@ Vlademira: Nee, dat heb ik niet, nooit gehad ook, dus ik kan je er niet mee helpen. Lijkt me wel eng hoor. @ Joni: Is het bloeden al gestopt? @ Degenen die aan Sinterklaas doen. Wat kopen jullie voor je kleintje? Ik ben helemaal overdonderd bij wat ik allemaal bij Intertoys heb gezien, er is zoveel keus, en het ziet er allemaal zo leuk uit, dat ik het het liefst allemaal koop! Wat is nou echt het allerleukst voor een baby van 6 maanden, waar die ook meteen al iets mee kan? Ik vind het best moeilijk hoor.
O, en nog een vraagje: Hoe lang vermaakt jullie kleintje zich alleen in de box? De ene keer kan Jayden zo een half uur om zich heen liggen kijken met een knuffel in zn hand. De andere keer is ie het na 2 minuten al zat.
Lief dat je t vraagt; met Senna gaat het mwa... Niet goed, niet slecht. Langzamerhand lijkt ze over de buikgriep heen, maar ik denk dat de buikgriep de reflux weer heeft verergerd. Ze blijft dus best wat spugen en last houden van zuur. Drinken doet ze nog steeds niet supergoed, vandaag 3x een beetje. Maak me nog steeds zorgen. Ben blij als we vrijdag over precies een week bij de kinderarts terecht kunnen. Ben ook wel beetje bang dat ze dan ter observatie wordt opgenomen... Maar ja, als het nodig is, het kan ook niet zo door blijven gaan. Vlademira, ik heb dat soms wel es, van dat je weet dat er dingen gaan komen. Ben er van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde. Maar niet fijn dat je vriend z'n contract niet verlengd wordt... Of des te meer reden voor een eigen zaakje? Joni, helaas geen tips. Ben er zelf ook steeds bang voor dat ik een keer misknip. Volgens mij overkomt iedereen het wel een keer vroeg of laat. Bianca, als Suzanne geen verhoging heeft of zieke indruk maakt, zou ik het gewoon door laten gaan. Of overleg ter plekke met het cb. Heb ik de 3e x ook gedaan. Senna had bij de 3e prikjes er het minst last van trouwens. Weet niet of het toeval was. Misschien dat je d'r vantevoren vast een zetpilletje kan geven.
Bij Ruben is het ook heel verschillend. zo kan kan hij een uur zich vermaken en soms hoef ik hem er niet in te leggen. ik heb wat boekjes gekocht bij de kruitvat. ik wil nog wat dingen voor in de box. weet alleen nog niet wat. misschien een leuk zwemband, knispelboekje, pff verder weet ik het ook niet zo goed.
@ Zonneschijn: Wat jammer dat het niet zo lekker gaat met Senna. Maar volgende week naar kinderarts... Kon je trouwens niet eerder terecht daar? Dit is toch best een dringende zaak toch? In ieder geval heel veel succes met alles, hopelijk gaat het snel beter.
@ Ilona: Knisperboekje heeft ie al, één met auto's en hij is er helemaal weg van. Ik denk dat een knisperboekje voor deze leeftijd echt een aanrader is, maar dat heeft ie dus al! De opa's en oma's hebben ook al wat gekocht, maar dat is meer voor over een paar maanden, want zelf op konpjes drukken kan ie nog niet, ja af en toe per toeval...
He Ilona, ik zit net even in je album te kijken, leuke foto's. Is jouw Ruben ook zo'n mouwensoppert? Jayden heeft vaak hele natte mouwen, want als ie geen speeltje voor handen heeft, gaat ie gewoon aan zn eigen mouw beginnen, haha.