Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Heee, da's net mijn kind. Babet is 65 cm en 6480 gram :D

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Bianca, leuk een kalender!

Fl3x, goeiemorgen...

Coco, sterkte met Jayden.

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    :)

Word uitvinder :)

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    En ja, wel hier blijven fl3x. Gezellig.

Ik heb trouwens gewoon foliumzuur van het kruidvat. Zijn hele kleine tabletjes. En nu ook davitamon 30. Ook lekker klein.

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Tuurlijk blijf ik hier klets nu ook in nod december alvast wat mieden leren kennen :D m,aar zou niet zonder jullie kunnen ;)

ik haal ze van de apotheek ze zijn daar maar een paar cent en ik ga daar nu heen

heb esmay haar kamer gepoetst net :)

en vannacht was het toch raar voor ik het wist stond ik de badkamer te poetsen hoezo gek whahaha :)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb de oplossing voor mij yoghurt probleem :)

neem een pak met een draaidop hihi :)

nu ben ik weg dames tot strax :D

7. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Mijn grote trots:

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, volgend jaar zien we Flex met dikke buik op sbs6 met het beste idee van Nederland; de antiklonteryoghurt.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Komt helemaal goed hoor. Temp is niet hoger geworden en na zn megalange slaapje is ie nu een stuk vrolijker. Hij ligt nu in de box wat om zich heen te kijken.

@ Flex: Als je nu al poetsdrang hebt, wordt het nog wat als je straks zwanger bent! :D

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: De NOD, daar was ik ook steeds te vinden voordat ik zwanger werd, gezellig met zn allen aftellen.
    Maar ook bij de SMEP. En daar was jij toen toch ook als ik me goed kan herinneren?

11. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Moaatje: Hoe was het op het CB? En trouwens wat een leuke foto van Babet. Echt een poppetje zooo lief en klein.

Coco: Ik hoop dat het doorgaat en dat jullie eindelijk in jullie droomhuis kunnen intrekken. Lijkt me geweldig zo een grote tuin voor de kleine.
    Hoe gaat het verder met hem? Heeft ie nog verhoging?

Flex: Wwat is jouw meid lief. Weinig haar dus het haarbandje valt goed op.
    Mijn kleine heeft ook weinig haar.

Ilona: leuke foto's van jou en Ruben. Hij wordt al een grote knul zie echt verandering met de vorige fotos van hem.

12. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

zo ben net terug uit het dorp... Was druk... Heb bij de wibra en een andere winkel een onwijs leuke rokje gekocht voor Suzanne. Die mag ze zaterdag aan als we sinterklaas gaan vieren bij mijn schoonouders.

Heb ook op de markt e.e.a. gekocht zoals vers fruit en natuurlijk langs het stoepje.. .voor die heerlijke worstenbroodjes..

Suzanne ligt nu op bed. Ze heeft de hele ochtend niet geslapen. Ze was wat aan het protesteren, maar nu gaat het goed eigenlijk.

'k ga zo de cavia's een schone kooi geven en daarna even met de stofzuiger door het huis heen jassen...

13. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Hier bevalt het werken goed. Ik kolf voldoende dus ik hoef op mijn vrije dagen niet te kolven. Verder zit ik nu op 5 voedingen en hij slaapt door tot 7 uur. Wie had dat nou ooit gedacht. Eindelijk na 5 maanden zit ik maar op 5 voedingen en hij slaapt door.

Nu ik werk merk ik dat ik meer quality time met mijn kleine doorbreng. Voorheen was het vanzelfsprekend dat hij in de box lag of in zijn wippertje en was ik niet continu bezig. Nu doe ik veel meer actieve dingen met hem. Nog meer lezen en nog meer rollebollen met hem en op mijn schoot staan en spelen. Of komt het doordat ik hem een halve dag heb gemist?

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Firstbaby: Ik weet precies wat je bedoelt. Op de dagen dat ik thuis ben ben ik coninu met hem bezig en spelen. Maar het wordt ook steeds leuker om met hem te spelen toch.
    En als ik dan 's nachts thuis kom uit mijn werk ga ik meteen bij hem kijken en dan ben ik bijna in staat om hem wakker te maken, want dan wil ik met hem kroelen, heb hem dan zo gemist...

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

En natuurlijk ga ik winnen met het beste idee van nederland hihi :)

En ik was wel aan het smeppen maar was volgens mij niet in dat tropic te vinden ben er 1xtje wgeweest goed geheugen heb je dan hihi :D

En wat een beauty van een foto zeg! echt een hele knappe meid!

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Als ik dan niet genoeg aan mijn huis heb mag ik dan bij jou verder poetsen? hihi :)

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

€ 1,80 voor 90 tabletjes koste het :) moet alleen 3 maand van te voren beginnen whahaha naja 1 of 2 maanden is ook goed toch :)

18. Blue Bird

Je mag ook bij mij langs komen hoor.... :)

Koffie staat klaar :)

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow lekker gezellig :D neem ik wel een reep chocolade mee :)

20. Blue Bird

of thee... die heb ik ook zat in huis

Deel Deze Pagina