He dames, Oh Moaatje jij boefje! Je had het ook niet moeten doen.....Ik heb soms ook wel een van die dagen dat ik gewoon weer wil beginnen, maar gelukkig kan ik mezelf tot nu toe een beetje in houden... Vandaag op controle geweest, mochten een beetje anders gaan doen met voeden, we hebben nu ook nummer 2 bij de fv. En hij heeft zijn eerste liga koek zo uit het vuistje op gegeten! Ja ging gelukkig super goed! We gaan nu ook s'morgens beginnen met Bambix als pap i.p.v een fles en stukjes brood tussen de middag... Gaat zo hard nu, niet normaal! Hij weegt nu 8000 gram en is 68,5 cm lang! Maar hij gaat nu wel meer naar de gemiddelde lijn , terwijl hij altijd beetje bovenaan lag.
het is stil hier... manlief is voetbal aan het kijken, ik duik zo m'n bedje in. Vannacht heel vaak eruit geweest. Tussen de voedingen door heeft Raúl veel gehuild, geen idee waarom. Werd een beetje gebroken wakker vanochtend. pff, even luchten. Momenteel vind ik de combi met werk wel zwaar, heb het gevoel dat ik overal m'n aandacht over moet verdelen. Wel qualitytime met de kleine maar ik mis een dagje voor mezelf. Ben altijd met anderen bezig: met de kleine, werk,het huis, m'n man. M'n man is daar veel makkelijker in. Hij werkt 6 dagen en op z'n vrije dag gaat ie ook nog iets voor zichzelf doen. Papadag schijnt pas volgend jaar te beginnen. Misschien komt het doordat ik moe ben en m'n huis een zooi is Hebben jullie dat niet? Vlademira: wat is de uitslag van de test nou geworden? alle zieke kindjes en mama's: veel sterkte!
Zonneschijn, spannend morgen. En wel heel naar dat ze zo afvalt. Ik ben heel benieuwd wat de kinderarts gaat zeggen. xxxxx1974, 't is inderdaad niet goed voor de melk. Er zijn wel artikelen die beweren dat zelfs melk van een rokende vrouw beter is dan flesvoeding, maar ik weiger daar in mee te gaan. Sowieso vind ik de hele bv/fv discussie zinloos. Iedere mama doet waar ze zich prettig bij voelt, en van het wijzende vingertje word niemand blij. Maar even terug naar je vraag, ik rook niet 2 uur voor kolven en voeden. Maar nu dus helemaal niet meer. Dus heb eigenlijk "maar" 4 dagen gerookt. En nu dus niet meer (ff volhouden)
Kleintje, was er een rede dat je het anders moet gaan doen? En tja, het blijft lastig om niet te roken. Hoe lang heb jij gerookt? xxxxx1974, ik herken je verhaal ook zo! Hier zou ook een pappadag komen, maar die is er maar 1x geweest. En ik wil ook wat voor mezelf. Gelukkig lukt dat nu wel een beetje. Ik claim gewoon mijn tijd en zeg hem op welke avond het "zijn" dochter is. Alleen nu blijft het huishouden weer liggen....Overal alles goed doen kan gewoon niet. Ik probeer het maar te accepteren. Geklukkig zit perfectionisme niet in mijn aard.
ik heb nu ook moeite om niet te roken. ben alwel een tijdje gestopt maar heb er zo zin in. gister naar de kapper geweest en heb een pony geknipt. ook heb ik een fiets gekocht gister via mijn werk. zal straks even een foto zoeken.
hier ook weer begonnen met roken 8 weken nade bevalling slecht he.... ik kan wel makkelijk stoppen ben al eens 2 jaar gestopt geweest en met de zwangerschap had ik er ook geen moeite mee. maar het is zolekker als ik gestrest ben. verder heb ik niet veel tijd we gaan een weekend weg. iedereen fijn weekend tot maandag houdoee..
Bulldog, veel plezier, waar ga je heen? Echt zonde he, dat roken. En het is ook echt niet te betalen. Ilona, coole fiets! en blijf van die peuk af he, na de eerste ben je weer verkocht...
Ben nu trouwens op mijn werk, dus kan alleen posten in kolftijd. Heb een druk weekend voor de boeg, dus zal hier ook niet veel te vinden zijn de komende dagen.
ik ook een druk weekend. vanavond mosselen eten bij oom en nichtje en morgen feestje van mijn vader die is 50 geworden.
@xxxx1974: heel herkenbaar hoor! Het lijkt soms wel of ons leven totaal veranderd is en die van onze mannen gewoon doorgaan zoals vroeger. Zij gaan werken, sporten etc en wij moeten werken, huishouden doen en voor de kleine zorgen wat ook een dagtaak is. Ik heb hier best heftige discussies over gehad met mijn vriend. Nu doet hij gelukkig ook zijn deel in huis en neemt hij om de 4 weken vrij op vrijdag. Dit is zijn papadag en dan kan ik doen waar ik zin in heb. Is wel erg fijn hoor. @Zonnenschijn: een spannende dag, ben erg benieuwd naar wat de ka zal zeggen, hou ons op de hoogte. @Mama's die voor een 2e gaan: spannend hoor meiden! Ik denk er nog vaak aan terug, dat moment dat je samen beslist om te proberen zwanger te worden en dan wanneer het zover is... maar voor ons nog even geen 2e hoor. Evy en ikzelf hebben zoveel opstart problemen gehad, dat ik nu eerst wil genieten van alleen haar. Over een paar jaartjes kijken we wel weer verder Met Evy gaat het goed, de medicijnen voor de reflux helpen volgens ons goed. Ze spuugt nog wel eens, maar dan zonder te huilen. Ze is alleen al 2 1/2 week verkouden, maar nu komt het pas echt los. Ze hoest veel, ook 's nachts veel. Gebruik neusspray en luuf. Wat gebruiken jullie evt nog voor als t al los komt? De manueel therapeut heeft Evy vorige week voor t laatst gezien, de fysio is net geweest. Hij was ook erg tevreden, wel moesten we nu binnen een week beslissen of we voor haar platte achterhoofd een helmpje wilden of niet. Hij wilde geen advies geven, het moet onze beslissing zijn... Welke kindjes hadden nu ook een helmpje? Ik vind het zo moeilijk om een beslissing te nemen.....