grappige kerstkaart essy mamakaatje: Hier ook van rug naar buik, links en rechtsom. Terug lukt ook niet terwijl dat 2 maanden geleden wel ging. Het knisperboekje van Nijntje is hier favoriet, hij kan daar wel een half uur mee spelen. Gaat gillen als je hem afpakt.. Blondi: 4 voedingen, dat is fijn... Gaf Luuk zelf dit ritme aan? Ik zit om 6 soms 7 voedingen. Moaatje: Hier ook het liefst in bed voeden, ook overdag. Vervelend dat eczeem.. Ik was bang dat Raúl dat ook zou hebben, het is gelukkig nu weg. Heb zelf aanleg voor allergie nl. Zitten kan hij wel maar nog niet los, alleen als we hem in z'n zij vasthouden. Hij heeft nog geen goed evenwicht en klapt naar voren. Het sneeuwt hier, leuk! Alleen geen weer om de kinderwagen uit te proberen Vandaag lekker maar DVD-tje erin, open haard aan, hapjes opmaken van gisteren... Gisterenavond was erg gezellig. Heb uitgebreid allerlei nieuwe dingen gekookt. Voor het eerst weer laat naar bed en dat ging goed. Vanochtend lekker tot 11 uur gedommeld....
Wat een mooi uitzicht buiten he! Bij ons sneeuwt t ook nog. Heb gewoon gelijk zin in de feestdagen Wilde eigenlijk leuke foto's maken van Evy in de sneeuw, voor op de kerstkaarten. Is alleen wel een beetje koud nu en ze slaapt nog steeds. (al bijna 2 uurtjes nu, doet ze anders bijna nooit zo lang) @Zonneschijn: De KA wilde dit de volgende x bespreken, het blijkt dat veel kindjes met reflux ook last hebben van een KMA. Bij Evy twijfel ik hieraan, ze heeft geen exzeemof plekjes oid. Ik weet niet of windjes laten, kreunen en soms huilen tijdens de fles er ook bij horen?! 5 december mogen we weer terug komen en dan horen wij verder. Wat voor flesvoeding geven jullie? Standaard of hypoallergeen? Wij nu nog Friso extra (voor hongerige baby's), ws moeten we terug naar hypoallergene voeding. Ik hoop voor jullie dat de KA je serieus neemt en dat Senna snel weer de oude is zonder spugen etc.
Zijn jullie baby's ook zo aan t kraaien/gillen om hun stem uit te proberen?Bij Evy hoef je je oor niet vlakbij haar mond te houden hoor Hoe hebben de fv mama's die 5e voeding afgebouwd? Evy drinkt hem nog wel aardig leeg, maar de 1e voeding 's ochtends drinkt ze niet leeg, laat vaak veel staan. We durven alleen die laatste fles nog niet weg te laten, omdat we pas sinds 2 1/2 week kunnen doorslapen zonder dat Evy wakker wordt midden in de nacht. Ik zag nu alleen dat als ze over gaan op de volgende voeding dat ze dan nog maar max 800 ml mogen drinken, dit betekend dus 1 fles minder?!
Essiegirl heeft al een mooie foto ervan laten zien. Ik wil even zeggen voor de kindjes met een puf, goed poetsen de ventolin is heel slecht voor de tandjes. Ik wis dat eerst ook niet en deed altijd eerst mijn zoontjes tandjes poetsen en daarna een pufje voor de nacht. Het resultaat een paar rotte melkkiesjes. Dus vandaar deze tip, hoorde ik helaas veelste laat van de tandarts.
@xxx1974: Nou Luuk dronk nog 5 keer (rond 23:00 laatste voeding). Daar moesten we hem altijd wakker voor maken.. Toen zei cb met 5 maand..hij kan wrs wel met 4 af..laat hem maar es slapen en kijk wat er gebeurt..en meneer sliep gewoon door tot 7:00 Wat een leuke tandenborstel is dat. Heeft iedere drogist die?
Allemaal bedankt voor jullie antwoorden. Nee ze heeft geen verhoging meer. Gisteravond hebben mijn vriend en ik besloten om het toch maar te doen. Gisteren heeft het hier goed gesneeuwd. Gelukkig werk ik nooit op maandag. Maar ja, ik moet er wel 2x uit met de auto. Het schijnt dat er hier nog meer sneeuw gaat vallen in de ochtendspits. Ik zal eens gaan kijken op nu.nl
Goede morgen meiden. gister ging ik naar de arena was echt heel gezellig. Ruben is nu wel goed verkouden. zodra de foto's binnen zijn laat ik het jullie zien. fijne dag vandaag.
Hallo meiden. mijn man en ik hebben gisteren besloten dat we voor een 2de gaan vindt het helemaal geweldig ik weet dat het misschien nog wel heel lang kan duren maar we proberen het gewoon en we zien wel wanneer het zover is is het snel dan is dat natuurlijk harstikke mooi.
Gefeliciteerd! Wij hebben het ook al besloten. Maar dan moet Suzanne een jaar zijn geweest om voor een 2e te gaan. We willen zo snel voor een 2e gaan, omdat onze leeftijd ook een rol speelt. Het wordt moeilijker zwanger te worden naarmate je ouder wordt. Maar.... dat wil niet voor iedereen zeggen. Bij mij is het ook voor de gezondheid beter. ik heb nl. trombose; dus nog een zwangerschap er boven op.... Alhoewel: met deze zwangerschap ben ik zo doorheen gelopen. Alleen de bevalling vond ik 3x niks. Ik wilde best wel een spontane bevalling, maar ja... ik was ingeleid; dan loopt het allemaal anders dan je hebt gepland.
Suzanne is wakker. Komt mooi uit. Hoef ik haar niet wakker te maken, want we moeten om 10:15 bij de osteopaat zijn. Het gaat steeds beter met haar hoofd. Ze heeft nog wel een voorkeurshouding. Maar de platte kant is nu bijna weg.