Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
  2. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
  3. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
  4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wat een leuke foto's!

5. vlademira

vlademira Niet meer actief

Quinten eet zelf met een lepel knap he

6. vlademira

hij kan nog niet zelf schepen maar als er wat op zit en ik of mijn man geven de lepel aan hem dan gaat hij meteen naar het mondje

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ow wat goed zeg! :)

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Esmay heeft net de halve kamer door gerolt haha :)

9. vlademira

zo das knap zeg dat doet quinten niet gaat wel op de buik vooruit met de hulp van handjes en voetjes maar hij rold niet zo graag meer

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik kom vanavond thuis van eventjes weg, heeft mijn man Jayden al in bed gelegd... in z'n overdagtrui... zonder slaapzak... met blote beentjes... Maar zonder slaapzak gaat ie aan het kruipen en nu lag ie dus helemaal boven in z'n bedje boven zn dekentje uit... Heb dus maar even een los dekentje over hem heen gelegd, want hij zal het wel koud hebben gehad. Pfff, mannen! En als antwoord kreeg ik " Ja, ik dacht dat hij nog wel een keer wakker zou worden als jij thuis kwam". (meestal komt ie inderdaad ook nog een keer om een uur of 10, maar nu niet dus.)
    Dus ik ga nu meneertje maar even wakker maken, want zoals hij nu ligt vind ik het maar niks. Overdag kan dat prima, maar als ik zelf ook ga slapen moet hij er wel goed bijliggen.
    Dus ga hem nu voorzichtig wakker maken en lekker z'n pyamaatje en slaapzak aandoen, en misschien wil hij nog wel even aan de borst ook. Hebben we lekker nog even een momentje samen. Is het toch nog ergens goed voor geweest...

Welterusten en tot morgen meiden.

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Poeh wat een dag!

Leuke foto's ilona

Alle kindjes die ziek zijn beterschap!
    Vanochtend op het bureau geweest ze was nou iets minder hard gegroeid ze weegt 8275 en is 68 cm lang.

Ik heb zelf een koortslip dus niet kroelen :cry:

Nou ga gauw maffen heb net een uitje van mijn werk gehad. En mijn man heeft donderdag een uitje van werk. Hoe krijgen we het voor elkaar. 1 keer per jaar hebben we een uitje allebei en precies in 1 week. :confused:

Coco: zo zijn mannen he :D Mijn man had ze vorige week op ons bed eeb schone luier gegeven, 1 meter van de commode vandaan. Heel ons bed nat geplast, nou jah vooruit maar ben blij dat hij helpt al is het soms van de wal in de sloot. :)

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Ruben doet dat ook.
    Ruben houd ook het laatste stuk van de fels de fles zelf vast.
    echt zo grappig om te zien.

Ruben heeft hier de hele nacht doorgeslapen. gelukkig maar kan hij een beetje opknappen.
    gister lekke samen onder de douch geweest en dat bevalt hem prima.

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Mineke, ik heb ook vaak een korrtslip. Maar gelukkig nog niet gehad sinds Jayden er is. Bij mij werkt Zovirax erg goed, het is dan echt binnen een dag weer weg.

14. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Leuke foto's allemaal weer.

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ja help inderdaad goed gelukkig, heb het gisteren gekocht! Had het nog even op heb cb gevraagd maar met deze leeftijd was het niet meer zo heel erg gevaarlijk als dat ze net zijn geboren gelukkig.
    Maar de volgende keer zorg ik dat ik het in huis heb, want ik voelde het 's avonds al komen maar kon het 's morgens pas kopen.

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal, ben ff een tijdje niet op het forum geweest..heb t heel druk gehad met van alles en nog wat. Met noa gaat t hardstikke goed ze hoeft gelukkig geen helpmje...de fysio lessen en de oefeningen hebben toch zin gehad en de afplatting is nog minimaal...de waarde die eruit kwam was 104% en je krijgt pas een helmpje boven de 108 %. verder was noa wel een beetje ziekjes geweest ze had snachts een xtje 40 graden koorts. dat was wel ff sxchrikken maar gelukkig zakte de koorts snel..ze hoest nog steeds maar gelukkig zit het wel los..

@ vlademira en flex: leuk dat jullie aan een 2e gaan beginnen! zal wel druk worden dan met 2 kleintjes maar wel leuk! ik moet er voorlopig nog even niet aan denken...in ieder geval succes en hopelijk is het snel raak!

@ iedereen rollen jullie kleintjes al? noa heeft toen ze 5 maanden was zelf omgerolt alleen daarna niet echt meer...als ik haar n klein handje help rolt ze zo om, maar haar armpje zit nog n beetje in de weg..als ik haar op de grond op een speelkleed leg dan gaat ze zowat omrollen omdat ze naar de tv wil kijken..
    vind het een beetje gek...volgens mij is ze best laat met omrollen dan of niet?

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ linda dankje :)

En over dat omrollen mijn cb vertelde dat ze de ene dag steeds rollen en dan een tijd niet meer (doet esmay ook namelijk) komt vanzelf weer

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Zo, wat schrikken zeg! 40 graden koorts. Gelukkig gaat het nu weer beter.
    Over het omrollen. Jayden rolt alleen van buik naar rug, en nog niet van rug naar buik. Soms als hij het probeert, komt hij tot zn zij maar ipv doorrollen, rolt hij weer terug. Erg grappig gezicht om te zien...

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

het haarbandje is binnen gekomen hij staat echt leuk kan nie w88 tot het kerst is :D

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wat een schattig haarbandje flex! waar heb je die vandaan?

Deel Deze Pagina