waarom moet susanne eerst een jaar zijn dan ? wij zijn gisteren begonnen we willen vanaf nu wel gaan bij houden omdat we eigenlijk graag een meisje willen (niet verkeerd opvatten hoor als het weer een jongetje wordt dan zijn we er ook erg blij mee ) maar lijkt ons zo leuk een jongetje en een meisje
haha wat ontzettend leuk dat jullie weer zijn begonnen voor een tweede. ikzelf (als ik een partner had) zou nog niet moeten denken aan een tweede. heb aan Ruben al mijn handen vol. Bianca fijn dat het al weer wat beter gaat met suzan der hoofdje.
Quinten is heel makkelijk en dat scheeld denk ik ook wel veel mijn man en zijn broer schelen 1 en een half jaar hij vondt dit altijd geweldig mijn zusje en ik verschillen 3 jaar is eigenlijk net teveel
Goeie morgen allemaal Wat een apart verhaal zeg vladermira heb ik nog nooit van gehoord. Ik kreeg pas ook een rare opmerking van een klant die zei oh heb je een meisje gekregen nou dan had je man zijn ogen maar open moeten houden. Nou jah net of een meisje niet leuk is. Ik geloof dat de natuur bepaald wat het word, zelf kan je daar niks aan veranderen gelukkig. Snap best dat je een meisje wil maar gelukkig is jongen ook welkom bij jullie. Ik ben zelf erg hard in mijn oordeel want ik vind als mensen perse of een jongen of meisje willen er niet aan moeten beginnen. Er stond een tijdje gelijk zo'n verhaal van een taiwans echtpaar op internet, te oud om zelf nog kinderen te krijgen dus ivf gedaan in engeland. Ze zouden een jongetjestweeling krijgen, maar toen het na de bevalling twee meisjes bleken te zijn hebben ze gewoon achter gelaten. Dat vind ik gewoon schandalig omdat er zoveel mensen zijn die geen kindjes kunnen krijgen en het zo graag zouden willen. Nou maar hopen dat het gauw raak is.
oke.... raar, maar ja, misschien is het wel zo! haha maar wat leuk dat jullie al voor een tweede willen gaan! Chiel is niet meer ziek, maar heeft nog wel een kriebelhoest volgens mij. maar is het zo dat ze daar iets voor mogen hebben? vaal als hij de fles op heeft, en dan moet hij daarna hoesten, maar dan komt er heel veel melk mee terug. vanmorgen is bijna de hele fles terug gekomen, de fles van daarnet is niet zoveel op terug gekomen, maar wel meer dan een beetje.... ik zag tussikind van vsm, ik denk dat ik dat ga halen, of moet dat op aanraden van een ha?
ooeeeh, daar kan ik ook heel slecht tegen! mensen vroegen mij ook al wel eens, heb je een voorkeur? ik zei altijd dat je eigenlijk geen voorkeur kan hebben, het is idd toch al bepaald. en heb je een voorkeur voor een meisje, en je krijgt een jongen, net of je daar dan niet zo blij mee kan zijn ofzo. maar idd wat vlademira zegt, nu een jongetje, en een meisje erbij zou heel erg leuk zijn! dat heb ik ook, maar als een het weer een jongetje wordt, oke, dat is dan ook goed.
Ik hoopte ok op een zoon. Maar het was toch echt een meid En geen haar op me hoofd die eraan dacht haar achter te laten Ik ben dol gelukkig met mijn meisje. Wat een naar verhaal zeg over die 2ling jakkes! En over dat spugen met dat hoesten. Hebben we hier ook erg last van gehad. Ik heb het gewoon bij de drogist gehaald
Vlademira, wat leuk, nu al gaan voor een tweede. Wij hebben het er stiekem ook al over hoor. Ik heb een vraagje over de flesspenen. Babet drinkt wel eens bv uit de fles als ik weg ben. Nu gebruik ik avent flessen en spenen. Ik gebruikte nog steeds speen nummer 2 omdat ze gewoon een kwartier over haar fles deed. Maar sinds kort is ze met deze maat met max 5 minuten klaar. En de melk stroomt via haar mondhoeken naar buiten. Ik heb toen die 3 standenspeen maat 3 gepakt, maar dat gaat nog sneller . Hoe kan ik haar nou op een normaal tempo laten drinken? Speen 1? Van 0 mnd tot 1 mnd?
Vlademira das een verrassing zeg! een 2de leuk hoor heb het kerstjurkje gewonnen voor 79 cent op ebay
Omdat we eerst van haar babytijd willen genieten. Gewoon een 1 1/2 jaar verschil vind ik wel genoeg. Mijn broer en ik schelen 3 jaar.
Nee hier heeft het niet geholpen... Maar dat wil niet zeggen dat het bij jou niet helpt... Sam is asmatisch..... dat wist ik toen nog niet helemaal. Nu hebben we 2 puffen Maar daar doet ze het goed op gelukkig!