Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

bij ons heeft het wel gewerkt. Ik doe 't trouwens nog steeds. Ze vindt het wel lekker. Als het aan Suzanne ligt, wil ze 't hele flesje erin hebben. :) Je ziet ook echt haar lippen afvegen...

trouwens het komt nu wel los. Dus het werkt wel.... althans bij ons dan.

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

ze hoest dan wel, maar je merkt dat het losser begint te komen. Af en toe slikt ze 't slijm gewoon in en dan trekt ze een zuur gezihct.

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

nou, dan gaan we het gewoon proberen, het is toch homeopatisch, dus heel ernstig kan het niet zijn!
    want dat er telkens een hoop melk erbij uitkomt als hij net de fles leeg heeft, dat is ook geen pretje, heb er voortaan iedere keer een handdoek bij, en geen spuugdoekje meer!

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Cool, zo kan je nog eens iets kopen :D

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Zit er geen scheurtje in de speen? Hier ook gehad en toen ik in de speen kneep was het gaatje groter geworden door slijtage. Hier ging het drinken ook steeds sneller toen.
    Ik gebruik hier wel de 3 standen speen omdat ze zeven schepjes nutriton er door heen heeft. Die gebruik ik al vanaf twee weken al staat er 3 maanden op.
    Hier in de winkel zei de verkoopster dat de maanden niet uit maakt, zitten alleen steeds meer gaatjes in de spenen blijven even groot voor het mondje. Dus welke maat je beval zou ik gewoon houden en blijf ze te snel gaan met 2 dan moet je inderdaad speen 1 hebben. Maar daar zit maar 1 gaatje in dus weet niet of dat erg langzaam gaat voor haar.
    Ik hoop dat je er wat aan heb.

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Mijn vriendje belt me net met de vraag of ik al buiten ben geweest. Enigszins verbaasd zei ik dat ik wel even weg was met de hond. Vraagt ie of ik mijn laarzen aan had. Niet dus. Blijkt dat sinterklaas en zwarte piet vannacht mijn laars hebben bezocht en ik heb kaart1es gehad. k ga naar de musical tarzan! :whistle:

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Leuk zeg, hoezo koopjesjager. :D

Morgen zijn er een hoop leuke dingen van winnie the pooh in de aanbieding bij de kruidvat.

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Gaaaaaaaaaf wat lief van je vriend zeg. ;)

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Heel lief inderdaad. Heb er nu al zin in.

Maar over de speen. Ik zat ook al te kijken naar een scheurtje. Maar ik zag niks. En ik heb in deze maat 5 spenen, en allemaal te gelijk stuk lijkt me sterk.

Ik denk dat ik toch dan maar speen 1 ga proberen. Morgen gaat ze weer een dagje naar oma toe. 1 gaatje is inderdaad weinig. Ik vind het maar vreemd. Ik zat ook al te denken er wat door te doen, maar liever nog niet. Qua vastigheid vande voeding lijkt ze het nog niet nodig te hebben, ze is met de hoeveelheid prima tevreden. En dan begin ik er liever pas met 6 maanden aan.

Maar stel dat ik de bv toch wat wil verdikken om haar af te remmen, wat kies ik dan het beste? Ik hoor jou over nutriton. Dat ken ik niet. Ik zag hier in de winkel wel laatst bambix geloof ik. En dan naturel en vanille. Hoe kies ik zo iets?
    En welk papje mengt met bv? Of maakt dat niet uit?

10. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ik gebruik daarvoor nog steeds de kleinste difrax speen, Small is dat. Normaal aan de borst drinkt Raúl 20 minuten, de fles gaat veel sneller waardoor hij op het KDV meer zuigbehoefte heeft. Soms krijgt ie daarvoor een speentje. Thuis wilt ie dat niet, daar wel.

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Vijf spenen stuk tegelijk dat kan niet, dan word ze steeds sterker met zuigen denk ik. Ik gebruik nutriton voor het spugen omdat ze reflux heb.
    Ik zou eerst stand 1 proberen en als dat ook niet lukt dan pas iets er doorheen gaan doen. En even zeggen dat ze rustig moet drinken. :)

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    O jah nutiton hebben ze bij de meeste drogisten, bij de meeste supermarkten niet. ;) Mag door de borstvoeding staat erop, is een oranje pakje dan kan je eens kijken in de winkel.

13. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Bij ons ging de aventfles nr 1 altijd veel te snel. Wij zijn toen overgestapt op de difrax s-fles met speentje maat S. Dit ging bij ons een stuk beter.
    Nutriton is officieel voor spugen, het maakt de voeding wat dikker.

Vandaag is het hier een ziekenboeg :( Mijn vriend werd vannacht ziek (buikgriep) en viel opeens ook beneden flauw neer. De kinderwagen ving zijn klap gelukkig een beetje op, maar t was wel schrikken.
    Maar na een nacht alle ontlasting en spuug opruimen ben ik vanmorgen zelf ook ziek geworden. De kleine had vanmorgen ook al een luier met dunne ontlasting. Fijn hoor! We zijn zo slap als een vaatdoek en Evy vraagt natuurlijk ook de nodige aandacht.
    Vanmorgen is ze een paar uurtjes naar mijn schoonzus gegaan, zodat wij even konden slapen om wat aan te sterken.
    Echt lief van haar hoor! Evy heeft daar heerlijk geslapen :) . Mijn schoonouders kwamen net boodschappen brengen en mijn ouders wilde ook al komen, omdat wij trillend op onze benen Evy aan t wassen en aankleden waren vanmorgen.
    Hopelijk voelen we ons morgen wat beter en krijgt Evy er niet teveel last van.

Morgen lees ik de rest wel bij, ga nu een beetje pap proberen te eten en straks een flesje geven aan de kleine.

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

beterschap aan jullie allemaal!

ik geloof dat ik een voorhoofdsholte ontsteking heb. wat doet dat pijn zeg. en paracetamol helpt niks... en mijn oog is ook helemaal dik.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

meiden met zieke kindjes of die zelf ziek zijn ( of hun mannetjes die ziek zijn) beterschap!

ik ben helemaal happy heb met me vriend gepraat hihi :) ging over een 2de

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Vriend? Sinterklaas zei ze toch?

Maar tarzan is wel heel gaaf. Ik ben er ook geweest, echt een hele leuke musical!

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hihi, vertel!

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik heb zaterdag het boek van Stefan Kleintjes 'van borst tot boterham' in de bieb gehaald. Ze hadden hem eindelijk. Echt een gaaf boek.
    Ben echt helemaal enthousiast en kan niet wachten om ermee te beginnen.

Voor degenen die ook Rapley doen / willen gaan doen. Waar gaan jullie mee beginnen?

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik zit hier gezellig in mijn eentje te kletsen, haha.Waar is iedereen?

Ik ga nog maar even verder in mijn boek, hopelijk is er straks nog iemand om mee te kletsen.

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nog steeds niemand? Wat is het rustig hier vanavond zeg.

Ik ga zo naar bed. Jayden slaapt al vanaf 8 uur, en als ik ga zitten wachten tot ie voor zn laatste voeding komt, zul je zien dat hij tot morgen doorslaapt. Dus ik ga zo maar naar bed en dan hoor ik het vanzelf wel (of niet natuurlijk, dat hoop ik)

Welterusten allemaal en tot morgen.

Deel Deze Pagina