Hier is het net voor het eerst gelukt men prinses wakker in bedje te leggen en te laten slapen Ze slaapt ook al vanaf het begin in haar eigen kamertje, ivm haar hoofdpijnen wilde wij meteen een vaste veilige plek voor haar. Moet wel zeggen met hulp van de Avent fopspeen Alle andere moest ze niet Dus diegene die deze tip hier gaf: Ik kan je wel zoenen Geen gekrijs, wat heerlijk hihihi
Ja hier ook lekker (draag 's nachts stiekem de shirts van mijn mannetje hihihi), maar hier dus ook ladingen wasgoed....
Ons lukt het nog niet (of 1x maar) om Raúl wakker in de wieg te leggen en dat ie dan gaat slapen. Meestal valt hij in slaap aan de borst en dan leg ik hem gelijk in z'n wieg. Vandaag lukt het alleen niet Hij wordt wakker als ik hem optil en gaat dan in de wieg liggen gillen. Ik haal hem na 5 min of zo er even uit en vaak zit er een boertje dwars. Wel zielig, hij is dan zo ontzettend moe maar gaat dan nog harder huilen ipv slapen. Vraag me wel af wanneer je het beste de kleine in z'n eigen kamertje kan leggen. Ik vind het nu nog wel handig met voeden dat ie naast ons in de wieg ligt. Heeft iemand tips met welke leeftijd je het beste in de eigen kamer kan leggen? Vandaag de mini monkey binnen gekregen. Gelijk uitgeprobeerd toen meneer ontroosbaar aan het huilen was. Hij was gelijk stil en binnen 5 binnen naar dromenland. Hopelijk was dit niet eenmalig Wel super dat je je handen vrij hebt en gewoon van alles kunt doen.
Daantje, is dat een speciale van avent of hun gewone? Heb gezocht maar zag alleen een gewone, in de winkel wisten ze het ook niet. Tot nu toe wil senna namelijk ook geen speen...
Ik heb de Avent Airflow, die pakte ze vrijwel meteen http://www.babyboardrent.nl/catalog/pro ... 323258d00f Bij deze de link dan weet je welke het is, das makkelijker zoeken. Even een foto van onze dame, die meteen slaperig werd toen ze de speen pakte. Ben ook alle winkels af geweest en alleen de AH had hem.
ja zo zie je maar met die adviezen wat kort doot de bocht van de Lactatiekundige zeg! Hopelijk is je meisje snel van dr poepie af haha al dat spul erin is ook niet fijn voor dr.. Maar inderdaad waarschijnlijk komt ze zo vaak om jou productie op te krikken ja! Want als het eenmaal goed is gaat ze er ook langer op slapen.. Maar fijn dat je toch nog goed advies hebt gekregen dan! Heb je nu ook een lange draagdoek of een korte? Het is even oefenen dat had ik de eerste keren bij Sem ook, daarna is het routine en hup hup erin..Nu was het gelijk weer vertrouwd! Mocht je hulp nodig hebben hoor ik het wel hahaha En babydump is hier om de hoek he..dus dan moet je natuurlijk wel even een stukkie doorlopen he snap je wel ! hihi
ja hahaha hier dus ook eerst kon ik dr nog voor de gek houden met mijn pink, maar zelfs die gaat er dus niet meer in he! wordt ze alleen maar meer boos haha omdat daar niets uit komt hehe! Madam weet nu dus al wat ze wil..
hier ook vaker slapend dan wakker..dat komt vanzelf wel dat wakker erin leggen die strijd ga ik echt niet aan als het niet nodig is! En Sem gaat altijd wakker erin en dit gaat prima en die strijd zijn we met haar ook niet aangegaan hoor Ze adviseren het eerste half jaar op je kamer..maar ja wij hebben geen keus en wij heb een grote kamer omdat het voorheen 2 waren maar nu dus wel ideaal toch allebei je eigen ruimte zo! Maar je kan dus ook wel eerder op het eigen kamertje doen, maar hier dus na 6 mnd gedaan tot die tijd voedde ik ook live en volledig bij Sem. Maar die sliep 's nachts ook door maar voor de laatste en eerste voeding of mocht he voorkomen een keer tussendoor was dit ook wel fijn.. Nou ik denk dat ik die speen niet hoef te kopen, want madam wil hier de pink ook al niet meer.. ze ligt nu op mijn buik te slapen hihi ga dr maar eens in de reiswieg leggen nu!
Ik leg hem vaak wakker in zijn bedje, hij ligt dan meestal eerst nog wat te wiebelen en met zijn armen en benen te zwaaien en dan valt hij snel in slaap. (Maar dan is hij wel stil) Hij slaapt ook op zijn eigen kamertje, maar dat is eigen belang van mij. Als ik bij hem slaap dan ga ik liggen luisteren of ik hem hoor. En daar wordt ik klaarwakker van.
Wij hebben een vast slaap ritueeltje: In bedje leggen (nu met speen), kusjes geven, ai over haar bolletje en het beertje met de hartslag aan. Over het algemeen werkt dit altijd wel hihihi (tenzij ze echt haar huiluurtje heeft, dan is het wat langer knuffelen) Heeft ze het huiluurtje(s) dan ga ik iedere 15 min even kijken, kussie geven en zeggen Mama is in de buurt en weer weglopen hihihi maar niet uit haar bedje halen uitraard. Hopelijk blijft dit een tijdje werken, want je blijft steeds iets nieuws proberen hahahaha
ja dit heb ik een keer gelezen in het boekje veilig slapen enzo.. waarom precies weet ik ook niet meer..misschien ivm wiegendood enzo ik zou het zo dus echt even niet weten...cb denk ik wel boekje kwam van hun af toen! Maar inderdaad een ritueel is het beste om te doen ja! Dan wennen ze hieraan..maar ja ik heb geen speen hihi dus gebruik de tiet hier maar dan he haha alleen dan valt ze meestal in slaap, als ze dit niet doet is het ook een wakker momentje voor dr en hoef ik het dus niet te proberen om haar erin te leggen..pas als ze weer moe wordt...maar dat merken we snel genoeg weer
Een half jaar jeetje moet er niet aan denken. Die 2 nachten in het ziekenhuis was al erg, zat de hele tijd in haar wiegje te kijken of ze nog wel ademde... Dan doe je zelf geen oog meer dicht...
Ja naast mijn bed moet ik ook niet hebben nee , en ze ligt ook in dr eigen bedje. En ik slaap heerlijk hoor ben zo moe dat ik ook pas wakker word als ze huilt en niet elk zuchtje ben nu ook wel gewend aan madam dr geluidjes en dat zijn er nogal wat.. want als ze hier beneden ligt hoor je ze allemaal voorbij komen haha En ze ligt ook zo dat ze ons niet kan zien..en voordat ze kan zitten/staan zal nog wel even duren hahaha