Het staat in het groene boekje wat ik van pampers heb gekregen. Het is reclame daarvan en het staat onderaan in hele kleine lettertjes dat ze 0,047 storten per pak, ongeveer halverwege het boekje.
ja echt? Ons kindjes schelen 2 week, bij mij probeert ze haar eigen wel op te trekken maar kan het zeker nog niet ik denk dat het nog even gaat duren... Vanaf wanneer kon hij het?
wat een gaafe kaart zeg essy. ik heb ook een leuke besteld. kreeg 10 gratis kaarten met een foto van Ruben.
Ben nu nog aan het uit vogelen waar ze te uploaden en dan bestellen. Zie nog niet echt goedkope moet ik zeggen! xxx
@ xxxx1974: Jayden is geen slaperd overdag. Meestal 2 keer 3 kartier/uurtje, en dan slaapt hij vaak nog even korte hazeslaapjes in de wandelwagen. @ Moaatje: Als Jayden 's nachts komt zit ik meestal op de bank. Maar dat is hier nogal makkelijk want we wonen gelijkvloers. De woonkamer zit pal naast zn slaapkamer. Over het zitten. Dat kan Jayden nog niet hoor. Maar zijn er nog meer babies die het wel kunnen? @ Essie: Leuke kaart zeg. Ik zou willen dat ik zo creatief was!
@Zonneschijn: ik ben zelf met Evy naar de huisarts gegaan en heb mijn verhaal gedaan (nadat ik door t cb weer was weggestuurt met t verhaal "We hebben alles gedaan en je moet ze maar vaker verschonen en bij 9 mnd zal t wel over zijn".) De huisarts heeft een doorverwijzing naar een KA gegeven en daar hebben we ons verhaal gedaan. Zelf vroeg ze nog wat dingen en meteen erna zij ze dat t reflux was en dat Evy hiervoor Zantac zou krijgen. Verder heeft ze haar even nagekeken en gemeten en gewogen voor de hoeveelheid medicijnen. Evy spuugt nu nog wel regelmatig, maar een stuk minder vaak dan eerst en het belangrijkste ze huilt er niet meer bij. De medicijnen innemen vindt ze nu ook niet meer erg. Hoe gaat t met t spugen van Senna nu? En met de diarree? Wanneer mocht je nu naar de KA?
Wat een leuke foto Essiegirl! Voor het Sintfeest hebben wij van Nijntje rammelspeelgoed gekocht, het zijn een soort muziekinstrumentjes. Verder knisperboekjes en een speeltje voor in de autostoel (bij de kruidvat). Vind t best moeilijk, wil ook niet dat de hele box vol ligt met speeltjes die vol met flikkerlichtjes en liedjes zitten... Rollen jullie baby's al allebei de kanten op (dus de ene x linksom en andere x rechtsom) en van rug naar buik en weer terug? Evy gaat alleen linksom van haar rug naar buik, terug lukt niet, wat continue voor huilbuien zorgt omdat ze t na 2 minuten op haar buik weer zat is. Dan leg je haar weer op d'r rug en hopla 2 sec later ligt ze weer op d'r buik...hoezo eigenwijs
Luuk slaapt ook nog in de wieg naast me..ben een kleine week begonnen om hem overdag in zijn ledikant te leggen en hij vind dat nu prima.. "s morgens om 7 uur drinkt ie bij me op bed.. mijn man haalt hem uit de wieg, verschoont hem en legt hem lekker bij me neer en gaat dan naar het werk. Maar 's nachts krijgt Luuk geen voeding meer...komt jouw mannetje nog wel 's nachts dan? Luuk krijgt nu 4 voedingen en de laatste is om 19:00... Nog even en ik doe hem ook in de ledikant voor 's nachts (alleen moet ik even aan dat idee wennen...)
Goh ik lees hier over zitten en rollen.... Meike kan nou net op haar zij draaien. ze is blijkbaar dan niet zo snel gr Willeke
Zou ik niet zeggen hoor, het gemiddelde ligt op 6 maanden dus ze heeft nog tijd zat. En als ze al op haar zij gaat draaien dan zul je zin binnen de korste keren sta je dan bij de box van huh had je toch op je rug gelegd.
Babet heeft ook pas een enkele keer gerold hoor. Alleen van buik naar rug. En dan alleen op een vlakke ondergrond, en als haar armpjes over elkaar liggen.
Dankje voor je antwoord! Spugen is gelukkig minder. Op advies van de KA zijn we begonnen met bijvoeden en het valt me op dat ze sinds ze dat een aantal dagen krijgt, de buikgriep begonnen is. Toen een aantal dagen alleen weer bv gegeven en het gaat nu beter. Vandaag en gister een half flesje kunstvoeding gegeven en dat spuugt ze na een half uurtje uit. Ook krijgt ze na het flesje rode vlekjes/bultjes rond haar mondje. Door dit alles denk ik misschien ook aan koemelkallergie. Wat waren/zijn bi Evy de symptomen? Bij Evy denken ze er toch ook aan? En wat is nu het plan? Op internet lees ik iets van provocatietest... Aanstaande vrijdag gaan we weer naar de kinderarts. Ik wil tot die tijd even goed bekijken hoe Senna reageert op welke voeding, zodat we ons niet zomaar laten wegsturen. De laatste keer zei de KA dat ze niet aan koemelkallergie dacht namelijk. Zo, ik ga nu even ontbijten en douchen. Oja, Senna rolt ook nog alleen van en naar d'r zij, nog niet verder.
zonneschijn, wat vervelend allemaal voor je meisje (en voor jullie) Luuk heeft een lichte koemelkallergie, dat bij hem zich uit in eczeem. Ik heb zelf een eliminatie-provocatietest gedaan..dus een poos alles vermeden waar koemelk inzit.. (ga toen nog vol. bv) en toen een dag weer karnemelk gedronken en kaas gegeten.. de volgende dag zat hij er weer onder. Luuk krijgt nu nog bv en speciale voeding (Pepti) Ik drink/eet geem koemelkproducten meer en stop volledig met bv per december. Dan heb ik de 6 maand volgemaakt... Je kan gewoon zelf een eliminatie-provocatietest doen, dat hoeft niet op advies van cb of kinderarts. Op het cb zeiden ze ook dat het gewoon babyeczeem was.. Luuk heeft nog steeds wel wat eczeem..maar niet zoals het was... Wat een verschil met voor en na mijn koemelkgebruik! Succes meid!