@ Coco het bloeden is gestopt, heb er een mini pleistertje opgeplakt. @ zonneschijn vervelend zeg dat het nog steeds niet lekker gaat met Senna. Ik hoop dat het snel over is. Stijn kan zich soms wel 1,5 uur vermaken in de box. Maar als hij het zat is dan laat hij het ook echt wel horen.
ik had voor m'n neefje een blauwe knuffels gekocht die heel hard ging lachen en 'oh oh' zei als ie werd geschud. Hij vind hem geweldig ( en ik ook), ik denk dat ik die ook voor ons ga kopen. hij is nu helemaal van de geluidjes en alles in de mond, zelf Nijntje van 60cm, dat ging alleen niet
Heb ook een huisjes voor in de box met allerlei deurtjes en gekke speeltjes, vind ie ook super. Hij draait nu constant op z'n buik en ligt ie voor het huisje in de spiegel te kijken ga ff eten maken
Vlademira: Vervelend zeg dat hij van die zielige biletjes heeft. Ik hoop dat zijn tandjes gauw door zijn, vaak komt het daarvan! Arm jochie Joni80: Vervelend zeg dat je in zijn vingertje heb geknipt. Hier heb ik het ook gehad! Echt rot voel je je dan. Ik heb ze daarna niet meer geknipt. Stopt het schaartje in de oppastas ( dan doet mijn moeder het) of ik het laat het mijn man doen. Durf het niet meer.
Kleintje en Mamakaatje (en eventuele anderen waravan hun kindje medicijnen tegen reflux hebben gekregen), Hoe heeft de kinderarts bij jullie kindjes reflux vastgesteld en medicijnen voorgeschreven? Hebben ze daar onderzoeken voor gedaan of gaan ze uit van wat jullie als ouders vertellen? Senna heeft er nu zoveel last van. Maar ik ben bang dat ze in het ziekenhuis eerst allerlei onderzoeken willen gaan doen, dat lees ik op internet, of dat ze Senna ter observatie opnemen. Hoe ging dat bij jullie?
Bij mij : Ik had zelf wel in de gaten dat Frits last had van maagzuur (rook heel zuur, gilde na het eten, wilde niet liggen) maar spoog niet... Dus naar de HA en daar mijn verhaal gedaan en zij zei gelijk dat ze aan reflux dacht en de KA ging bellen om te overleggen. Ik werd later die dag opgebeld dat ik met drie medicijnen moest gaan werken. Motilium voor snellere verwerking van het eten en een laagje in de maag te vormen. Zantac tegen ontstekingen en helende werking van de slokdarm en na het eten Graviscon als verzachting..... Was een hele opgave, maar op een gegeven moment gaat het vanzelf! Toen moest ik een keer stoppen, maar toen kreeg hij gelijk weer last, dus hop weer beginnen en 2 maanden later langzaam afgebouwd en hij heeft er geen last meer van! Hij moest er blijkbaar overheen groeien! Maar dat is ons verhaal, hopelijk heb je er iets aan!
Babet wil soms helemaal de box niet in. En soms kan ze zich er tijden vermaken en valt ze er ook in slaap. Maar een uur spelen in de box red ze wel. Bianca, Babets prikjes zijn ook uitgesteld. Als je je er niet prettig bij voelt gewoon niet doen.
ie van mij maar dat doet hij al een tijdje alleen trekt hij zichzelf nu ook op aan de box om te gaan zitten
Kleintje, bedankt voor je antwoord.Fijn om te horen dat er niet persee eerst allerlei vervelende onderzoeken hoeven te gebeuren! En helemaal fijn dat Frits eroverheen gegroeid is. Hoe lang heeft dat geduurd? Senna kan zich soms ook heel lang in de box vermaken, soms een uur. En dan vaak ook nog met 1 en hetzelfde speeltje. Vind het best lang maar ook wel lekker eigenlijk. De andere keer wat korter, als ze moe is of er is iets.
Vannacht voor het eerst in z'n eigen ledikant geslapen, ging erg goed. Alleen overdag vind ie het niet zo leuk, dan huilt ie behoorlijk als ik hem erin leg. Hoe lang blijven jullie kindjes nu wakker en hoelang slapen ze overdag? Raúl is om 7 uur vaak wakker en is vanaf die tijd tot 's avonds 7 uur 2 uur wakker en slaapt dan 1,5 uur (soms iets langer). gisteren 2x gebeten, niet zo fijn. Had nog niet echt honger en dacht zeker dat het een speeltje was fijn weekend allemaal
Rectificatie: Pampers stort per pak 5 cent aan unicef. En niet 0,047. Had dit eerder toch echt gelezen denk ik. Maar kan het niet meer vinden. Maar het blijft een dieronvriendelijk bedrijf .
En hoe vond je het zelf? Babet slaapt nog in de wieg naast ons. Overdag wel in haar ledikant. Zijn er nog meer mama's met de baby op de kamer?
Viel me mee... ik had de babyfoon naast me, dus de geluidjes heb ik niet gemist Vind het voeden dan wel vervelend. M'n man verschoont hem eerst en legt hem bij me in bed en ik breng hem na de voeding weer terug. Alleen m'n man reageert niet zo snel, ik heb hem dus het bed maar uit geduwd Voeden in z'n eigen kamer zou ook nog kunnen, daar staat een fijne stoel, m'n bed is alleen veel lekkerder.... Hoe doen andere bv mama's dit 's nachts?
Nee, da's niet handig nee. Kook je iets makkelijks of kan je voorbereiden? Ik ben zo bang dat onze babyfoon uit zou vallen of zo. En dan ben ik ook nog zo'n mamam die overal doorheen slaapt. Babet moet echt gaan brullen wil ik wakker worden. Ik reageer gewoon niet op gepiep en gepruttel als ik slaap. En vriend al helemaal niet. en voeden in bed blijft het fijnst denk ik. Ik heb zo'n schommelstoel staan, maar voor 's nachts blijf ik in bed. Overdag ook vaak trouwens.
Moet nog een kadobon halen bij ikea en nog boodschappen doen en die kleine blijft maar slapen. Pffff, racen straks.